TURKU, luontoleiri, 7-12-vuotiaat

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

TURKU, luontoleiri, 7-12-vuotiaat

Kesäloman toisella viikolla järjestettävällä luontoleirillä retkeillään moninaisessa luonnossa sekä käytetään luontoa ja sen antimia leikin ja muun puuhaamisen perustana. Leiri aloitetaan päivittäin Uudenmaantullin kerhotilasta (Uudenmaankatu 19A, 20700 Turku), josta siirrymme ulos leiriohjelman pariin. Luontoleirin aikana retkeilemme Kupittaan lähialueiden lisäksi ainakin Luolavuoressa, sekä mahdollisuuksien mukaan Katariinanlaakson luontopolulla sekä Ruissalossa. Liikkuminen tapahtuu jalan, pyöräillen tai autokyydillä.

Leiriemme tavoitteena on tutustuttaa leiriläisiä luonnon tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä tarjota mahdollisuuksia mukavaan yhdessäoloon, leikkimiseen ja hauskanpitoon.

Leiri on avoin kaikille n. 7-12-vuotiaille lapsille. Osallistumismaksu sisältää päivittäisen lounaan, materiaalit, vakuutuksen ja muut mahdolliset (esimerkiksi liikkumisesta aiheutuvat) kulut. Muistathan ilmoittaa lapsen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä.

Luontoleiri
Aika: 10.6.-14.6.2019 päivittäin klo 10.00-15.00 (Huom! ovet ovat auki päivittäin klo 9.00-16.00)
Paikka: Uudenmaantullin kerhohuone (Uudenmaankatu 19 A, 20700 Turku). Säästä riippuen vietämme suurimman osan ajasta ulkona.
Hinta: 60€ (hinta sisältää materiaalit, lounaan ja vakuutuksen)

LEIRI ON TÄYNNÄ!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

10.6.2019 10:00 – 14.6.2019 15:00

Turku