Tapahtumahaku

Leirit

Kesälomaleirit

Kamun hauskoilla kesäleireillä pidetään yhdessä kivaa!

Kamun kesälomaleiri II 3.-7.8.2020

Ilmaisen leiriviikon hakeminen

Porilainen perhe voi hakea lapselleen ilmaista leiriviikkoa Porin Lastenliiton elokuun kesäleirille. Ilmaista leiriviikkoa haetaan 17.7. mennessä lomakkeen kautta:

Ilmaisen leiriviikon hakulomake

Hakulomakkeen tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Leiriohjaajat eikä leirille osallistuvat lapset saa tietää kuka lapsista on saanut ilmaisen leiriviikon ja kaikkia lapsia kohdellaan tasapuolisesti. Leiriviikon aikana perheille ei synny ylimäärisiä kuluja leirin osalta (esim osallistumismaksuja yms.) Perhe huolehtii lapsen kuljettamisesta leiripaikalle itse.

Hakeneisiin perheisiin ollaan yhteydessä ke 22.7., jonka jälkeen perheiden kanssa hoidetaan yhdessä lapsen ilmoittautuminen.

Yleistä päiväleireistä
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan. Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leirin hinta on noin 85€/75€ Lastenliiton jäsen (5pvää). Hinta sisältää monipuolisen leiriohjelman, tarvikkeet ja vierailut, vakuutuksen sekä lämpimän lonaan päivittäin.
Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Maarit Salmiseen (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
• Leiri-ilmoittautumisen on sitova. Maksua ei palauteta kun sairastapauksissa (lääkärintodistus vaaditaan, käsittelykulut 10€ veloitetaan)
• Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
• Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
• Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
• Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
• Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
• Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
• Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
• Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
• Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
• Lastenliitto vakuuttaa lapset matka- ja tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
• Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
• Leirikirje lähetetään osallistujille leiriä edeltävällä viikolla ja se löytyy myös tapahtumasivulta.