class="white-text"

Rauma
Pori

Leirit

Porin paikallisyhdistys järjestää koulujen loma-aikoina mukavaa päiväleiritoimintaa 7-12-vuotiaille Porissa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KESÄN 2019 PÄIVÄLEIRIT

Lisätietoa ja ilmoittautuminen:

Kesällä 2019 pelaillaan pelejä ja liikutaan lähiympäristössä. Leiriviikko sisältää myös vierailun kevään aikana tarkentuvassa kohteessa.

Kesälomaleiri 1, Pelaa ja liiku. Hevosluodon siirtolapuutarhalla, 3.-7.6.2019

Kesälomaleiri 2, Pelaa ja liiku 2. Hevosluodon siirtolapuutarhalla 29.7.-2.8.2019

YLEISTÄ PÄIVÄLEIREISTÄ 7-12-VUOTIAILLE

Kenelle:
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2007-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan. Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leiriaika ja -ohjelma:
Kesäleiri 1, Pelaa ja liiku Porissa Hevosluodon siirtolapuutarhalla kesäloman ensimmäisellä viikolla 3.-7.6.2019 klo 10-15. Leirillä virittäydytään kesälomaan ja pelaillaan erilaisia pelejä sekä sisällä että ulkona ja liikutaan lähiympäristössä. Leiriviikkoon sisältyy myös vierailu kevään aikana tarkentuvassa kohteessa.

Kesäleiri 2, Pelaa ja liiku 2 järjestetään Porissa Honkaluodon siirtolapuutarhalla, kesäloman viimeisellä viikolla 29.7.-2.8.2019 klo 10-15. Leirillä otetaan ilo irti kesäloman viimeisistä päivistä. Tarkempi leiriohjelma tarkentuu kevään aikana.

Hintaan sisältyy:
Leirin hinta on 80e/70e jäsen (5pvää). Hinta sisältää monipuolisen leiriohjelman, tarvikkeet ja vierailut, vakuutuksen sekä lämpimän lounaan päivittäin.
Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Laura Tarkkioon (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
• Leiri-ilmoittautumisen on sitova. Maksua ei palauteta kun sairastapauksissa (lääkärintodistus vaaditaan, käsittelykulut 10€ veloitetaan)
• Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
• Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
• Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
• Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
• Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
• Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
• Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
• Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
• Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
• Lastenliitto vakuuttaa lapset matka- ja tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
• Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
• Leirikirje lähetetään osallistujille leiriä edeltävällä viikolla ja se löytyy myös tapahtumasivulta.

Näin hurjaa porukkaa oli Pokemonkouluttajien syyslomaleirillä 2016, joka päättyi halloween-juhliin.

Yllä tunnelmia Unien pelastuspartio -päiväleiriltä 2015.

Iloiset leiriläiset Kesäleirin mysteeri -päiväleirillä 2016.