class="white-text"

Rauma
Pori

Leirit

Porin paikallisyhdistys järjestää koulujen loma-aikoina mukavaa päiväleiritoimintaa 7-12-vuotiaille Porissa.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SYYSLOMALEIRI 2019

Lisätietoa ja ilmoittautuminen:

Syyslomalla 2019 uppoudutaan pelien maailmaan Lastenliiton syyslomaleirillä! Viikko sisältää monipuolista ohjelmaa, mm. vierailuja, lajikokeiluja, askartelua ja uuden oppimista.

Katso tarkempaa tietoa ja ilmoittaudu tästä: Syyslomaleiri GAME OVER! - 21.-25.10.2019 Pori Annankatu 6

YLEISTÄ PÄIVÄLEIREISTÄ
Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille. Mukaan voivat tulla kaikki vuosina 2007-2012 syntyneet lapset, joilla on taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä. Huom! Ikärajat ovat vain suosituksia, joiden mukaan leirien toiminta suunnitellaan. Leirille ilmoittautuminen ei vaadi aiempaa osallistumista Lastenliiton toimintaan.

Leirin hinta on 70€/60€ Lastenliiton jäsen (5pvää). Hinta sisältää monipuolisen leiriohjelman, tarvikkeet ja vierailut, vakuutuksen sekä lämpimän lonaan päivittäin.
Muistathan ilmoittaa mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot ilmoittautumislomakkeella!

Kysyttävää? Ole yhteydessä piirikoordinaattori Maarit Salmiseen (045 348 2181 tai satakunta@lastenliitto.fi)

HUOM! Tutustuthan leirin ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ennen ilmoittautumista!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt

• Leirimaksu maksetaan sähköisesti ilmoittautumisen yhteydessä
• Leiri-ilmoittautumisen on sitova. Maksua ei palauteta kun sairastapauksissa (lääkärintodistus vaaditaan, käsittelykulut 10€ veloitetaan)
• Ilmoittamatta leiriltä pois jääneiltä peritään aina täysimääräinen leirimaksu.
• Täytettyäsi verkkolomakkeen, saat vahvistuksen ilmoittatumisesta antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä leirin järjestäjään
• Jokainen lapsi ilmoitetaan omalla lomakkeella
• Ilmoittaja on vastuussa antamiensa tietojen paikkansapitävyydestä
• Lapset valitaan leirille ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli leiri on täynnä, otamme muutamia lapsia jonoon.
• Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
• Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt
• Järjestäjä sitoutuu huolehtimaan annettujen tietojen asianmukaisesta ja huolellisesta käsittelystä, eikä luovuta tietoja eteenpäin. Järjestäjä ei myöskään tallenna tietoja pidempään, kun on toiminnan järjestämisen kannalta välttämätöntä.
• Mikäli lapsenne on koulussa pienryhmässä, käy erityisluokkaa tai hänellä on henkilökohtainen avustaja luokassa niin ota yhteys joko leirin vastuuohjaajaan tai toimistoon. Näin varmistamme iloisen ja turvallisen leiriviikon.
• Lastenliitto vakuuttaa lapset matka- ja tapaturmavakuutuksella OP-Pohjolassa. Vakuutus ei kata kadonneita tai rikkoutuneita tavaroita. Tarkemmat tiedot vakuutuksesta saat leirin järjestäjältä.
• Vakuutus on voimassa vain, kun leirimaksu on maksettu ennen leiriä. Tästä syystä emme voi ottaa leirillemme lapsia, joiden leirimaksua ei ole maksettu.
• Leirikirje lähetetään osallistujille leiriä edeltävällä viikolla ja se löytyy myös tapahtumasivulta.