Järvi-Suomen Lastenliitto järjestää lapsille ja perheille toimintaa Kuopiossa, Laukaassa, Muuramessa ja Jyväskylässä.

Ilmoittaudu mukaan

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu leiritoimintaan Ilmoittaudu leirille

Aamuvirkkukerhotoiminta

Aamuvirkku-kerhon tarkoituksena on helpottaa perheiden koulu- ja työaamuja, jotta pienten koululaisten ei tarvitse olla kauan aamulla yksin kotona ja jännittää ajoissa kouluun lähtemistä. Aamuvirkku-kerhot on tarkoitettu 1. – 2. luokkalaisille koululaisille ja ne toteutetaan koulun tiloissa ennen koulupäivän alkua klo 8.00 – 9.00./ 9-10 tai 8-10.

Tutustu aamuvirkkukerhotarjontaan Ilmoittaudu mukaan

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut. Jäseneksi voit ilmoittautua paikallisyhdistyksen kautta.

Lue lisää jäsenyydestä

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu kerhotarjontaan Lisätietoja kerhotoiminnasta

Toiminta-alue käsittää Keski-Suomen lisäksi Etelä- ja Pohjois-Savon, Etelä- ja Pohjois-Karjalan ja Kaakkois-Suomen maakunnat.

Järvi-Suomen Lastenliitto piirin toiminnassa edistetään terveitä elämäntapoja, hyvää käytöstä, luovuutta, vahvaa itsetuntoa sekä kansainvälistä vastuuta, kestävää kehitystä ja suvaitsevaisuutta.

Tavoitteenamme on vaikuttaa lasten ja nuorten hyvinvointiin ja tarjota mahdollisuuksia hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä järjestämällä toimintaa ja harrastusmahdollisuuksia lapsille ja nuorille. Otamme erittäin mielellämme mukaan uusia jäseniä, joten kannattaa liittyä jäseneksi.

Meidät löydät mm. Facebookista ja Instagramista!

Järvi-Suomen Lastenliitto piiri hallitus v. 2024

PJ Kristiina Kronholm