Kerhot

Vantaan Lastenliitto järjestää kerhotoimintaa alle kouluikäisille, kouluikäisille ja koko perheelle.

Tervetuloa mukaan Lastenliiton kerhotoimintaan Vantaalla

Vantaan Lastenliitto järjestää harrastustoimintaa alle kouluikäisille, kouluikäisille ja koko perheelle. Kerhokauden hinta on alkaen 50 euroa (syyskausi tai kevätkausi) ja toimintaan ilmoittaudutaan kevätkaudelle ja syyskaudelle erikseen. Tarkemmat tiedot löydät jokaisen kerhon omalta sivulta. Kuvaukset kerhoteemoista löydät kerhokuvaukset-sivulta. Tutustuthan myös kerhoinfoihin lmoittautumisen jälkeen.

SYKSYN 2021 KERHOT

Tiedot päivitetään sivuille sitä mukaa, kun saamme kaupungilta tilavarausvahvistuksia. Liikuntasaleista tulee tilavarausvahvistukset juhannukseen mennessä. Pyrimme kirjaamaan syksyn tulevat kerhopaikat tänne niin pian kuin mahdollista. Tarkistamme parhaillaan saatuja tilavarauksia.

HAKUNILA

maanantai

Taidepaja 3-4lk/ Lehtikuusen koulu- UUSI (alkaa 25.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 5-6lk / Lehtikuusen koulu- UUSI (alkaa 25.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Vauvamuskari 0-1v
/ Hakunilan nuorisotila- PERUTTU!
Taaperomuskari 1-3v / Hakunilan nuorisotila - PERUTTU!

Lastentanssi 3-4v  / Lehtikuusen koulu
Lastentanssi 5-6v / Lehtikuusen koulu
Showtanssi 7-9v / Lehtikuusen koulu
Showtanssi 10-13v / Lehtikuusen koulu - PERUTTU!

HAVUKOSKI

perjantai

Taidepaja 6-7lk/ Havukosken koulu- UUSI (alkaa 29.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 6-7lk/ Havukosken koulu- UUSI (alkaa 29.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

HIEKKAHARJU

Lastentanssi 3-4v / Hiekkaharjun nuorisotalo
Lastentanssi 5-6v / Hiekkaharjun nuorisotalo
Showtanssi 7-9v / Hiekkaharjun nuorisotalo
Showtanssi 10-13v / Hiekkaharjun nuorisotalo- PERUTTU!

Kokkikerho 7-12v / Hiekkaharjun koulu
Vauvamuskari 0-1v / Hiekkaharjun nuorisotalo - PERUTTU!
Muskari 1-2v / Hiekkaharjun nuorisotalo
Taaperomuskari 2-3v / Hiekkaharjun nuorisotalo - PERUTTU!

Kokkikerho 7-12v / Hiekkaharjun koulu

Taidepaja 3.4lk/ Hiekkaharjun koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 5-6lk/ Hiekkaharjun koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

perjantai
Tiedepaja 7-12v / Hiekkaharjun koulu
Kepparikerho 7-12v / Hiekkaharjun koulu

KAIVOKSELA

tiistai

Taidepaja 3-4lk / Kaivokselan koulu - UUSI! (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 5-6lk / Kaivokselan koulu- UUSI (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

KARTANONKOSKI

keskiviikko

Taidepaja 3-4lk / Kartanonkosken koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 5-6lk / Kartanonkosken koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

KIVISTÖ

Lastentanssi 3-4v / Keimolanmäen päiväkoti
Lastentanssi 5-6v / Keimolanmäen päiväkoti
Showtanssi 7-9v / Keimolanmäen päiväkoti
Showtanssi 10-13v / Keimolanmäen päiväkoti -PERUTTU!

