VANTAA, Päiväkumpu - Kepparikerho 7-12-vuotiaille torstaisin/ KEVÄT 2019

Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Päiväkumpu - Kepparikerho 7-12-vuotiaille torstaisin/ KEVÄT 2019

Kepparikerho torstaisin kello 17-18

Kerho keppareille ja heidän omistajilleen. Kerhossa on luvassa paljon keppariaiheista toimintaa kuten varusteiden askartelua, maastolenkkejä, keppareiden sukuselvitystä, leikkejä ja taidetoimintaa. Kerho on suunnattu erityisesti aloitteleville keppariharrastajille. Tarkemmat toimintasuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti yhdessä lasten kanssa heidän mielenkiintonsa mukaisesti. Talli toivottaa innokkaat heppahullut tervetulleiksi!

Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta sekä lasten vakuutukset.

Toiveita kerhokauteen liittyen voit antaa ilmoittautumislomakkeessa. Pyrimme ottamaan lasten toiveet huomioon kerhokautta suunnitellessa ja toteuttamaan niitä resurssien puitteissa.

Osoite: Ismontie 2, 01420 Vantaa

Kerhon infokirjeen ja/tai kauden ohjelman löydät TÄÄLTÄ!

HUOM! Mukaan voi ilmoittautua kesken kauden, mikäli ryhmässä on tilaa. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä toimistoon: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi tai 045 1500 580 (Halla Herva, järjestökoordinaattori)

Kysyttävää? Ota yhteys: vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanjohtajaan sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanjohtajaan.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on perhekohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuodessa on 15 euroa. Liittymällä aikuisena Vantaan Lastenliiton jäseneksi liität samalla myös kaikki toiminnassa mukana olevat lapsesi jäseniksi. Jäseneksi liittyessään voi niin halutessaan liittää jäseneksi ja jäsenetujen piiriin myös muut kuin toiminnassa mukana olevat perheenjäsenet (lapset ja vanhemmat) ilmaiseksi. Jäsenmaksun suuruus on 15 euroa koko perheeltä siitä riippumatta montako henkilöä jäseneksi liitetään.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Kiitos!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

24.1.2019 17:00 – 9.5.2019 18:00

Päiväkummun koulu, Talonmiehen tila