RAUMA, Kamun kesälomaleiri 2.-6.8.2021

Rauman Lastenliiton päiväleiri 2.-6.8.2021 klo 9-15

Kamun kesälomaleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa kesäloman ensimmäisellä viikolla. Pelaillaan monipuolisesti, tehdään kädentöitä ja retkeillään. Viikko huipentuu yhteisiin leirikarkeloihin!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2009-2014 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 2.-6.8.2021 klo 9-15 Rauman Kansallissalilla, keskustan kupeessa, Satamakatu 12.  Leirillä askarrellaan, leikitään, liikutaan ja tehdään retkiä lähiympäristössä.

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 70€. Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Maarit Salmiseen (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista! Ilmoittautuminen 25.7. mennessä.

Meneillään olevan koronavirusepidemian takia leirisisällöt saattavat muuttua hyvinkin paljon. Myös peruutukset ovat mahdollisia. Huomioithan tämän ilmoittautuessasi! Seuraamme viranomaisten ajantasaisia tiedotuksia ja suosituksia, ja tiedotamme niiden perusteella mahdollisista muutoksista. Lue lisää poikkeustilanteiden mahdollisista vaikutuksista toimintaan ilmoittautumiskäytänteistämme. Leiri voi peruuntua myös silloin, jos osallistujia ei saada tarpeeksi.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

2.8.2021 09:00 – 6.8.2021 15:00

Rauman kansallissali, Satamakatu 12