PORI, Muksujumppa 3-6v / kevät 2021

Touhua ja tohinaa, temppuja ja taitoja... 3-6 -vuotiaille suunnatussa muksujumpassa vauhtia ja hauskuutta riittää!

Touhua ja tohinaa, temppuja ja taitoja - 3-6-vuotiaille suunnatussa muksujumpassa vauhtia ja hauskuutta riittää! Ryhmä on lapsiryhmä, mutta pienemmät voivat ensimmäisellä kerralla tutustua jumppaan vanhemman kanssa. Muutoin lapset jumppaavat ohjaajien kanssa keskenään.

Osoite: Isolinnankatu 12 (Keskustan nuorisotalo, kokoonnumme alakerran aulaan, käynti pää- tai parkkipaikan sivuovesta)

Hinta: 40€/Lastenliiton jäsen, 50€/ei jäsen

Aika: Maanantaisin 25.1.-19.4.2020

Jumppakerrat:

• 25.1. ensimmäinen kerta, tutustumista
  • 1.2.
  • 8.2.
  • 15.2.
  • 22.2.
  • 1.3.
  • 8.3.
  • 15.3.
  • 22.3.
  • 29.3.
  • 5.4. (pääsiäinen, ei jumppaa)
  • 12.4.
  • 19.4. viimeinen kerta, naamiaiset

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Mikäli koronavirusepidemiasta johtuvia rajoituksia ilmenee kerhokauden aikana ja ne estävät kerhotoiminnan pitämisen sellaisenaan, pyritään toimintaa järjestämään sen hetkiset rajoitukset huomioon ottaen.
  • Mikäli toiminta joudutaan perumaan rajoitusten vuoksi, palautetaan kerhomaksu kokonaisuudessaan.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Kysymyksiä? Ota yhteys: satakunta@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

25.1.2021 17:15 – 19.4.2021 18:00

Porin keskustan nuorisotalo, Isolinnankatu 12