Uudenmaan Lastenliiton kevättapahtuma jäsenille

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Uudenmaan Lastenliiton kevättapahtuma jäsenille

Tervetuloa juhlistamaan kevättä ja pian sen perässä saapuvaa kesää yhdessä lastenliittolaisten kanssa.

Kokoonnumme sunnuntaina 19.5.2019 klo 10-12 Lastenliiton Uudenmaan alueen yhdistysten jäsenten ja heidän läheistensä kanssa viettämään keväistä aamupäivää Nuuksion kansallispuistoon. Tapahtumaan osallistuminen on vapaaehtoista ja voit tulla paikalle joko yksin, perheen tai esimerkiksi ystävän kanssa. Lastenliitto tarjoaa grillattavaa (mikäli ei ole voimassaolevaa metsäpalovaroitusta), mehua sekä pientä vapaaehtoista aktiviteettia luonnon helmassa. Luvassa mm. perheelle soveltuvaa leikkimielistä suunnistusta sekä pihapelejä.

Halutessasi voit kiertää kansallispuistossa merkittyjä rengasreittejä, jotka vaihtelevat pituudeltaan 2,4-7,2 km välillä. Lastenliittolaiset löydät Haukkalammen luontotuvan läheiseltä nuotiopaikalta, jolta on helppo lähteä halutessaan samoilemaan kansallispuiston eri reiteille. Nuotiopaikka sijaitsee lähellä Haukkalammen parkkipaikkaa ja sinne on noin parinsadan metrin kävely. Haukkalammen parkkipaikalta seuraa kylttejä "Luontotupa" ja jatka tuvan ohi suuntaan "Haukkalampi" ja seuraavasta kyltistä suuntaan "Haukanholma 0,4", josta löytyy grillikatos.

Lisää tietoa Nuuksiosta löydät täältä!

Osoite: Haukkalammentie 32, Espoo.

Toivomme ennakkoilmoittautumista 13.5. mennessä, jotta osaamme varata oikean määrän tarjottavaa, mutta mukaan voi ilmoittautua myös tämän jälkeen.

Tapahtuma on suunnattu Lastenliiton jäsenille, mutta mukaan voi tulla myös mikäli ei ole vielä jäsen ja jäseneksi liittyminen kiinnostaisi.

Kysyttävää? Ole yhteydessä Inkaan (vantaa@lastenliitto.fi, 050 563 0526).

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

19.5.2019 10:00 – 19.5.2019 12:00

Nuuksion kansallispuisto, Espoo