PORI, Pelaa ja liiku -päiväleiri

Rauma
Pori

PORI, Pelaa ja liiku -päiväleiri

Päiväleirillä päästään viettämään huippuhauskaa aikaa kesäloman ensimmäisellä viikolla. Pelaillaan monipuolisesti, tehdään kädentöitä ja retkeillään. Viikko huipentuu yhteisiin leirikarkeloihin!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2007-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan.  Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leiripaikka- ja aika:
Leiri pidetään 3.-7.6.2019 klo 10-15 Hevosluodon siirtolapuutarhan kerhotilassa.  Leirillä askarrellaan, leikitään, liikutaan ja tehdään retkiä lähiympäristössä.

Hintaan sisältyy:
Leirimaksu 80€, jäseneltä 70€ (5pv). Hinta pitää sisällään monipuolisen leiriohjelman, tarvittavat materiaalit, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin. Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Laura Tarkkioon (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista! Ilmoittautuminen 17.5. mennessä.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
KylläEiOlen jo maksanut vuoden 2019 jäsenmaksun -10,00 €
KylläEi
Kyllä

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

3.6.2019 10:00 – 7.6.2019 15:00

Siirtolapuutarhan kerhotila, Iiristie 6