Satakunnan Lastenliitto tarjoaa elämyksiä ja toimintaa 3-12 -vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhojen, leirien sekä tapahtumien kautta. Satakunnan piirijärjestön alla toimii kaksi aktiivista paikallisyhdistystä, Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Ilmoittaudu Porin kerhoihin

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Satakunnassa järjestetään muksujumppaa sekä kokki- ja pelikerhoa.

Ilmoita lapsi Porin muksujumppaan Ilmoita lapsi Porin kokkikerhoon

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Liity jäseneksi!

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

Satakunnan piiriin kuuluvat Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Piirikoordinaattori
Maarit Salminen
satakunta@lastenliitto.fi
Liisankatu 24 B 43, sisäpiha

Sovithan etukäteen tulostasi toimistolle! Toimisto kesälomalla 29.6.-25.7.2021

Hallitus 2021
Heidi Porttila, puheenjohtaja
Jyri Astokari, varapuheenjohtaja
Matti Reponen
Miia Ruokolainen
Marja Sillanpää

Jäsenmaksu 2021
Nuorisojäsen, alle 29-vuotta 0€
Henkilöjäsen 5€
Kannatusjäsenmaksu 20€

Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja pääsääntöisesti jäseneksi liitetään toimintaan osallistuva lapsi. Näin jäsenetujen kohdentaminen ilmoittautumisten yhteydessä nopeutuu. Myös vanhemmat voivat liittyä jäseniksi ja tukea toimintaamme jäsenyyden kautta. Lastenliiton jäsenenä saat etuja, joihin voit tutustua tarkemmin täältä. Kysy lisää piirikoordinaattorilta ja liity jäseneksi!

Lisää ajankohtaisia