RENKO Liikunta- ja temppukerho

Liikunta- ja temppukerho on riemukas kerho lapsille, jotka tykkäävät liikkua, pelata, temppuilla ja oppia uutta!

Liikunta- ja temppukerhossa tärkeintä on liikunnasta nauttiminen ja yhdessä tekeminen!  Kerholaiset oppivat temppuja ja akrobatiaa sekä tutustuvat joukkuepeleihin ja liikuntaleikkeihin. Kerhossa kehittyy kehonhallinta, voima ja notkeus. Kerholaisten toiveet huomiodaan mahdollisuuksien mukaan sisällön suunnittelussa.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho kokoontuu 23.1.-26.4.2023 keskiviikkoisin klo 16-17 Rengon koulun liikuntasalissa, Urheilutie 2. Talvilomalla ei ole kerhokertaa.

Kerhon hinta on 49e/kausi.

Kerhonohjaajana toimii Miia Honkasalo

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua osoitteesta: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoon liittyviin tiedusteluihin.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä, liityn henkilöjäseneksi (15e) +15,00 €Olen jo jäsen ( Kiitos!)Kyllä, lapseni liittyy lapsi- ja nuorisojäseneksi (0e)Ei, emme liity jäseniksi