RAISIO, #kivaayhdessä -leiri, 7-12-vuotiaat

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

RAISIO, #kivaayhdessä -leiri, 7-12-vuotiaat

Raisiossa järjestetään nyt ensimmäistä kertaa kesäleiri, joka kulkee nimellä #kivaayhdessä! Neljän päivän mittainen leiri järjestetään Raisiossa Krookilan nuorisotilalla juhannusviikolla 17.-20.6.2019 päivittäin klo 10-15. Leirin aikana leikitään ja pelataan porukalla, retkeillään lähiympäristössä ja pidetään hauskaa yhdessä. Vietämme paljon aikaa ulkona, mutta huonon sään sattuessa ohjelma voidaan järjestää myös sisällä. Liikkuminen tapahtuu lähinnä jalan tai pyörällä, mahdollisesti myös autokyydillä.

Leiriemme tavoitteena on tarjota mahdollisuuksia mukavaan yhdessäoloon, leikkimiseen ja hauskanpitoon.

Leiri on avoin kaikille n. 7-12-vuotiaille lapsille. Osallistumismaksu sisältää päivittäisen lounaan, materiaalit, vakuutuksen ja muut mahdolliset (esimerkiksi liikkumisesta aiheutuvat) kulut. Muistathan ilmoittaa lapsen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä.

#kivaayhdessä -leiri
Aika: 17.6.-20.6.2019 päivittäin klo 10.00-15.00 (Huom! ovet ovat auki päivittäin klo 9.00-16.00)
Paikka: Krookilan nuorisotila (Pujokuja 10, 21200 Raisio). Säästä riippuen vietämme suurimman osan ajasta ulkona.
Hinta: 50€ (hinta sisältää materiaalit, lounaan ja vakuutuksen)

Leirillä on vielä yksi (1) paikka jäljellä!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

17.6.2019 10:00 – 20.6.2019 15:00

Raisio