Ilmoittautumiskäytänteet

Tällä sivulla pääset tutustumaan toimintamme ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin. Luethan säännöt ennen ilmoittautumista!

KERHOJEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Kerhomaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeellaan.
  • Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä.
  • Lapset valitaan toimintaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt.
  • Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
  • Toimintamme on kaikille avointa, mutta siihen ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan, tai hänellä on haasteita toimia ryhmässä - olethan yhteydessä toiminnan järjestäjään ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa iloisen ja turvallisen toimintakauden kaikille osallistujille.
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat toiminnan järjestäjältä.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun kerhomaksu on maksettu ennen toiminnan alkua. Tästä syystä emme voi ottaa toimintaan lapsia, joiden osallistumismaksua ei ole maksettu. (HUOM! Mikäli olet ilmoittautumisen yhteydessä valinnut maksutavaksi laskun, laskut lähetetään n. kuukauden välein ja näin ollen lapsi voi tulla mukaan toimintaan, vaikka laskua ei olisi vielä tullut eikä maksettu!)

Peruutussäännöt

• Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittautumisen jälkeen peritään aina täysimääräinen maksu.
  • Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.
  • Jos lapsi lopettaa kerhossa kesken kauden, maksua ei palauteta.
  • Ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Peruutustapauksessa tulee aina ottaa heti yhteyttä kerhon järjestäjään, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen, jatkuva tottelemattomuus, asiaton käytös) ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa toiminnan järjestäjällä on oikeus evätä lapsen kerhopaikka koko kauden osalta. Tässä tapauksessa kerhomaksua ei palauteta.

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

LEIRIEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeellaan.
  • Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
  • Lapset valitaan toimintaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Toimintamme on kaikille avointa, mutta siihen ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan, tai hänellä on haasteita toimia ryhmässä - olethan yhteydessä toiminnan järjestäjään ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa iloisen ja turvallisen leiriviikon kaikille osallistujille.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen toiminnan alkua. Tästä syystä emme voi ottaa toimintaan lapsia, joiden osallistumismaksua ei ole maksettu. (HUOM! Mikäli olet ilmoittautumisen yhteydessä valinnut maksutavaksi laskun, laskut lähetetään n. kuukauden välein ja näin ollen lapsi voi tulla mukaan toimintaan, vaikka laskua ei olisi vielä tullut eikä maksettu!)

Peruutussäännöt

• Kesäleiri-ilmoittautumisen voi perua 31.3. mennessä. (Käsittelykulut 10 euroa veloitetaan)
  • Kesäleiri-ilmoittautuminen on 1.4. jälkeen sitova ja tämän jälkeen maksua ei palauteta muutoin kuin sairastapauksissa. Tällöin leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.
  • Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen kesäsuunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.
  • Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
  • Ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnan järjestäjään.
  • Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen, jatkuva tottelemattomuus, asiaton käytös) ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirin järjestäjällä on oikeus evätä lapsen leiripaikka koko viikon osalta. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.

Lähettäessäsi ilmoittautumisen hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt.

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksutapalisät
Maksutapalisiä ei peritä.

Lasku
Maksamisen yhteydessä voit valita myös laskun. Mikäli tarvitset perinteisen laskun (esim. kerhomaksun maksaja on joku muu taho) ota yhteyttä toiminnan järjestäjään!

Payment service provider
Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Netbanks
Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For the consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

Payment method fee
We don't collect any payment method fees.

Invoice
If you wish to receive a traditional invoice (in case the invoice should be paid by another person or organization) please contact the organizer.

Ilmoittautumiskäytänteet on päivitetty 25.2.2019