KIRKKONUMMI, Jokirinne, TAIDEPAJA-KERHO syksy 2021, 7-10v

Tervetuloa mukaan taiteilemaan Kirkkonummelle Jokirinteeseen!

TAIDEPAJA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää syyskaudella 2021 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Keskustan luona Jokirinteen koululla. Taidepajassa taiteillaan ja askarrellaan sekä sisällä että ulkona. Ohjaaja antaa ideoita, mutta taitelijoina ovat lapset. Kauden aikana ohjelmassa on esimerkiksi luonto- ja valokuvataidetta sekä vesiväri- ja pastelliliitu ja muovailutöitä.
** Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi (vko 37-47, ei kerhoa syyslomaviikolla 42)
Aika ja paikka:
-Jokirinteen taidepaja, Jokirinteen koulu: Maanantaisin kello 17.00-17.45 (kausi: 13.9.-22.11.2021)

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Toistaiseksi maksimi osallistujamäärä on vain 10 lasta, jotta pystymme huomioimaan vaaditut turvavälit toiminnassa. Seuraamme koronatilanteen vaikutusta osallistujamääriin.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 7 henkilöä.
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä tai voit tilata laskun ohjelmasta, kun olet syöttänyt kaikki tiedot.
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia syyskauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona, ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään kevään tavoin etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä.

Lisätietoa:
Hanna Sares
aluekoordinaattori
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

Ennen ilmoittautumista: Luethan huolellisesti ilmoittautumiskäytännöt ja tietosuojaselosteet.

Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

13.9.2021 17:00 – 22.11.2021 17:45

KIRKKONUMMI, Jokirinteen koulu, Jokiniityntie 5, 02400 Kirkkonummi