Kirkkonummi kerhot

2021 SYYSKAUDEN KERHOT KIRKKONUMMELLA:

*VUORENMÄEN KAVERIKERHO JA JOKIRINTEEN TAIDEPAJA KÄYNNISTYY VIIKOLLA 37.
VIELÄ EHTII ILMOITTAUTUA MUKAAN!

*******************************************************************************************************************
*ILMOITTAUTUMINEN SYYSLOMAVIIKON 2021 MATKA MAAILMAN YMPÄRI-TEEMAISELLE POP-UP-LEIRILLE ON JO KÄYNNISSÄ.
(Lue lisää kaikista leiritarjottimen pop-up-pajoista leirisivuilta tai tutustu erikseen leiritarjottimen pop-up-pajoihin: Meksikolainen kokkipajaOlympialaisten harjoitusleiriTanskalainen välipalapaja, Kreikkalainen kokkipaja, Japanilainen askartelupaja, Espanjalainen välipalapaja)

TAIDEPAJA-KERHO, Jokirinteen koulu
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Jokirinteen koululla. Taidepajassa taiteillaan ja askarrellaan sekä sisällä että ulkona. Ohjaaja antaa ideoita, mutta taitelijoina ovat lapset. Kauden aikana ohjelmassa on esimerkiksi luonto- ja valokuvataidetta sekä vesiväri- ja pastelliliitu ja muovailutöitä.
** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 37-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
Jokirinteen koulu, Maanantaisin kello 17.00-17.45 (kausi: 13.9.-22.11.2021)

(VEIKKOLAN TAIDEPAJA ON PERUTTU)

KAVERIKERHO, Vuorenmäen koulu
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 n. 7-10-vuotiaille kaikille kamuille suunnatun kaverikerhon, jossa tehdään yhdessä kaikkea kivaa. Ryhmäläisten kanssa voidaan esimerkiksi tehdä luontoretkiä, pieniä kylmäkokkailuja, askarrella, taiteilla, pelailla lauta- ja pihapelejä ja saattaapa jollain kerholaisella olla esimerkiksi koira tai kilpikonna, joka pääsisi vierailemaan kerhossa. Pyrimme järjestämään kauden aikana ainakin kaksi eläinkamun vierailua.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Hinta: 50€/syyskausi (vko 37-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
Vuorenmäen koulu Veikkolassa, Tiistaisin kello 16.00-16.45 (kausi: 14.9.-23.11.2021)

(JOKIRINTEEN KAVERIKERHO ON PERUTTU)

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Toistaiseksi maksimi osallistujamäärä on vain 10 lasta, jotta pystymme huomioimaan voimassa olevat turvavälisuositukset toiminnassa. Seuraamme koronatilanteen vaikutusta osallistujamääriin.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 4 henkilöä (korona-tilanne vaikuttaa kerholaisten lukumäärään).
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona, ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään kevään tavoin etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä.
*ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä tai voit tilata laskun ohjelmasta, kun olet syöttänyt kaikki tiedot.

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, Uudenmaan aluekoordinaattori