Kirkkonummi leirit

TEEMALEIREJÄ KIRKKONUMMELLA JA VEIKKOLASSA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää koulujen loma-aikoina päiväleirejä alakouluikäisille, noin 7-11-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja kunkin leirin ohjelma rakentuu leiriteeman ympärille.
UUTUUS! Pop-up-tapahtumapajat! Järjestämme myös koulujen loma-ajoilla ja/tai viikonloppuina erilaisia pop-up-tapahtumia, joissa voi valita ns. päivittäiseltä leiritarjottimelta erilaisia teema-aiheisia toimintoja.

TAMMIKUULLE SUUNNITELLUT POP-UP TAPAHTUMAPAJAT ON SIIRRETTY HUHTIKUULLE 2022.
Vallitsevan korona-tilanteen takia, tammikuun alkuun suunnitellut tapahtumapajat on siirretty huhtikuulle.
Ilmoitamme tarkemmat päivämäärät tammikuun aikana.
HIIHTOLOMALEIRI HELMIKUUSSA 21.-25.2.2022.

2022 HUHTIKUUN POP-UP-PAJAT:
MATKA MAAILMAN YMPÄRI:

Järjestämme Veikkolassa Vuorenmäen koululla huhtikuussa 2022 (alustavat päivämäärät lauantai 2.4. ja sunnuntai 3.4.) jälleen super-suositun matkan maailman ympäri pop-up-tapahtumapajojen muodossa. Tapahtumapajat järjestetään Vuorenmäen koululla Veikkolassa ja se on suunnattu noin 1-5-luokkalaisille. Voit valita tapahtumatarjottimelta mieleisesi pajat, eli voit ilmoittautua mukaan yhteen, kahteen tai vaikka kaikkiin pajoihin! Tervetuloa mukaan matkalle maailman ympäri!

POP-UP-PAJAT VUORENMÄEN KOULULLA:

MEKSIKOLAINEN KOKKIPAJA klo 10.15-11.45 (alustava päivämäärä lauantai 2.4.2022, varmistuu tammikuun aikana)
Hola! Meksikolaisessa kokkipajassa suuntaamme kohti meksikolaista keittiötä. Alkuruuaksi valmistamme juustoisen nacholautasen ja pääruuaksi herkullisia wrappeja, jotka nautimme itse tekemämme mustikka-lime Aqua Frescan kanssa.
Tervetuloa mukaan makumatkalle Meksikoon!
*Hinta 12 € (sisältää vakuutuksen ja ohjelman lisäksi lounastarvikkeet)

POHJOLAN ELÄIMET - ASKARTELUPAJA klo 12-13.15 (alustava päivämäärä lauantai 2.4.2022, varmistuu tammikuun aikana)
Tervehdys ja tervetuloa mukaan luontomatkalle kohti pohjolan metsiä! Askartelemme suomalaisia luonnon eläimiä. Vaihtoehtoisia ideoita löytyy mm. pörröisestä talviturkkisesta jäniksestä aina viekkaaseen ja vekkuliin ketturepolaiseen tai uljaaseen pohjolan kuninkaaseen - röpelösarviseen hirveen.
Tervetuloa mukaan askartelemaan suomalaisia metsän eläimiä!
*Hinta 10€ (hinta sisältää vakuutuksen ja ohjelman lisäksi askartelutarvikkeet)

RANSKALAINEN VÄLIPALAPAJA klo 13.30-14.45 (alustava päivämäärä lauantai 2.4.2022, varmistuu tammikuun aikana)
Bonjour! Välipalapajaa vietämme ranskalaisella teemalla. Valmistamme yhdessä erilaisia herkullisia ja näyttäviä täytettyjä patonkeja. Bon appétit!
Tervetuloa mukaan makumatkalle Ranskaan!
*Hinta 10€ (hinta sisältää vakuutuksen ja ohjelman lisäksi välipalatarvikkeet)

