VANTAA, Päiväkumpu - #kivaayhdessä

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

VANTAA, Päiväkumpu - #kivaayhdessä

Tällä leiriviikolla puuhataan kaikenlaista kivaa mitä rentoon ja touhuntäyteiseen kesäviikkoon voi mahduttaa, sillä tämän viikon ohjelma suunnitellaan yhdessä leiriläisten kanssa. Leirisuunnitelmissa otetaan huomioon kunkin lapsiryhmän kokoonpano sekä lasten omat toiveet aktiviteeteista.

Leirin ohjelma voi koostua esimerkiksi seuraavista kokonaisuuksista:
Takapihaturistit - Ulkoilua lähimaastossa
Nokkelat salapoliisit
Hulluttelevan tieteentekijän testiryhmä
Liikkuvat lajitestaajat
Sarjisralli
Kauniita unia! – Unisiepparin teko
Sananikkarit
Perinneleikit
Taiteillen
Minimaailmat kenkälaatikossa

Pääset valitsemaan sinua kiinnostavat teemat ilmoittautumislomakkeessa, sekä kertomaan muut toiveesi leirin sisältöä koskien.

Kunkin leirin ohjelma on ainutlaatuisensa, sillä niin ovat lapsetkin. Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä!

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille, joilla on taitoja toimia isossa lapsiryhmässä. HUOM! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan toiminta suunnitellaan.

Aika ja paikka:
24.-28.6.2019 klo 10:00-15:00
Päiväkummun koulu,  Ismontie 2, 01420 Vantaa

Hinta ja mitä siihen sisältyy:
100€ / Hintaan sisältyy lämmin lounas, leiriohjelma ja -materiaalit sekä vakuutukset.

Muuta huomioitavaa:

• Jotta leirikesä olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme että tutustutte ennen ilmoittautumista Leirivanhemman infopakettiin, jossa vastaamme useimmin esitettyihin kysymyksiin ja kerromme yleisemmin leiriemme käytänteistä.
  • Huomioittehan että leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautumisenne ei ole mennyt läpi.
  • Leirin voi peruuttaa 10e peruutusmaksulla 31.3. saakka. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

24.6.2019 10:00 – 28.6.2019 15:00

Päiväkummun koulu