MYLLYMÄKI Joululahjapaja 3.-6.-luokkalaisille

Joululahjapajassa valmistetaan joululahjapaketteja ystäville ja perheen jäsenille! Kädentaidot ja mielikuvitus kukoistavat kun joululahjapajalaiset taiteilevat, tekevät käsitöitä ja luonnonkosmetiikkaa! Materiaaleja käytetään monipuolisesti ja töissä hyödynnetään niin uutta kuin vanhaakin. Ohjaaja ottaa huomioon osallistujien toiveet mahdollisuuksien mukaan.

Kerhotoiminta painottuu ryhmämuotoiseen toimintaan. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta. Kerho on Myllymäen koulun tarjoamaa maksutonta kerhotoimintaa koulunsa 3.-6.-luokan oppilaille.

Joululahjapaja kokoontuu 22.11-13.12.2021 maanantaisin klo 14.30-16.30 Myllymäen koululla. Kerho on koulun tarjoamaa kerhotoimintaa.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua. Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta voi tiedustella Hämeenlinnan Lastenliiton piirikoordinaattorilta hame@lastenliitto.fi / puh. 045 348 2118 .

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

EiKyllä
Kyllä