Tapahtumahaku

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu kerhotarjontaan Lisätietoja kerhotoiminnasta

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Aamuvirkkukerhotoiminta

Aamuvirkku-kerhon tarkoituksena on helpottaa perheiden koulu- ja työaamuja, jotta pienten koululaisten ei tarvitse olla kauan aamulla yksin kotona ja jännittää ajoissa kouluun lähtemistä. Aamuvirkku-kerhot on tarkoitettu 1. – 2. luokkalaisille koululaisille ja ne toteutetaan koulun tiloissa ennen koulupäivän alkua klo 8.00 – 9.00./ 9-10 tai 8-10. Toiminta on perheille maksutonta.

Tutustu aamuvirkkukerhotarjontaan

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Kansallinen Lastenliitto Keski-Suomen piiri muutti nimensä 1.1.2016. Uusi nimi on Kansallinen Lastenliitto Järvi - Suomen piiri ry. Muutoksen taustalla on myös toiminta-alueen laajentaminen. Uusi toiminta-alue käsittää Keski-Suomen lisäksi Etelä- ja Pohjois-Savon, Etelä- ja Pohjois-Karjalan ja Kaakkois-Suomen maakunnat.

Kansallinen Lastenliitto Järvi-Suomen piirin toiminnassa edistetään terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa sekä kansainvälistä vastuuta, kestävää kehitystä ja suvaitsevaisuutta.

Tavoitteenamme on vaikuttaa lasten ja nuorten hyvinvointiin ja tarjota mahdollisuuksia hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä järjestämällä toimintaa ja harrastusmahdollisuuksia lapsille ja nuorille. Otamme erittäin mielellämme mukaan uusia jäseniä, joten kannattaa liittyä jäseneksi.

Jäsenmaksu 2019:
Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€
Aikuisjäsen 20€. Jäseneksi pääset liittymään ylävalikon Liity jäseneksi -kohdasta. Jäseniämme voivat olla niin lapset kuin aikuisetkin.

Jäsenet saavat:

Edulliset kerhohinnat
Jäsenhintaiset tapahtuma

Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Kansallinen Lastenliitto Järvi-Suomen piiri hallitus

PJ Päivi Kylmälahti