TURKU, perhekerho, 0-3-vuotiaat, Kupittaa

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

TURKU, perhekerho, 0-3-vuotiaat, Kupittaa

Syksyllä 2019 ensimmäistä kertaa järjestettävä perhekerho on rento kohtaamispaikka pienille lapsille ja heidän huoltajilleen! Kerhokerroilla puuhataan jokaisella kerralla jotain erilaista, vaihdellen värikylvyistä musiikkileikkeihin ja temppuratoihin. Paikan päällä on mahdollisuus myös itsenäiseen touhuamiseen lelujen parissa. Huoltajille tarjolla kahvia ja mahdollisuuksien mukaan myös pientä purtavaa. Paikan päällä myös keittiö mikroineen ja aterimineen, joten ruoan laittaminen/lämmittäminen onnistuu.

Kerhon ohjelma järjestetään klo 10.00-11.00 välillä, mutta paikalla saa olla klo 9.30-11.30!

Ensimmäinen kerta 28.8.2019.

Paikka: Uudenmaantullin kerhohuone, Uudenmaankatu 19 A (kellarikerros), 20700 Turku.
Hinta: 40€ / lukukausi (14krt). Hintaan sisältyy kaikki kerhossa tarvittavat materiaalit ja välineet.

Ilmoittautuminen tehdään lapsen omalla nimellä, ja samassa ilmoittautumisessa voi ilmoittaa myös useamman lapsen (+10€/lapsi). Mikäli haluat ilmoittaa enemmän kuin kolme lasta kerralla, ota yhteys piirikoordinaattoriin (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Huomioithan, että ilmoittautumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mahdollisuus myös laskulla maksamiseen.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

1 lisälapsi +10,00 €2 lisälasta +20,00 €
KylläEi
Kyllä -10,00 €
KylläEi
Kyllä

Maksajan tiedot

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

28.8.2019 10:00 – 11.12.2019 11:00

Turku