Suomi toimii -kampanja

Suomi toimii - kampanja on valtioneuvoston kanslian vetämä monen toimijan yhteinen hanke, jolla tuetaan ihmisten jaksamista poikkeustilanteessa. Kampanjan tavoitteena on esimerkiksi lujittaa uskoa tulevaisuuteen sekä osoittaa yhteisen tekemisen ja kaikenlaisen auttamisen merkitys ja antaa sille arvostusta. Lisätietoa kampanjasta löydät valtioneuvoston sivuilta https://valtioneuvosto.fi/suomitoimii.

Lastenliitto on mukana Suomi toimii- kampanjassa erityisesti tukemalla yhteistä tekemistä perheiden parissa. Vinkkisivultamme löytyy paljon valmista materiaalia tehtäväksi yhdessä perheen kanssa, mutta teemme myös erillisiä julkaisuja kampanjaan liittyen sosiaalisessa mediassa kahden viikon välein. Kampanjaan liittyvät tehtävät löydät tämän sivun lopusta! Suomi toimii -kampanjaan liittyvissä julkaisuissa käytetään aihetunnisteita #suomitoimii sekä #yhdessä.

Haastamme myös teidät osallistumaan kampanjaan kauttamme, ja suoritamme kuukausittaisen arvonnan osallistuneiden kesken! Ohjeet haasteeseen ja arvontaan osallistumisesta tulevat löytymään erikseen jokaisesta kampanjaan liittyvästä Instagram -julkaisustamme. Kannattaa siis ottaa Lastenliitto seurantaan somessa!

Tuetaan yhdessä jokaisen jaksamista!

Kampanjaan liittyvät tehtävät: