class="white-text"

Koulutukset
Lapsiparkkitoiminta

Vantaa

Vantaan Lastenliitto ry  on Vantaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, jonka tavoitteena on toteuttaa laadukasta ja matalan osallistumiskynnyksen vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Kerhoissamme lapset pääsevät kokeilemaan eri harrasteita ammattimaisen ohjaajan opastamana, perheystävälliseen hintaan. Tarjontaamme ovat perinteisesti kuuluneet musiikkileikkikoulu, kädentaito-, kokki-, tanssi- ja liikuntakerhot sekä syksystä 2018 alkaen keppari- ja pähkähullun professorin tiedepaja -kerhot. Kerhoilmoittautumiset tapahtuvat tätä kautta. Iltapäivätoimintamme tarjoaa ohjatun ympäristön koulupäivän jälkeisille koulutehtäville ja leikeille. Koulujen loma-aikoina järjestämme päiväleiritoimintaa.

Kehitämme palveluitamme jatkuvasti niin, että ne vastaisivat paremmin lapsiperheiden tarpeisiin. Jos kaipaatte toimintaa, jota asuinalueellanne ei vielä järjestetä, älkää epäröikö ottaa yhteyttä toiminnanjohtajaan tai järjestökoordinaattoriin.

Toimintaamme tukevat Vantaan kaupungin nuorisopalvelut, kulttuuripalvelut ja yleisjaosto, Etelä-Suomen Aluehallintovirasto sekä STEA.

Avoimet työpaikat löydät sekä uutiset-osiosta että rekry-sivulta! Voit hakea meille myös harjoitteluun lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen + cv:n osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Toimintaamme pääset seuraamaan niin Facebookissa kuin Instagramissakin

Lastenliiton iltapäivätoiminnan tunnelmia Vantaan Hiekkaharjun koululta.

Jäsenyys

Yhdistyksemme toiminnassa mukana olevat lapset ja aikuiset voivat liittyä niin halutessaan yhdistyksemme jäseneksi ja täten tukea vantaalaista lapsi- ja varhaisnuorisotyötä. Jäsenet saavat lisäksi esimerkiksi jäsenetuja, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Kaikille yhteisiä jäsenetuja ovat mm. alennus Tevellaan ja Hoplopiin. Jäsenedut jaetaan jäsenkirjeiden yhteydessä.Jäsenyys on henkilökohtainen ja jäsenmaksu kalenterivuodessa on 7 euroa. Toimintaan liitetään jäseniksi ensisijaisesti toiminnassa olevat lapset. Liittymällä aikuisena Vantaan Lastenliiton jäseneksi tuet toimintaamme ja mahdollistat matalan kynnyksen harrastustoiminnan järjestämistä Vantaalla. Lisätietoa jäsenyydestä täältä!

Mikäli haluat liittyä jäseneksi, voit tehdä sen toimintaan ilmoittautumisen yhteydessä tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi.

Hallitus vuodelle 2019

Helen Josefsson, pj
Terhi Rapeli
Pinja Riikonen