JYVÄSKYLÄ Kokkikerho Ilvespuistossa Keväät 2020

Tervetuloa kokkikerhoon!

Kokkikerho on suunnattu 7-12-vuotiaille lapsille. Tänä keväänä kerhossa puuhaillaan niin tuttujen kotimaan herkkujen kuin uusien maailmaan makunautintojen pyörteissä. Kokkikerholaisten reseptivarastot kasvavat sekä suolaisilla että makeillakin tarjottavilla. Aiempa kokemusta kokkailusta et tarvitse, kiinostus monenlaisten makuelämysten valmistamiseen ja maistelemiseen riittää!

Ruoan valmistumisen lomassa leikimme ja pelailimme sekä sisällä että ulkona, joten varaathan mukaasi liikumiseen soveltuvat vaateet. pelailemme ja leikimme sekä sisällä että ulkona, varaathan siis myös aina liikkumiseen sopivat vaatteet.

Missä: Halssilan Ilvespuistossa

Milloin: Tiistaisiin klo 17-19. Ensimmäisen kerran kokoonnumme ti 21.1.2020

Kerhon ohjelma

21.1. Mokkapalat

28.1. Suolainen pirakka

4.2. Marjaclafoutis (unnivanukas)

11.2. Ystävänpäivän cupcakes

18.2. Täytetyt paprikat

25.2. Sämpylät

Lämpimästi tervetuloa!

Muuta huomioitavaa: Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin.

Vapaapaikka kerhossa: Jos teidän lapsenne haluaa osallistua kerhoon, mutta teillä on taloudessa haasteita, voitte hakea etukäteen vapaamuotoisella hakemuksella vapaapaikkaa. Lähetä hakemus sähköpostilla osoitteeseen jarvisuomi@lastenliitto.fi. Hallitus käsittelee hakemukset kokouksessaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ajankohta

21.1.2020 – 28.4.2020