Satakunnan Lastenliitto tarjoaa elämyksiä ja toimintaa 3-12 -vuotiaille lapsille ja lapsiperheille kerhojen, leirien sekä tapahtumien kautta. Satakunnan piirijärjestön alla toimii kaksi aktiivista paikallisyhdistystä, Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Ilmoittaudu syksyn kerhoihin nyt!

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Satakunnassa järjestetään muksujumppaa sekä kokkikerhoa!

Ilmoita lapsi Porin muksujumppaan Ilmoita lapsi Porin kokkikerhoon

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Lue lisää leiritoiminnasta!

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Liity jäseneksi!

Satakunnan Lastenliiton tavoitteena on lasten ja varhaisnuorten kasvattaminen itsenäisiksi, kansainvälisiksi, vastuuntuntoisiksi, toiminta- ja arvostelukykyisiksi sekä terveitä elämäntapoja noudattaviksi. Satakunnan Lastenliitto pyrkii myös parantamaan lasten asemaa Satakunnassa yhteistyössä Kokoomusyhdistysten ja muiden varhaisnuorisojärjestöjen kanssa.

Satakunnan piiriin kuuluvat Porin ja Rauman paikallisyhdistykset.

Piirikoordinaattori
Seija Myllymäki
satakunta@lastenliitto.fi
puh. 045 348 2181

Hallitus 2022

Maarit Salminen

Heidi Porttila

Jyri Astokari

Marja Sillanpää

Jasmine Salminen

Mila Kotilainen

Teija Sirola

Jäsenmaksu 2022
Nuorisojäsen, alle 29 vuotta 0€
Henkilöjäsen 5€
Kannatusjäsenmaksu 20€

Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja pääsääntöisesti jäseneksi liitetään toimintaan osallistuva lapsi. Näin jäsenetujen kohdentaminen ilmoittautumisten yhteydessä nopeutuu. Myös vanhemmat voivat liittyä jäseniksi ja tukea toimintaamme jäsenyyden kautta. Lastenliiton jäsenenä saat etuja, joihin voit tutustua tarkemmin täältä. Kysy lisää piirikoordinaattorilta ja liity jäseneksi!

Lisää ajankohtaisia