Ilmoittautumiskäytänteet

Tällä sivulla pääset tutustumaan toimintamme ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin. Luethan säännöt ennen ilmoittautumista!

KERHOJEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Kerhomaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeellaan.
  • Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä.
  • Lapset valitaan toimintaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt.
  • Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
  • Toimintamme on kaikille avointa, mutta siihen ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan, tai hänellä on haasteita toimia ryhmässä - olethan yhteydessä toiminnan järjestäjään ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa iloisen ja turvallisen toimintakauden kaikille osallistujille.
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat toiminnan järjestäjältä.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun kerhomaksu on maksettu ennen toiminnan alkua. Tästä syystä emme voi ottaa toimintaan lapsia, joiden osallistumismaksua ei ole maksettu. (HUOM! Mikäli olet ilmoittautumisen yhteydessä valinnut maksutavaksi laskun, laskut lähetetään n. kuukauden välein ja näin ollen lapsi voi tulla mukaan toimintaan, vaikka laskua ei olisi vielä tullut eikä maksettu!)

Peruutussäännöt

• Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittautumisen jälkeen peritään aina täysimääräinen maksu.
  • Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.
  • Jos lapsi lopettaa kerhossa kesken kauden, maksua ei palauteta.
  • Ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Peruutustapauksessa tulee aina ottaa heti yhteyttä kerhon järjestäjään, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen, jatkuva tottelemattomuus, asiaton käytös) ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken kerhokerran. Tässä tapauksessa toiminnan järjestäjällä on oikeus evätä lapsen kerhopaikka koko kauden osalta. Tässä tapauksessa kerhomaksua ei palauteta.

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

LEIRIEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeellaan.
  • Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
  • Lapset valitaan toimintaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Toimintamme on kaikille avointa, mutta siihen ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan, tai hänellä on haasteita toimia ryhmässä - olethan yhteydessä toiminnan järjestäjään ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa iloisen ja turvallisen leiriviikon kaikille osallistujille.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen toiminnan alkua. Tästä syystä emme voi ottaa toimintaan lapsia, joiden osallistumismaksua ei ole maksettu. (HUOM! Mikäli olet ilmoittautumisen yhteydessä valinnut maksutavaksi laskun, laskut lähetetään n. kuukauden välein ja näin ollen lapsi voi tulla mukaan toimintaan, vaikka laskua ei olisi vielä tullut eikä maksettu!)

Peruutussäännöt

• Kesäleiri-ilmoittautumisen voi perua 31.3. mennessä. (Käsittelykulut 10 euroa veloitetaan)
  • Kesäleiri-ilmoittautuminen on 1.4. jälkeen sitova ja tämän jälkeen maksua ei palauteta muutoin kuin sairastapauksissa. Tällöin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.
  • Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen kesäsuunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
  • Ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen, jatkuva tottelemattomuus, asiaton käytös) ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirin järjestäjällä on oikeus evätä lapsen leiripaikka koko viikon osalta. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.

Lähettäessäsi ilmoittautumisen hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt.

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksutapalisät
Maksutapalisiä ei peritä.

Lasku
Maksamisen yhteydessä voit valita myös laskun. Mikäli tarvitset perinteisen laskun (esim. kerhomaksun maksaja on joku muu taho) ota yhteyttä toiminnan järjestäjään!

Ilmoittautumiskäytänteet on päivitetty 21.8.2019

Terms of registration

On this page, you will be able to familiarize yourself with our registration and cancellation policies. Make sure to read the rules carefully before enrolling!

TERMS AND CONDITIONS FOR REGISTRATION AND CANCELLATION (CLUBS)

