KIRKKONUMMI Kamu-kameleontin kaverikerho syksy 2020

Tervetuloa mukaan Kirkkonummella Kirkkoharjun koululla järjestettävään kaverikerhoon!

KAMU-KAMELEONTIN KAVERIKERHO
Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2020 noin 7-10-vuotiaille suunnatun Kamu-kameleontin kaverikerhon. Kerhossa pidetään kivaa yhdessä kavereiden kanssa niin sisällä kuin ulkona. Ohjelmassa on kauden aikana mm. karvaisten ja karvattomien eläinkavereiden vierailuja (ainakin koirakamuja ja kilppari vierailevat kerhossa), ulkoleikkejä sekä tutkimusmatkoja lähialueelle. Sisäkerhokertoina esim. askarrellaan, tehdään pieniä kokkailuja sekä pelaillaan lauta- ja korttipelejä. Kerholaisten omien lemmikkien vierailu on myös mahdollista. Näistä sovitaan erikseen ohjaajan kanssa. ** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!

Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Paikka: Kirkkoharjun koulu, F-rappu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi
Aika: Tiistaisin klo 17.30-18.30 alkaen 1.9.2020
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 36-48, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)

(Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 6 henkilöä.)
**Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme pitämään esim. etäkerhoa tai jakamaan teeman mukaisia tekemisiä; erilaisia ohjeita ja vinkkejä. Tilanteen mahdollistaessa siirrytään kokonaan pitämään ulkoilukerhoa.

Lisätietoa:
Hanna Sares
Kirkkonummen aluekoordinaattori
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

1.9.2020 17:30 – 24.11.2020 18:30

KIRKKONUMMI, Kirkkoharjun koulu, F-rappu