PORI, Kamun kesälomaleiri 7.-11.6.2021

Porin Lastenliiton päiväleiri 7.-11.6.2021 klo 9-15 Kirjurinluodolla

Kamun kesälomaleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa kesäloman ensimmäisellä viikolla. Pelaillaan monipuolisesti, tehdään kädentöitä ja retkeillään. Viikko huipentuu yhteisiin leirikarkeloihin!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2009-2014 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 7.-11.6. klo 9-15 Porissa, Kirjurinluodolla Tempputehtaan tiloissa. Leirillä askarrellaan, leikitään, liikutaan ja tehdään retkiä lähiympäristössä.

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 85€, jäseneltä 75€ (5pv). Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Maarit Salmiseen (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista!
Ilmoittautuminen 31.5. mennessä.

Seuraamme viranomaisten ajantasaisia tiedotuksia ja suosituksia, ja tiedotamme niiden perusteella mahdollisista muutoksista. Lue lisää poikkeustilanteiden mahdollisista vaikutuksista toimintaan ilmoittautumiskäytänteistämme

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

7.6.2021 09:00 – 11.6.2021 15:00

Pori, Tempputehdas Kirjurinluoto