HELSINKI, Yöleiri Meriharju - Kesäleirifestarit

Tapahtumakalenteri

HELSINKI, Yöleiri Meriharju - Kesäleirifestarit

KESÄLEIRIFESTARIT

Viva la fiesta! Tervetuloa mukaan tekemään lasten omia kesäleirifestareita! Kesäleirifestareilla seikkaillaan teatterin, liikunnan ja musiikin maailmassa, kun leiriläiset pääsevät tutustumaan erilaisiin esittäviin taidemuotoihin ja suunnittelemaan itse omia esityksiään ohjaajien avulla. Mukaan ovat tervetulleita kaikki innokkaat, erityisosaamista ei vaadita.

Kenelle: Yöleirit on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2006-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.

Leirihinta: Leirihinta on 140€, Jäsenille 115€. Hintaan sisältyy ruokailut, majoitus sisätiloissa, vakuutukset, materiaalit sekä leiriohjelma.

Missä ja milloin: Leiri pidetään 29.7.-2.8.2019 Meriharjun luontotalolla, Uutelantie 32

Miten leirille saavutaan / leiriltä poistutaan? Leirille saavutaan omin kyydein, leiri alkaa maanantaina klo 12:00 ja päättyy perjantaina klo 15:00. Noudatathan alku- ja loppuaikoja!

Lisäinfoa - Tutustu myös Meriharjun leirikirjeeseen sekä leirivanhemman infoon

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Leirin voi perua 10€ käsittelymaksulla 31.3. saakka. Sen jälkeen ilmoittautuminen on sitova, eikä leirimaksua palauteta. Poikkeuksena sairastapaukset, jolloin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan, vaaditaan lääkärintodistus A). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen suunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen piia.honkanen@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Leirien toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule heti ilmoittautumisen jälkeen, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Liityn jäseneksi tällä lomakkeella (jos lapsi on jo jäsen, hänelle lähetetään alkuvuodesta postissa vuoden 2019 jäsenmaksu) +17,00 €Jäsenhinta -25,00 €En halua jäseneksi
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki leirille osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot

Kyllä

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

29.7.2019 12:00 – 2.8.2019 15:00

Meriharju