Kirkkonummi kerhot

HARRASTUSKERHOJA KIRKKONUMMELLA JA VEIKKOLASSA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää noin 7-10-vuotiaille lapsille harrastuskerhoja Kirkkonummen ja Veikkolan alueilla. Harrastuskerhot ovat teemakerhoja, ja kunkin kerhon ohjelma rakentuu sen teeman ympärille sekä ryhmän lasten toiveille.
Kerhoihin otetaan mukaan n. 13-15-vuotiaita vapaaehtoisia kerhokavereita. Lue lisää sivun alaosasta.

ILMOITTAUTUMINEN SYYSKAUDEN 2022 KERHOIHIN ON KÄYNNISSÄ!

KAMUN TAIDEPAJA VEIKKOLASSA - TÄYNNÄ
Vuorenmäen koululla, tiistaisin kello 17-17.45 (kausi 6.9.-29.11.2022, ei kerhoa viikolla 42)
Ohjaaja: Sonia J.

KAMUN TAIDEPAJA KESKUSTASSA
Jokirinteen koululla, keskiviikkoisin kello 17-17.45 (kausi 7.9.-30.11.2022, ei kerhoa viikolla 42)
Ohjaaja: Juulia M.

Lastenliiton maskotti, Kamu-kameleontti on paitsi vikkelä ja veikeä, myös muuntautumiskykyinen ja idearikas veijari. Tätä kaikkea on myös Kamun taidepaja!
Kamun taidepajassa taiteillaan mm. vesiväreillä ja pastelliliiduilla, sekä askarrellaan kauden juhlakoristeita monenmoisista materiaaleista. Kauden aikana tehdään myös ruokataidetta pienillä kylmäkokkauksilla sekä ulkoillaan tehden luonto- ja valokuvataidetta.
Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Maksimi osallistujamäärä on 9 lasta.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 5 henkilöä.
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona (riippuen kerhon teemasta), ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään tarvittaessa etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä. Seuraamme myös pandemian mahdollisia vaikutuksia osallistujamääriin.
*ILMOTTAUDU KERHOIHIN KLIKKAAMALLA KERHON OTSIKKOA TAI TÄSTÄ
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (maksupalvelutarjoaja Paytrail Oyj) tai voit valita maksamisen yhteydessä laskun. Laskut tulevat Paytrailin kautta Collector Bankin Walley -laskuina. Lue lisää maksu- ja toimitusehdoista.
*Ennen ilmoittautumista tutustuthan myös ilmoittautumis- ja peruutuskäytänteisiin sekä tietosuojaselosteisiin.

************************************************************************************
KERHOKAVERIKSI KIRKKONUMMEN HARRASTUSKERHOIHIN

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi kerhokaveriksi lasten harrastuskerhoihin? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi.
Kerhokaverille kerho on ilmainen. Kerhokaveri saa myös todistuksen vapaaehtoistyössä toimimisesta.