KIRKKONUMMI, Vuorenmäki, KAVERIKERHO syksy 2021, 7-10v

Kaikki kamut, tervetuloa mukaan Kirkkonummelle Veikkolaan Kaverikerhoon!

KAVERIKERHO

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää Veikkolassa Vuorenmäen koululla syyskaudella 2021 n. 7-10-vuotiaille kaikille kamuille suunnatun kaverikerhon, jossa tehdään yhdessä kaikkea kivaa. Ryhmäläisten kanssa voidaan esimerkiksi tehdä luontoretkiä, pieniä kylmäkokkailuja, askarrella, pelailla lauta- ja pihapelejä ja saattaapa jollain kerholaisella olla esimerkiksi koira tai kilpikonna, joka pääsisi vierailemaan kerhossa. Pyrimme järjestämään kauden aikana ainakin kaksi eläinkamun vierailua.
Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä kamujen kanssa!
Mukaan tarvitset: Säänmukaisen ulkoiluvarustuksen
Hinta: 50€/syyskausi (vko 37-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Veikkolan kaverikerho, Vuorenmäen koulu: Tiistaisin kello 16.00-16.45 (kausi: 14.9.-23.11.2021)

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Toistaiseksi maksimi osallistujamäärä on vain 10 lasta, jotta pystymme huomioimaan vaaditut turvavälit toiminnassa. Seuraamme koronatilanteen vaikutusta osallistujamääriin.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 7 henkilöä.
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä tai voit tilata laskun ohjelmasta, kun olet syöttänyt kaikki tiedot.
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona, ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään kevään tavoin etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä.

Lisätietoa:
Hanna Sares
aluekoordinaattori
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

Ennen ilmoittautumista: Luethan huolellisesti ilmoittautumiskäytännöt ja tietosuojaselosteet.

Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

14.9.2021 16:00 – 23.11.2021 16:45

KIRKKONUMMI, Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola