Tapahtumahaku

PORI, Pelaa ja liiku 2 -päiväleiri

Päiväleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa kesäloman viimeisellä viikolla. Pelaillaan monipuolisesti sekä sisällä, että ulkona. Liikutaan ja retkeillään. Viikko huipentuu yhteisiin leirikarkeloihin!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2007-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 29.7.-2.8.2019 klo 10-15 Hevosluodon siirtolapuutarhan kerhotilassa.  Leirillä pelaillaan, leikitään, liikutaan ja tehdään r etkiä lähiympäristössä.

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 80€, jäseneltä 70€ (5pv). Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Laura Tarkkioon (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista! Ilmoittautuminen 15.7. mennessä.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

29.7.2019 10:00 – 2.8.2019 15:00

Siirtolapuutarhan kerhotila, Iiristie 6