JYVÄSKYLÄ Kokkikerho Ilvespuistossa 20.8.-26.11.2019

Ilmoittaudu mukaan

JYVÄSKYLÄ Kokkikerho Ilvespuistossa 20.8.-26.11.2019

Tervetuloa kokkikerhoon!

Kokkikerho on suunnattu 7-12-vuotiaille lapsille.

Kokkikerhossa puhaltaa uudet tuulet tänä syksynä ja teemana toimii makujen maailma. Tutustumme eri maiden ruokakulttuureihin ja kokeilemme uusia reseptejä eri puolilta maailmaa, sekä suolaisia, että makeita. Mukaan mahtuu tietenkin myös tuttuja klassikkoherkkuja. Kokkikerhossa tärkeintä on yhdessä tekeminen ja iloinen meininki.

Missä: Halssilan Ilvespuistossa

Milloin: Tiistaisiin klo 17-19 . Ensimmäisen kerran kokoonnumme 20.8.2019

Lämpimästi tervetuloa!

Muuta huomioitavaa:Tutustuthan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Vapaapaikka kerhossa: Jos teidän lapsenne haluaa osallistua kerhoon, mutta teillä on taloudessa haasteita, voitte hakea etukäteen vapaamuotoisella hakemuksella vapaapaikka. Lähetä hakemus sähköpostilla osoitteeseen jarvisuomi@lastenliitto.fi. Hallitus käsittelee hakemukset kokouksessaan.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

20.8.2019 – 26.11.2019

Halssilan Ilvespuisto