Tapahtumahaku

Kirjaparkit

Tule mukaan Pohjois-Pohjanmaan Lastenlitton kirjaparkkeihin! Kirjaparkkeja järjestetään Oulussa Kaijonharjun ja Puolivälikankaan kirjastoissa kerran kuukaudessa tiistaisin kello 17.15-18.45. Puolivälikankaan kirjastossa Kirjaparkkeillaan aina kuukauden ensimmäisenä tiistaina ja Kaijonharjutta kuukauden kolmantena tiistaina!

Sääntömääräinen kevätkokous

Pohjois-Pohjanmaan Lastenliiton sääntömääräinen kevätkokous pidetään keskiviikkona 30.9.2020 kello 17.00 piiritoimistolla osoitteessa Vanhantullinkatu 4, 5. krs. 90100 Oulu. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tervetuloa Pohjois-Pohjanmaan Lastenliiton piirin sivuille!

Lastenliiton Pohjois-Pohjanmaan piiri perustettiin syksyllä 2010. Toimimme Pohjois-Pohjanmaalla, pääasiassa Oulussa, järjestäen toimintaa lapsille ja varhaisnuorille. Ydintoimintaamme ovat kirjaparkit Oulun kirjastoissa. Lisäksi olemme mukana erilaisissa tapahtumissa ympäri Pohjois-Pohjanmaata.

Piirihallitus 2020

Elsi Salovaara, puheenjohtaja, elsi-salovaara@gmail.com

Tuija Rantala, varapuheenjohtaja

Marja-Liisa Polat