Tapahtumahaku

Vapaaehtoiseksi Lasten Festareille ?

6.6.2019

HELSINGIN LASTENLIITTO JA LASTEN FESTARIT ETSII VAPAAEHTOISIA

Haluatko sinä olla mukana rakentamassa koko perheen ilmaista lastenkulttuuritapahtumaa? Tule mukaan iloiseen tiimiimme mahdollistamaan Lasten Festarit 2019!

Lasten Festarit järjestetään jo 13. kerran lauantaina 3.8.2019 klo 10-16 Hesperian puistossa, Helsingissä. Tapahtumaan odotetaan 20 000 kävijää. Tapahtumassa on ohjelmaa kolmella eri lavalla: päälavalla, amfilavalla ja open stagella, jossa lapset pääsevät itse esiintymään. Lasten Festareiden teemana on lastenkulttuurikarnevaali, joten lavaohjelman lisäksi puisto täyttyy monipuolisesta taide- ja kulttuuriohjelmasta. Lisäksi tapahtumassa on näytteilleasettajina noin 50 yritystä, yhdistystä ja yhteisöä, joiden pisteillä on erilaisia aktiviteetteja.

Tällainen ponnistus vaatii taustalle ison porukan tapahtumapäivänä ja sinulla onkin mahdollisuus päästä kokeilemaan siipiäsi monenlaisissa työtehtävissä. Tarvitsemme vapaaehtoisia sekä meidän pisteelle toimintarataa pyörittämään että yleishommiin festareiden mahdollistamiseksi. Työtehtäviisi voi kuulua esimerkiksi alueen pystytys ja purkutöitä, kävijäpalautteiden keräämistä, kävijöiden opastamista tapahtuman aikana, maskottiasussa heilumista, alueen siisteydestä huolehtimista. Tarvitsemme myös valokuvaajia taltioimaan tapahtumaa. Jokaiselle löytyy varmasti sopiva työtehtävä :) Työajat tapahtumassa ovat aika pitkälti sovittavissa, paikalla saa olla halutessaan koko päivän tai lyhyemmän aikaa.

Tarjoamme vapaaehtoisille lounaan, sekä välipalaa ja juomaa työvuoron aikana. Vapaaehtoisena toimimisesta saa halutessaan työtodistuksen. Vapaaehtoiset ovat erittäin tärkeässä osassa tapahtumamme onnistumista. Vapaaehtoisille järjestetään myös koulutus Nuorkauppakamarin toimesta 26.7.2019 (kellonaika ei vielä varma).

Lisätietoja tapahtumasta: www.lastenfestarit.fi sekä Facebookista www.facebook.com/lastenfestarit.

Ilmoittaudu mukaan Helsingin Lastenliiton toiminnanohjaajalle Piia Honkaselle: piia.honkanen@lastenliitto.fi

Tapahtuman järjestää Keskuspuiston Nuorkauppakamari ry yhteistyössä elämystoimisto PuskaPromotionin kanssa. Helsingin Lastenliitto järjestää tapahtumassa toimintaa.