VANTAA, Hakunila - Kaikki mukaan! -kerho 7-12-vuotiaille

Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Hakunila - Kaikki mukaan! -kerho 7-12-vuotiaille

Kaikki mukaan! -kerho keskiviikkoisin kello 16:00-17:00 7-12-vuotiaille

Kaikki mukaan! -kerho on ilmainen monitoimikerho, joka on ensisijaisesti tarkoitettu niille koululaisille, joilla ei ole muita harrastuksia. Kerho on kuitenkin kaikille avoin ja jokainen on tervetullut mukaan. Ohjelma rakennetaan noudattaen lasten toiveita ja liikunnan lisäksi ohjelmassa voi olla esimerkiksi askartelua, muuta luovaa tekemistä tai kokkailua. Tärkeintä on kuitenkin mukava ja turvallinen yhdessä tekeminen osaavan ohjaajan johdolla.

Ohjaajana jatkaa Maria Niemi.

Kaikki lapset ovat vakuutettuja Vantaan Lastenliiton toimesta.

Toiveita kerhokauteen liittyen voit antaa ilmoittautumislomakkeessa. Pyrimme ottamaan lasten toiveet huomioon kerhokautta suunnitellessa ja toteuttamaan niitä resurssien puitteissa.

Osoite: Hiirakkotie 18, 01200 Vantaa, iltapäiväkerhon tilat/Curu-tila

Kysymyksissä ota yhteys: vantaa.sihteeri@lastenliitto.fi

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.sihteeri@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Vantaan Lastenliiton jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuonna 2019 on 7 euroa. Vapaaehtoistoiminnassa mukana oleville jäsenyys on maksuton. Ilmoittautumislomakkeella voit liittyä jäseneksi, liittää toimintaan mukaan ilmoitettavan huollettavasi jäseneksi ja halutessasi liittää jäseneksi ja jäsenetujen piiriin myös muut kuin toiminnassa mukana olevat perheenjäsenet. Tällöin loppusummaan lisätään seitsemän euron jäsenmaksu per henkilö.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä +7,00 €EiLiitän 2 jäsentä +14,00 €Liitän 3 jäsentä +21,00 €Liitän 4 jäsentä +28,00 €Liitän 5 jäsentä +35,00 €Liitän 6 jäsentä +42,00 €
KylläEi
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

30.10.2019 16:00 – 11.12.2019 17:00

Lehtikuusen koulu