LAHTI Loikkivat liito-oravat syyskausi 2019

Leirit Lahti
Ilmoittaudu mukaan

LAHTI Loikkivat liito-oravat syyskausi 2019

Loikkivat liito-oravat liikuntakerho on 3-6-vuotiaille lapsille suunnattu hauskaa tekemistä liikunnan ja liikkumisen parissa. Kerhossa pelaillaan, leikitään, temppuillaan ja pidetään yhdessä hauskaa ohjaajan kanssa! Muksujumpassa vauhtia ja hauskuutta riittää! Ryhmä on lapsiryhmä, mutta pienemmät voivat ensimmäisellä kerralla tutustua jumppaan vanhemman kanssa.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho kokoontuu torstaisin klo 17-18.00 Metsäkankaan nuorisotilalla osoitteessa Suitsikatu 10, Lahti.

Toiminta alkaa viikolla 38 to 19.9. ja päättyy viikolla 50 to 12.12. Syyslomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 55€ / syyskausi.

Huomio! Ilmoittautumistietojen antamisen jälkeen, sivun tulisi päivittyä pankkipalvelu Collector Bankin sivuille. Kerhomaksun voi maksaa verkkopankin kautta heti tai valita maksuvaihtoehdoista muita maksutapoja (myös lasku mahdollinen). Ilmoittautumisesta tulee sähköpostitse varmistus. Mikäli varmistusta ei ole tullut, ole yhteydessä kerhokoordinaattoriin; kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi.

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Muistathan tarkistaa ilmoittautumis- ja peruutussäännöt TÄSTÄ linkistä ennen ilmoittautumista.

Valitettavasti emme pysty tarjoamaan kokeilukertaa kerhotoimintaamme.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

19.9.2019 17:00 – 12.12.2019 18:00

Suitsikatu 10, Lahti