TURKU, sporttileiri, 7-12-vuotiaat

Ilmoittaudu mukaan
Lapsiparkkitoiminta

TURKU, sporttileiri, 7-12-vuotiaat

Tervetuloa tutustumaan liikunnan iloihin alakoululaisten sporttisella päiväleirillä! Leirillä kokeilemme eri liikuntalajeja sekä pelaamme ja leikimme yhdessä Kupittaan puistossa. Leiriohjaajamme tutustuttavat leiriläisiä urheilun vauhdikkaaseen maailmaan, tietysti hauskaa pitäen ja hyvällä fiiliksellä. Leiriemme tavoitteena on tarjota lapsille positiivisia kokemuksia ryhmäliikunnasta ja -peleistä, sekä tutustuttaa leiriläisiä liikunnan ja aktiivisen elämäntavan iloihin.

Leiri järjestetään 3.-7.6.2019 päivittäin klo 10.00-15.00, ohjaajat ovat paikalla klo 9.00-16.00. Leiri aloitetaan aamuisin Uudenmaankadun kerhotilalta, josta siirrytään sään salliessa viereiseen Kupittaan puistoon leiriohjelman pariin. Kovalla sateella olemme sisällä.

Leiri on avoin kaikille n. 7-12 -vuotiaille lapsille, ja siihen kuuluu päivittäinen lounas. Muistathan siis ilmoittaa lapsen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä.

Sporttileiri
Aika: 3.6.-7.6.2019 päivittäin klo 10:00-15:00 (Huom! ovet ovat auki päivittäin klo 9.00-16.00)
Paikka: Uudenmaantullin kerhohuone (Uudenmaankatu 19 A, 20700 Turku). Mikäli säät sallivat, urheilemme ensisijaisesti ulkona Kupittaan puistossa.
Hinta: 60 € (hinta sisältää materiaalit, lounaan, pienen välipalan sekä vakuutuksen)

LEIRI ON TÄYNNÄ!

Tapahtuma on täynnä.

Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, johon täytettävät tiedot tulevat koontina.

HUOM! Mikäli haluat valita laskutusvaihtoehdon, niin huolehdithan, että kaikki kentät kohdassa "maksajan tiedot" on täytetty.

3.6.2019 10:00 – 7.6.2019 15:00

Turku