Tapahtumahaku
Satakunnan Lastenliitto tarjoaa elämyksiä ja toimintaa 3-12 -vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhojen, leirien sekä tapahtumien kautta. Satakunnan piirijärjestön alla toimii kaksi aktiivista paikallisyhdistystä, Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Satakunnassa järjestetään muksujumppaa sekä kokkikerhoa.

Kerhot Satakunnassa

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu leiritoimintaan

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Liity jäseneksi!

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

Satakunnan piiriin kuuluvat Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Piirikoordinaattori
Maarit Salminen
satakunta@lastenliitto.fi
Liisankatu 24 B 43, sisäpiha

Sovithan etukäteen tulostasi toimistolle!

Satakunnan kerhotoiminnan tiedot löytyvät täältä
Satakunnan leiritoiminnan tiedot löytyvät täältä.

Hallitus 2019

Saile-Christine Salo, puheenjohtaja
Heidi Porttila, varapuheenjohtaja
Paula Eloranta
Matti Reponen
Miia Ruokolainen
Minna Salo
Nea-Camilla Salo

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksumme syyskaudesta 2019 alkaen.
Nuorisojäsen, alle 29-vuotta 0e
Henkilöjäsen 5e
Kannatusjäsenmaksu 20 euroa

Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja pääsääntöisesti jäseneksi liitetään toimintaan osallistuva lapsi. Näin jäsenetujen kohdentaminen ilmoittautumisten yhteydessä nopeutuu. Myös vanhemmat voivat liittyä jäseniksi ja tukea toimintaamme jäsenyyden kautta. Lastenliiton jäsenenä saat etuja, joihin voit tutustua tarkemmin täältä. Kysy lisää piirikoordinaattorilta ja liity jäseneksi!

Lisää ajankohtaisia