LAHTI taidekerho kevät 2019

Leirit Lahti
Tapahtumat Häme

LAHTI taidekerho kevät 2019

4-6 –vuotiaiden taidekerhossa taiteillaan ja askarrellaan erilaisia materiaaleja ja tekniikoita käyttäen. Kerhossa pyritään tutustumaan monipuolisesti erilaisiin materiaaleihin ja hyödyntämään kierrätysmateriaaleja mahdollisuuksien mukaan.

Kerhotoiminta painottuu ryhmämuotoiseen toimintaan. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Kerho kokoontuu tiistaisin kello 16.30-17.30 Nuorisokeskuksella Tolppa-tilassa, osoitteessa Sammonkatu 8, Lahti.

Toiminta alkaa viikolla 3 ja päättyy viikolla 17. Talvilomaviikolla kerhokertaa ei ole.

Kerhon hinta on 55€/kevätkausi.

Huomio! Maksujärjestelmä on jo muuttunut, joten ilmoittautumisen yhteydessä kerhomaksun veloittaa Collector Bank pankkipalvelu. Kerhomaksun saa myös halutessaan laskuna. Ilmoittautumisesta tulee sähköpostitse varmistus. Mikäli varmistusta ei ole tullut, ole yhteydessä kerhokoordinaattoriin; kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi.

Ilmoittautuminen mobiililaitteella saattaa olla ongelmallista, suositellaan tietokoneella ilmoittautumista.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua.

Ennen tätä tiedot kerhon toteutumisesta sähköpostitse osoitteesta kerhokoordinaattori.hame@lastenliitto.fi

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt pääset lukemaan tästä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

15.1.2019 16:30 – 23.4.2019 17:30

Nuorisokeskus, Sammonkatu 8, Lahti