SEIKKAILU- JA LUONTOLEIRI Aulangolla

Seikkailu- ja luontoleirillä pääset nauttimaan kesästä ja kokemaan yhdessäolon riemua!

Seikkailemme pitkin Aulangon puistometsää ja nautimme kesäpäivistä virikkeellisessä ympäristössä! Leirin tukikohtana on Aulangon Tekosaarten kota, jossa ruokailemme sekä leikimme ja teemme kädentaitoja tekosaaren lähiympäristössä. Ohjelmaan kuuluu mm. aarteenetsintää, ulkopelejä- ja leikkejä, liikuntaa, luonnon tutkailua sekä kesäistä ilottelua! Leirillä pidetään myös pyöräilypäivä. Leirillä on kavereita ja paljon kivaa yhteistä tekemistä! Osa leiriohjelmasta suunnitellaan lasten kanssa heidän toiveitaan kuunnellen.

Seikkailu- ja luontoleiri on päiväleiri 3.–7.6. maanantaista perjantaihin klo 9–15.

Leiriin sisältyy ravitseva lounas sekä välipala. Monipuolisen ohjelman lisäksi leirihinta sisältää myös ohjauksen, vakuutukset, tarvittavat materiaalit ja välineet (poisluettuna polkupyörä).

Leiri järjestetään Aulangolla. Leiripäivät alkavat ja päättyvät kylpylän viereiseen leikkipuistoon. Leiripäivän aikana tukikohtanamme toimii Tekosaarten kota.

Leiri on suunnattu 7–12-vuotiaille lapsille. Leirin hinta on 90 €.

Voit tarvittaessa hakea Hämeen Osuuspankin myöntämää Yhdessä!-tukea leirimaksua varten. Lue lisää tästä.

Kysymykset ja tiedustelut leiriin koskien voi lähettää sähköpostitse: hame@lastenliitto.fi

HUOM! Leirille mahtuu rajallinen määrä lapsia (15) - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustu Lastenliiton peruutusehtoihin, ilmoittautumiskäytänteisiin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi