PORI, Pelikerho 9-12v / kevät 2021

Pelikerho kokoaa 9-12 -vuotiaita poikia yhteen oppimaan erilaisia strategia- ja pöytäpelejä sekä viettämään aikaa yhdessä!

Pelikerho kokoaa 9-12 -vuotiaita yhteen oppimaan erilaisia strategia- ja pöytäpelejä sekä viettämään aikaa yhdessä! Pelejä pelataan joka toinen tiistai klo 15.30 eli koulupäivien jälkeen Koivulassa Pelikrypta-kaupan tiloissa, osoitteessa Koivulantie 13.

Kerhoon voi tulla kaikentasoiset pelaajat - pelikerroilla opetellaan uusia pelejä, jotka haastavat ja opettavat pelaajiaan uusiin taitoihin. Aiempaa pöytäpelikokemusta ei tarvita, tässä kerhossa kaiken oppii tulemalla paikalle. Peleissä käytetään jonkin verran englantia, mutta ilman englannintaitoakin pärjää.

Pelikerho tekee yhteistyötä porilaisen Pelikrypta-pelikaupan kanssa, jonka tiloissa pelikerrat pidetään. Mukaan pelikertoihin ei tarvita mitään, riittää kun tulee paikalle avoimin mielin ja on valmis oppimaan uusia pelejä.

MIKÄ: Pelikerho 9-12 -vuotiaille pojille
MISSÄ: Koivula, Koivulantie 13, Pelikrypta-kauppa
HINTA: 20€/kevätkausi
MILLOIN: joka toinen tiistai klo 16-18 ti 16.2. alkaen

Kevään pelikerrat:

• ti 16.2.
  • ti 2.3.
  • ti 16.3.
  • ti 30.3.
  • ti 13.4.
  • ti 27.4.
  • ti 11.5.

Kysymyksiä? Ota yhteys: satakunta@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Mikäli koronavirusepidemiasta johtuvia rajoituksia ilmenee kerhokauden aikana ja ne estävät kerhotoiminnan pitämisen sellaisenaan, pyritään toimintaa järjestämään sen hetkiset rajoitukset huomioon ottaen.
  • Mikäli toiminta joudutaan perumaan rajoitusten vuoksi, palautetaan kerhomaksu kokonaisuudessaan.
  • Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

16.2.2021 16:00 – 11.5.2021 18:00

Pelikrypta-kauppa, Koivulantie 13