Kirkkonummi leirit

TEEMALEIREJÄ KIRKKONUMMELLA JA VEIKKOLASSA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää koulujen loma-aikoina päiväleirejä alakouluikäisille, noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja kunkin leirin ohjelma rakentuu leiriteeman ympärille.
Pop-up-tapahtumapajat: Järjestämme koulujen loma-ajoilla ja/tai viikonloppuisin erilaisia pop-up-tapahtumia, joissa voi valita ns. päivittäiseltä leiritarjottimelta erilaisia teema-aiheisia toimintoja.
Leireille ja pop-up pajoihin otetaan mukaan n. 13-15-vuotiaita vapaaehtoisia leirikavereita. Lue lisää sivun alaosasta.

KIITOS KAIKILLE KESÄN 2022 LEIREILLE OSALLISTUNEILLE JA OIKEIN IHANAA KESÄÄ!
*******************************************************************************

Suunnitteilla syyslomaviikolle (vko 42/2022).
Lisätietoa tulossa ja ilmoittautuminen alkaa elo-syyskuun vaihteessa.

KIVAA YHDESSÄ  - SYYSLOMALEIRI VEIKKOLASSA
Vuorenmäen koululla, 17.-21.10.2022 klo 9-14

Vikkeliä viestikisoja, vauhdikkaita pallopelejä, hauskaa taidetta, kivoja kokkailuja sekä kavereiden kanssa yhdessä oloa sisällä ja ulkona!
Tätä kaikkea ja paljon muuta on Kivaa yhdessä-syyslomaleiri.
Kivaa yhdessä leirin suunnitteluun osallistuvat myös lapset! Kerrothan toiveitasi leiriohjelmaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Tervetuloa mukaan pitämään kivaa yhdessä!

Esimerkkiohjelmia:
Askarteluja/ kädentöitä: Silmät kiinni taidetta-ruskan värit, musiikkimaisema
Liikuntaa: Kaikki-polttaa-kaikkia, kamu-viesti, pehmofutista, temppurata
Kokkailuja: Minileipiä, rieskarulla
Muuta mukavaa: Lautapelejä, pantomiimiesityksiä, kattila-bändi

Leirien hinta:  98€/ viikko. Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lämpimän lounaan.
*Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (maksupalvelutarjoaja Paytrail Oyj) tai voit valita maksamisen yhteydessä laskun. Laskut tulevat Paytrailin kautta Collector Bankin Walley -laskuina. Lue lisää maksu- ja toimitusehdoista.
Leiri-info: Päivitetään leirisivuille aina noin kaksi viikkoa ennen leirien alkua.
Kaikilla leireillämme työskentelevät aikuiset vastuuohjaajat sekä lapsimäärästä riippuen ohjaaja. Lisäksi leireillä voi työskennellä apuohjaajia sekä vapaaehtoisia noin 13-15-vuotiaita leirikavereita.
Osallistujamäärä: Leiristä riippuen, osallistujamäärät ovat noin 18 lasta.
Leiristä riippuen, leiri käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 10 lasta.
Seuraamme Korona-tilanteen mahdollista vaikutusta ryhmäkokoon. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
*Ennen ilmoittautumista tutustuthan myös ilmoittautumis- ja peruutuskäytänteisiin sekä tietosuojaselosteisiin.
ILMOITTAUDU KLIKKAAMALLA LEIRIN NIMEÄ TAI TÄSTÄ.

************************************************************************************
LEIRIKAVERIKSI KIRKKONUMMEN LASTENLIITON PÄIVÄLEIRIEILLE

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi päiväleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.
Kysy rohkeasti lisätietoja: 045-104 1492 / Hanna Sares

YHTEYSTIEDOT