class="white-text"

Rauma
Pori

Satakunta

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

Satakunnan piiriin kuuluvat Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Satakunnan piirikoordinaattorina työskentelee kolme päivää viikossa Maarit Salminen, jonka tavoittaa osoitteesta satakunta@lastenliitto.fi ja puhelimitse 045 348 2181.

Satakunnan kerhotoiminnan tiedot löytyvät täältä

Satakunnan leiritoiminnan tiedot löytyvät täältä.

Hallitus 2019

Saile-Christine Salo, puheenjohtaja
Heidi Porttila, varapuheenjohtaja
Paula Eloranta
Matti Reponen
Miia Ruokolainen
Minna Salo
Nea-Camilla Salo

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksumme syyskaudesta 2019 alkaen.
Nuorisojäsen, alle 29-vuotta 0e
Henkilöjäsen 5e
Kannatusjäsenmaksu 20 euroa

Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja pääsääntöisesti jäseneksi liitetään toimintaan osallistuva lapsi. Näin jäsenetujen kohdentaminen ilmoittautumisten yhteydessä nopeutuu. Myös vanhemmat voivat liittyä jäseniksi ja tukea toimintaamme jäsenyyden kautta. Lastenliiton jäsenenä saat etuja, joihin voit tutustua tarkemmin täältä. Kysy lisää piirikoordinaattorilta ja liity jäseneksi!

Kartalla

• Piirikoordinaattori