SAKSALAINEN KOKKIPAJA klo 10.15-11.45 (alustava päivämäärä sunnuntaina 3.4.2022, varmistuu tammikuun aikana)
Guten tag! Keskiviikon kokkipajassa matkaamme kohti saksalaista makumaailmaa. Valmistamme lounaaksi jokaisen oman maun mukaisen perunasalaatin sekä täytämme herkulliset bretselit/ sämpylät. Jälkiruuaksi haemme vaikutteita naapurimaasta Belgiasta ja valmistamme maistuvat ja makeat vohvelit siirapin, mansikoiden ja kermavaahdon kera.
Tervetuloa mukaan makumatkalle keski-Eurooppaan!
*Hinta 12 € (sisältää vakuutuksen ja ohjelman lisäksi lounastarvikkeet)

*Paikat pajoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Maksimi osallistujamäärä on 9 lasta / paja.
(Pajat käynnistyvät, mikäli osallistujia on vähintään 4 henkilöä.)
*ILMOTTAUDU PAJOIHIN 29.3.2022 MENNESSÄ KLIKKAAMALLA PAJAN OTSIKKOA TAI TÄSTÄ
*Pajat maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä tai voit tilata laskun ohjelmasta (pay trail), kun olet syöttänyt kaikki tiedot.
*Toiminta on suunniteltu niin, että mahdollisesti voimassa olevat turvavälisuositukset pystytään tarjoamaan. Seuraamme koronatilanteen mahdollista vaikutusta mm. osallistujamääriin ja -tiloihin.

********************************************************************************************************************

HIIHTOLOMAN 2022 PÄIVÄLEIRI:

KIVAA YHDESSÄ - MONITOIMILEIRI (21.-25.2.2022 klo 10-15)

Vikkeliä viestikisoja, vauhdikkaita pallopelejä, hauskaa taidetta, kivoja kokkailuja sekä kavereiden kanssa yhdessä oloa!
Tätä kaikkea ja paljon muuta on noin 7-11-vuotiaille suunnattu Kivaa yhdessä-monitoimileiri.
Kivaa yhdessä leirin suunnitteluun osallistuvat myös lapset! Kerrothan toiveitasi leiriohjelmaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Tervetuloa mukaan pitämään kivaa yhdessä!

Leiripaikka: Vuorenmäen koulu, Veikkola
Leirin hinta: 98 €/ viikko. Hinta sisältää ohjelman lisäksi lounaan, välipalan ja vakuutuksen.
Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (myös laskun tilaaminen pay trail-ohjelmasta on mahdollista) ja onnistuneesta ilmoittautumisesta lähetetään automaattinen vahvistusviesti s.postiin.
Leiri-info: Löytyy sivun oikeasta reunasta.
Kaikilla leireillämme työskentelevät aikuiset vastuuohjaaja sekä lapsimäärästä riippuen ohjaaja. Lisäksi leireillä voi työskennellä apuohjaajia sekä vapaaehtoisia noin 13-15-vuotiaita leirikavereita.
Osallistujamäärä: Leiri käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 8 henkilöä.
Seuraamme Korona-tilanteen mahdollista vaikutusta ryhmäkokoon. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Esimerkkiohjelmia:
Askarteluja: Lumiukkojen talvimarssi-askartelu, Lunta tupaan-kohokuviotyö, Musiikkimaisema maalaten
Liikuntaa: Kaikki-polttaa-kaikkia, lumihanki-viesti, hankifutista, temppujumppa
Kokkailuja: Mustikkarahka, kolmioleipä, rieskarulla, mun maun mysli
Muuta mukavaa: liukurimäki, lumilinnan rakennus, seuraa lumimiestä, lautapelejä, pantomiimi

ILMOITTAUTU MUKAAN 14.2.2022 MENNESSÄ KLIKKAAMALLA LEIRIN NIMEÄ TAI TÄSTÄ.

LEIRIKAVERIKSI KIRKKONUMMEN LASTENLIITON PÄIVÄLEIRIEILLE

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi päiväleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.
Kysy rohkeasti lisätietoja: 045-104 1492 / Hanna Sares

YHTEYSTIEDOT