LAHTI kokkikerho Laune kevät 2019, ryhmä 1

Leirit Lahti
Tapahtumat Häme

LAHTI kokkikerho Laune kevät 2019, ryhmä 1

Kokkikerhossa kokataan ja leivotaan monipuolisesti niin suolaista kuin makeaakin. Lisäksi mahdollisuuksien mukaan kerhossa pelaillaan, liikutaan, leikitään ja askarrellaan yhdessä. Ohjaaja ottaa huomioon osallistujien toiveet mahdollisuuksien mukaan.

Kerho suunnattu alakoululaisille lapsille.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho alkaa viikolla 3 ja päättyy viikolla 18. Talvilomaviikolla ja 2.pääsiäispäivänä 22.4. kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 49€/kevätkausi.

Huomio! Maksujärjestelmä on jo muuttunut, joten ilmoittautumisen yhteydessä kerhomaksun veloittaa Collector Bank pankkipalvelu. Kerhomaksun saa myös halutessaan laskuna. Ilmoittautumisesta tulee sähköpostitse varmistus. Mikäli varmistusta ei ole tullut, ole yhteydessä kerhokoordinaattoriin; kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi.

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Kerhoilmoittautuminen aukeaa ohjaajan varmistuessa!

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

14.1.2019 16:30 – 29.4.2019 18:00

Tapparakatu 22, Lahti