Kirkkonummi tapahtumat

KIRKKONUMMEN LASTENLIITON TAPAHTUMAKALENTERI:

ELOKUU 2021

*Osallistumme elokuussa viikolla 33 Kirkkonummen kunnan koordinoimiin Harrastuspop-up tapahtumiin!

*Olemme mukana Kirkkonummipäivillä lauantaina 28.8. sekä sunnuntaina 29.8.2021. Lauantaina kuljemme kunnan harrastuspakun kanssa Kirkkonummen keskustan alueella ja sunnuntaina löydät meidät ja kerhokoiran Veikkolan keskustan, Velmon ja pururadan alueelta.

SYYSKUU 2021

*JÄSENTAPAHTUMA: Koko perheen sieniretki Nuuksioon lauantaina 11.9.2021 kello 13-15. Kaarniaispolun kiertolenkki (kts. kartta), lähtö Veikkolasta Soidentaantien päässä olevalta parkkipaikalta. Kirkkonummen Lastenliitto tarjoaa osallistujille retkipaketin, joka sisältää pillimehun, alueen kartan sekä hauskan sieniaiheisen tehtävälomakkeen.  Retkipaketit jaetaan 9.9.2021 mennessä ennakkoon ilmoittautuneille osallistujille polun alussa kello 13-13.30. Omat retkieväät voi nauttia vaikka suo-osuuden jälkeen olevalla kallioalueella. Koronatilanteesta johtuen, reitti kierretään oman seurueen kesken. Tapahtumaan osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Kaikki Kirkkonummen Lastenliiton toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tapahtuma on maksuton. Tervetuloa mukaan!
Olethan huomannut: Metsähallitus on julkaissut Kaarniaispolulle tehdyn tehtävälehtisen, josta löytyy kivoja tehtäviä noin 1.-4.-luokkalaisille.

LOKAKUU 2021

*Veikkolan heijastinpolku, sunnuntaina 10.10.2021, Veikkolan pururadan alueella. Aamut ja illat pimenevät, eli nyt on hyvä aika tulla etsimään oma Kamu-kameleontti heijastin. Sunnuntaista 10.10. kello 10 alkaen Veikkolan pururadan varrelta, Eerikinkartanontien puolelta, löytyy Lastenliiton Kamu-heijastimia kaikille, jotka haluavat loistaa! Ota taskulamppu mukaan ja lähde kiertämään pururataa omatoimisesti perheen tai kaveriporukan kesken. Heijastimia on jaossa reitin varrella tiistaihin 12.10. n. klo 16 asti / siihen asti kuin heijastimia riittää. Tervetuloa mukaan heijastinjahtiin!
Vinkki! Sunnuntaina 10.10.2021 vietetään myös Veikkolan Suurta toripäivää ja torikierroksen jälkeen voi tehdä pururatakierroksen ja napata matkaan oman Kamun!