JYVÄSKYLÄ Kiertävät Muskarit kevät 2020

Kiertävät muskarit ovat suunnitelttu Perhepäivänhoitajille. Järjestäämme eri alueet tarpeen mukaan. Jokaiselle alueelle mahtuu noin 12 lasta. Muskarissa tutustumme musiikin peruselementteihin lorutellen, kuunnellen, laulaen, soittaen, leikkien ja liikkuen.

Muskarissa opitaan hauskasti ja toiminnallisesti ja rohkaistaan luovuuteen.

Jos haluat jatkaa ilmoitakaa mukaan sinun PPH nimi, alue ja kuinka monta lasta. Tänä syksynä, muskareiden hinta on 35 euroa/PPH 8 kertaa. Jos olet äiti ja haluat osallistua vain oman lapsen mukaan, tervetuloa, kerhojen hinta on vain 25€ kaudella sinulle.

Huomio: Halssilassa kerhojen tilassa on kissa :)

Ohjajilta:

Aloitamme kevään vauhdikkaasti kulkuvälineistä kertovilla lauluilla. Ohjelmistossamme on mm. Bussilaulu (Englantilainen kansansävelmä) ja Hälytysajoneuvot (säv. san. Kaisa Eskonniemi). Tuttuun tapaan muskarissa lauluja opetellaan lorutellen, liikkuen, leikkien ja soittaen. Katsotaan ja kuulostellaan mitä muuta kevät tuo tullessaan muskarin musiikillisiin hetkiin.

Terkut ope-Ilona

Muskarin teemana alkuvuodesta on metsä ja metsän eläimet. Tunneilla opetellaan loruja (Harakka huttua keittää, tikka puuta koputtaa), tanssitaan kettutanssia, soitetaan rytmisoittimilla ja tehdään keholla erilaisia metsän ääniä. Lopuksi on lyhyt rentoutus.

Iloisin terveisin, Saara Heinonen

Tervetuloa yhdessä musisoimaan!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

14.1.2020 – 31.5.2020

Kerho