PORI, Kokkikerho 7-12v / syksy 2021

Nuoret mestarikokit pääsevät vauhtiin Lastenliiton herkullisessa ja opettavaisessakin kokkikerhossa!

Kokkikerhossa kokkaillaan ohjaajan johdolla suolaista ja makeaa syötävää erilaisten aterioiden ja herkkujen muodossa. Kerhon tavoitteena on tutustuttaa lapset keittiössä työskentelyyn ja ryhmätoimintaan. Lopuksi tietenkin nautiskellaan kerhokerran tuotokset!

Oman essun voi ottaa mukaan, mikäli sellainen löytyy.

Paikka: Porin suomalaisen yhteislyseon koulu
Osoite: Tasavallankatu 4
Aika: torstaisin 2.9.-2.12. Kerhoa ei järjestetä syyslomaviikolla
Kello: 16.30-18.00
Hinta: 55 € / Lastenliiton jäsen, 65 € /ei jäsen

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Mikäli koronavirusepidemiasta johtuvia rajoituksia ilmenee kerhokauden aikana ja ne estävät kerhotoiminnan pitämisen sellaisenaan, pyritään toimintaa järjestämään sen hetkiset rajoitukset huomioon ottaen.
  • Mikäli toiminta joudutaan perumaan rajoitusten vuoksi, palautetaan kerhomaksu kokonaisuudessaan.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Kysymyksiä? Ota yhteys: satakunta@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä! Haluan liittää lapseni jäseneksi (0€/vuosi/). -10,00 €Ei kiitos.Kyllä! Haluan liittyä itse jäseneksi. +5,00 €Olen jo Porin Lastenliiton jäsen ja maksanut jäsenmaksun vuodelle 2021 -10,00 €