Ilmoittautumiskäytänteet

ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Tällä sivulla pääset tutustumaan kerhojen ja leirien ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin. Luethan säännöt ennen ilmoittautumista!

KERHOJEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Kerhomaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
  • Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä kerhon järjestäjään
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
  • Lapset valitaan kerhoon ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli kerho on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
  • Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
  • Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen kerhojakson
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat kerhon järjestäjältä.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun kerhomaksu on maksettu ennen toiminnan alkua. Tästä syystä emme voi ottaa kerhoihin lapsia, joiden osallistumismaksua ei ole maksettu.
  • Jos lapsi lopettaa kerhossa kesken kauden, maksua ei palauteta

Peruutussäännöt

• Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittautumisen jälkeen peritään aina täysimääräinen maksu
  • Peruutustapauksessa tulee aina ottaa heti yhteyttä kerhon järjestäjään, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa
  • Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus
  • Ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä järjestäjään
  • Lasku toimitetaan lomakkeessa ilmoitettuun osoitteeseen sähköpostitse tai postitse

Lähettäessäsi ilmoittautumisen hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt.

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

KESÄLEIRIEN ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSSÄÄNNÖT

Ilmoittautumissäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
  • Leiri-ilmoittautumisen voi perua 31.3. mennessä. (Käsittelykulut 10 euroa veloitetaan - leirimaksu miinustettuna käsittelykuluilla palautetaan ilmoittautumislomakkeella ilmoitetulle tilinumerolle huhtikuun aikana)
  • Ilmoittautuminen on 1.4. jälkeen sitova ja tämän jälkeen maksua ei palauteta kun sairastapauksissa. Leirimaksu palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan (Käsittelykulut veloitetaan). Mikäli lapsi on ehtinyt olla leirillä jo useamman päivän, hinta suhteutetaan päivien määrään.Mikäli leiri keskeytyy muista syistä, esimerkiksi jos lapsi haluaa jäädä kotiin tai perheen kesäsuunnitelmissa on muutoksia, leirimaksua ei palauteta.Huomioittehan myös että leireille ei ole varattu ylimääräisiä avustajaresursseja. Mikäli lapsi ei pysty toimimaan normaalissa ryhmätyöskentelyssä (esim. muita häiritsevä käyttäytyminen, kiusaaminen jne.), ovat huoltajat velvollisia hakemaan lapsen kesken päivän leiriltä. Tässä tapauksessa leirimaksua ei palauteta.
  • Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
  • Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
  • Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
  • Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
  • Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
  • Lastenliitto vakuuttaa lapset tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
  • Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
  • Leirikirje löytyy netistä leirikuvauksessa ilmoitettuna aikana

Lastenliitto pidättää oikeuden muutoksiin.

MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksutapalisät

Maksutapalisiä ei peritä.

Lasku

Mikäli tarvitset perinteisen laskun (esim. kerhomaksun maksaja on joku muu taho) ota yhteyttä kerhon järjestäjään!

Payment service provider

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

Payment method fee

We don't collect any payment method fees.

Invoice

If the invoice is paid by other instance, please contact the organizer of the club.