Kirkkonummi kerhot

2022 KEVÄTKAUDEN KERHOT KIRKKONUMMELLA:

*******************************************************************************************************************
ILMOITTAUTUMINEN KEVÄÄN 2022 ON KÄYNNISSÄ!

TAIDEPAJA-KERHO, Jokirinteen koulu
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2022 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Jokirinteen koululla. Taidepajassa taiteillaan ja askarrellaan sekä sisällä että ulkona. Ohjaaja antaa ideoita, mutta taitelijoina ovat lapset. Kauden aikana ohjelmassa on esimerkiksi luonto- ja valokuvataidetta sekä vesiväri- ja pastelliliitu ja muovailutöitä.
Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 30€ / kevätkausi
Aika: Maanantaisin kello 17-17.45 (kausi: 7.3.-2.5.2022)
Paikka: Jokirinteen koulu

KAMUN KAVERIKERHO, Vuorenmäen koulu
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2022 n. 7-10-vuotiaille kaikille kamuille suunnatun kaverikerhon, jossa tehdään yhdessä kaikkea kivaa. Ryhmäläisten kanssa voidaan esimerkiksi tehdä luontoretkiä, pieniä kokkailuja, askarrella, taiteilla, pelailla lauta-, piha- ja liikuntapelejä ja saattaapa jollain kerholaisella olla esimerkiksi koira tai kilpikonna, joka pääsisi vierailemaan kerhossa. Pyrimme järjestämään kauden aikana ainakin kaksi eläinkamun vierailua.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Hinta: 50€/kevätkausi
Aika: Tiistaisin kello 16-16.45 (kausi 25.1.-26.4.2022)
Paikka: Vuorenmäen koulu Veikkolassa

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Toistaiseksi maksimi osallistujamäärä on vain 9 lasta, jotta pystymme huomioimaan voimassa olevat turvavälisuositukset toiminnassa. Seuraamme koronatilanteen vaikutusta osallistujamääriin.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään noin 6 henkilöä (korona-tilanne saattaa vaikuttaa kerholaisten lukumäärään).
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona, ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään tarvittaessa etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä.
*ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä tai voit tilata laskun ohjelmasta (pay trail), kun olet syöttänyt kaikki tiedot.

Lisätietoja Kirkkonummen kerhoista:
Hanna Sares, Uudenmaan Lastenliiton toiminnanjohtaja