Liity Helsingin Lastenliiton jäseneksi

Helsingin Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja jäseniämme ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset ja nuoret, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin järjestämäämme lasten ja nuorten toimintaa.

Kun liityt jäseneksi Helsingin Lastenliittoon, saat käyttöösi monipuoliset jäsenedut (mm. alennusta leiri-ilmoittautumisesta ja HopLopista). Jäsenelle lähetetään jäsenkirje kaksi kertaa vuodessa, jossa tiedotetaan tapahtumista, kerhoista ja leireistä sekä muusta toiminnastamme. Yli 15-vuotta täyttäneet jäsenet ovat myös äänivaltaisia piirijärjestön kokouksissa, joissa päätetään yhdistyksen asioista. Tule siis mukaan vaikuttamaan Helsingin Lastenliiton kautta lapsi- ja varhaisnuorisotyöhön!

Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta kirjallisesti toimistoomme.

JÄSENHINTA maksetaan vuosittain ja vuonna 2020 jäsenhinta on 17€

Jäsenasioissa voit olla yhteydessä toiminnanjohtaja Pirjo Tolvaseen, pirjo.tolvanen@lastenliitto.fi.

Toimintaamme osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot