VANTAA, Mikkola - Kaikki mukaan! -kerho 10-12-vuotiaille

Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Mikkola - Kaikki mukaan! -kerho 10-12-vuotiaille

Kaikki mukaan! -kerho maanantaisin kello 17:00-18:00 10-12-vuotiaille

Kaikki mukaan! -kerho on ilmainen monitoimikerho, joka on ensisijaisesti tarkoitettu niille koululaisille, joilla ei ole muita harrastuksia. Kerho on kuitenkin kaikille avoin ja jokainen on tervetullut mukaan. Ohjelma rakennetaan noudattaen lasten toiveita ja liikunnan lisäksi ohjelmassa voi olla esimerkiksi askartelua, muuta luovaa tekemistä tai kokkailua. Tärkeintä on kuitenkin mukava ja turvallinen yhdessä tekeminen osaavan ohjaajan johdolla.

Ohjaajana toimii Eevi Dolk.

Kaikki lapset ovat vakuutettuja Vantaan Lastenliiton toimesta.

Toiveita kerhokauteen liittyen voit antaa ilmoittautumislomakkeessa. Pyrimme ottamaan lasten toiveet huomioon kerhokautta suunnitellessa ja toteuttamaan niitä resurssien puitteissa.

Osoite: Venuksentie 2, 01480 Vantaa, Vega, Käsityöluokka

Kysymyksissä ota yhteys: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi tai p. 0451500580 (Halla Herva, järjestökoordinaattori)

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhon toimintakieli on suomi
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuonna 2019 on 7 euroa Liittymällä aikuisena Vantaan Lastenliiton jäseneksi liität samalla myös kaikki toiminnassa mukana olevat lapsesi jäseniksi. Jäseneksi liittyessään voi niin halutessaan liittää jäseneksi ja jäsenetujen piiriin myös muut kuin toiminnassa mukana olevat perheenjäsenet. Tällöin loppusummaan lisätään seitsemän euron jäsenmaksu per henkilö.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

14.5.2019 17:00 – 28.5.2019 18:00

Mikkolan koulu, Vega, käsityöluokka