Terms of registration

• Camp fees are paid electronically upon registration. You can also choose to pay by invoice.
  • After completing the online registration form, you will receive a confirmation mail to the email address you provided. If you do not receive a confirmation email from us, please contact the organizer.
  • Each child is registered with a separate enrolment form
  • The adult filling the registration form is responsible for the accuracy of the information they provide.
  • Children are selected to the activities in order of registration.
  • By submitting the registration form the sender agrees to the registration and cancellation terms.
  • The organizer commits to ensure that the information provided is handled properly and carefully. The organizer will not forward the information to any third parties or store the submitted data longer than it is necessary.
  • Our activities are open to everyone, but there are no additional resources available for children with special needs. In case your child attends a special class, requires assistance at school or has challenges to participate in group activities – please be in touch with the organizer before enrolling, so that we can ensure a happy and carefree environment for all participants.
  •  Lastenliitto ry insures all participating children with an accident insurance at OP-Pohjola. The insurance does not cover any lost or broken goods. For more information about the insurance policy please contact the organizer.
  • The insurance is only valid after the full payment of the participation fee, which needs to be fully paid before the activity starts. For this reason, we cannot allow any children with unpaid fees to participate in any activities. (NOTE! If you have chosen invoice as a payment method, the invoices will be sent once every month. In this case the child can join the activities even if the invoice has not yet arrived or been paid!)

Cancellation Policy

• The registration is legally binding, and a full fee will be charged after registration.
  • Failure to pay the invoice does not count as a cancellation.
  • If the child quits the activity in the middle of term, the remaining fee will not be refunded.
  • In case of any emerging problems, please contact the event organizer immediately.
  • In case of cancellation always contact the club organizer immediately, so that the vacant spot can be given to the next child in queue.
  • If a child is unable to work in normal group situations (e.g., disturbing behavior, bullying, persistent disobedience, inappropriate behavior), the legal guardians are obliged to pick up the child during the same day. In this case, the organizer also has the right to refuse the child's re-entry for the remaining term. Also, in this case the paid registration fee will not be refunded.

Lastenliitto ry reserves the right to make changes to the policies.

TERMS AND CONDITIONS FOR REGISTRATION AND CANCELLATION (CAMPS)

Registration rules

•  Camp fees are paid electronically upon registration. You can also choose to pay by invoice.
  • Each child is registered with a separate enrolment form.
  • Children are selected to the activities in order of registration.
  •  By submitting the registration form the sender agrees to the registration and cancellation terms.
  •  The insurance is only valid after the full payment of the participation fee, which needs to be fully paid before the activity starts. For this reason, we cannot allow any children with unpaid fees to participate in any activities. (NOTE! If you have chosen invoice as a payment method, the invoices will be sent once every month. In this case the child can join the activities even if the invoice has not yet arrived or been paid!)

Cancellation Policy

• Registration for the summer camp can be canceled by March 31st. (Handling costs 10 euros will be charged.)
  • After April 1st the summer camp fee will not be refunded with the exception of a case of illness. In this case, the camp fee will be refunded in exchange for an official medical certificate. (Handling costs will be charged). If the child has already been in the camp for several days, the returned price is proportional to the number of total days.
  • If the camp is interrupted for any other reason, for example if the child wants to stay at home or there are changes in the family's summer plans, the camp fee will not be refunded.
  • In case of absence without an explanation a full fee will always be charged.
  • In case of cancellation, always contact the club organizer immediately, so that we can give the vacant spot to the next child in queue.
  •   In case of any problems, contact the organizer immediately.
  •   If a child turns out to be unable to participate in normal group work (e.g., disturbing behavior, bullying, persistent disobedience, inappropriate behavior), the legal guardians are obliged to pick up the child from camp on the same day. In this case, the organizer also has the right to refuse the child's re-entry for the remaining camp. Also, in this case the paid registration fee will not be refunded.

By submitting the registration form, you agree to the registration and cancellation terms.

Lastenliitto ry reserves the right to make any changes to the rules.

PAYMENT AND DELIVERY TERMS AND CONDITIONS

Payment Service Provider

Paytrail Oyj (2122839-7) is the provider of the payment service. The provider works in cooperation with Finnish banks and credit institutions. Paytrail Oyj appears as a payee on the customers bank statement or card invoice and passes the payment onto the merchant. Paytrail Oyj has a payment institution license.

In the event of a complaint, please contact the supplier of the product first.

Paytrail Oyj, Business ID: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: 0207 181830
www.paytrail.com

Netbanks
Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For the consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

Payment method fee
We do not collect any payment method fees.

Invoice
You can also choose to pay you registration by invoice. If you wish to receive a traditional invoice (in case the invoice should be paid by another person or organization) please contact the organizer.

The registration policies have been updated 21.8.2019