Tapahtumahaku

Kirjaparkit

Tule mukaan Pohjois-Pohjanmaan Lastenlitton kirjaparkkeihin! Kirjaparkkeja järjestetään Oulussa Kaijonharjun ja Ritaharjun kirjastoissa kerran kuukaudessa tiistaisin kello 17.00-18.45. Ritaharjun kirjastossa Kirjaparkkeillaan aina kuukauden ensimmäisenä tiistaina ja Kaijonharjutta kuukauden kolmantena tiistaina!

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen kesäloma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tervetuloa Kansallinen Lastenliitto – Pohjois-Pohjanmaan piirin sivuille!

Lastenliiton Pohjois-Pohjanmaan piiri perustettiin syksyllä 2010. Toimimme Pohjois-Pohjanmaalla, pääasiassa Oulussa, järjestäen toimintaa lapsille ja varhaisnuorille. Ydintoimintaamme ovat kirjaparkit Oulun kirjastoissa. Lisäksi olemme mukana erilaisissa tapahtumissa ympäri Pohjois-Pohjanmaata.

Piirihallitus 2019

Elsi Salovaara, puheenjohtaja, elsi-salovaara@gmail.com

Tuija Rantala, varapuheenjohtaja

Marja-Liisa Polat