LIIPOLA Pienten taiteilijoiden kerho 1.-2.-luokkalaiset

Pienten taiteilijoiden kerhossa tehdään käsitöitä, kuvataidetta ja toteutetaan villejäkin visioita! Materiaaleihin tutustutaan monipuolisesti ja niitä kannustetaan kokeilemaan ja tutkimaan. Pääosassa ovat yhdessä kokeminen ja tekemisen ilo taiteilun ja erilaisten teemojen kautta. Kerhoon sisältyy ripaus taikaa. Taiteilijat oppivat myös muutamia taikatemppuja!

Kerhonohjaaja neuvoo materiaalien käytössä, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen. Kerhossa myös opetellaan ryhmässä toimimista ja suvaitsevaisuutta, materiaalien kestävää käyttöä sekä kierrätys- ja luonnonmateriaalien hyödyntämistä. Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmäläisten toiveita kuunnellen. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kerho kokoontuu Liipolan koulun 3B-luokassa maanantaisin klo 14.30-15.30 31.10.-28.11.2022.  Kerho on tarkoitettu Liipolan koulun oppilaille ja on osallistujille maksuton.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

31.10.2022 14:30 – 28.11.2022 15:30

Liipolan koulu, Lahti