Kirkkonummi tapahtumat

KIRKKONUMMEN LASTENLIITON TAPAHTUMAKALENTERI:

ELOKUU 2021

*Osallistumme elokuussa viikolla 33 Kirkkonummen kunnan koordinoimiin Harrastuspop-up tapahtumiin!

*Olemme mukana Kirkkonummipäivillä lauantaina 28.8. sekä sunnuntaina 29.8.2021. Lauantaina kuljemme kunnan harrastuspakun kanssa Kirkkonummen keskustan alueella ja sunnuntaina löydät meidät ja kerhokoiran Veikkolan keskustan, Velmon ja pururadan alueelta.

SYYSKUU 2021

*JÄSENTAPAHTUMA: Koko perheen sieniretki Nuuksioon lauantaina 11.9.2021 kello 13-15. Kaarniaispolun kiertolenkki (kts. kartta), lähtö Veikkolasta Soidentaantien päässä olevalta parkkipaikalta. Kirkkonummen Lastenliitto tarjoaa osallistujille retkipaketin, joka sisältää pillimehun, alueen kartan sekä hauskan sieniaiheisen tehtävälomakkeen.  Retkipaketit jaetaan 9.9.2021 mennessä ennakkoon ilmoittautuneille osallistujille polun alussa kello 13-13.30. Omat retkieväät voi nauttia vaikka suo-osuuden jälkeen olevalla kallioalueella. Koronatilanteesta johtuen, reitti kierretään oman seurueen kesken. Tapahtumaan osallistuminen ei vaadi jäsenyyttä. Kaikki Kirkkonummen Lastenliiton toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tapahtuma on maksuton. Tervetuloa mukaan!
Olethan huomannut: Metsähallitus on julkaissut Kaarniaispolulle tehdyn tehtävälehtisen, josta löytyy kivoja tehtäviä noin 1.-4.-luokkalaisille.

LOKAKUU 2021

*Veikkolan heijastinpolku, lauantaina 9.10.2021, Veikkolan pururadan alueella. Aamut ja illat pimenevät, eli nyt on hyvä aika tulla etsimään oma Kamu-kameleontti heijastin. Ota taskulamppu mukaan ja tule mukaan heijastinjahtiin! Lisätietoa tulossa syyskuun aikana.

MARRASKUU 2021

*Suunnitteilla marraskuun Lapsen oikeuksien viikolla (vko 46, lauantai 20.11.2021): Koko perheen metsäretki Nuuksioon. Kirkkonummen Lastenliitto tarjoaa ennakkoon ilmoittautuneille retkieväät. Lisätietoa tulossa lokakuun aikana.