Tiedepaja 7-12v /
Aurinkokiven koulu - UUSI (alkaa 15.9.)

kulttuurikokkikerho 5-6lk
kulttuurikokkikerho 7-9lk / Aurinkokiven koulu - UUSI! (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 3-4lk/ Aurinkokiven koulu - UUSI! (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 1-2lk/ Aurinkokiven koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

KOIVUKYLÄ

Taidepaja 5-6v
/ Asukastila Kafnetti / Kirnu
Taidepaja 7-9v / Asukastila Kafnetti / Kirnu
Taidepaja 10-13v / Asukastila Kafnetti /Kirnu

KORSO

torstai
kulttuurikokkikerho 6-7lk / Ruusuvuoren koulu - UUSI! (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.
kulttuurikokkikerho 8-9lk / Ruusuvuoren koulu - UUSI! (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

LÄNSIMÄKI

Taidepaja 7-9v
/ Länsimäen koulu
Taidepaja 10-13v / Länsimäen koulu

Kokkikerho 7-12v
/ Länsimäen koulu
Kokkikerho 7-12v / Länsimäen koulu - PERUTTU

torstai

Kokkikerho 7-12v / Länsimäen koulu - UUSI! Alkaa viikolla 40.

Taidepaja 5-6lk / Länsimäen koulu- UUSI! (alkaa 28.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 7-9lk /Länsimäen koulu- UUSI (alkaa 28.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

MIKKOLA

Kaikki mukaan! -kerho 7-12v
/ Mikkolan koulu

MYYRMÄKI

Muskari 2kk-2v (klo 9:35) / Monitoimitila Arkki
Muskari 2kk-2v (klo 10:15) / Monitoimitila Arkki
Taaperomuskari 2-3v / Monitoitila Arkki - PERUTTU

NIKINMÄKI

Lastentanssi 3-4v / Jokivarren koulun Nikinmäen toimipiste
Lastentanssi 3-4v ryhmä 2 / Jokivarren koulun Nikinmäen toimipiste
Lastentanssi 5-6v / Jokivarren koulun Nikinmäen toimipiste
Showtanssi 7-9v / Jokivarren koulun Nikinmäen toimipiste
Showtanssi 10-13v / Jokivarren koulun Nikinmäen toimipiste

PÄIVÄKUMPU

Lastentanssi 3-4v / Päiväkummun koulu
Lastentanssi 5-6v / Päiväkummun koulu
Showtanssi 7-9v / Päiväkummun koulu
Showtanssi 10-13v / Päiväkummun koulu

REKOLA

tiistai

Taidepaja 1-3lk / Rekolan koulu- UUSI (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain Rekolan koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 4-5lk / Rekolan koulu- UUSI (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain Rekolan koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

REKOLANMÄKI

keskiviikko

Musiikkipaja 1-2lk/ Rekolanmäen koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain Rekolanmäen iltapäiväkerholaisille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Musiikkipaja 1-2lk / Rekolanmäen koulu- UUSI (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain Rekolanmäen iltapäiväkerholaisille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

TIKKURILA

maanantai

Taidepaja 8-9lk / Vantaan kaupungin museo - UUSI (alkaa 25.10.) Maksuton kerho vain Havukosken koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

Lastentanssi 3-4v
/ Tikkurilan nuorisotila Liito
​Lastentanssi 5-6v / Tikkurilan nuorisotila Liito
​Showtanssi 7-9v / Tikkurilan nuorisotila Liito
Showtanssi 10-13v / Tikkurilan nuorisotila Liito

torstai

Taidepaja 3-6lk /Lasten kulttuurikeskus Pessi- UUSI (alkaa 28.10.) Maksuton kerho, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

VEROMÄKI

keskiviikko

kulttuurikokkikerho 5-6lk / Veromäen koulu - UUSI! (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.
kulttuurikokkikerho 7-9lk / Veromäen koulu - UUSI! (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

KEVÄÄN 2022 KERHOT

Kerhoilmoittautuminen kevään kerhoihin alkaa viikolla 46. Tarkemmat tiedot päivitetään lähempänä ajankohtaa.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja. Varasija ei kuitenkaan ole sitova ja kerhopaikkojen vapautuessa paikoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Paikan vapautuessa voitte päättää, otatteko sen vastaan vai ette.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.assistentti@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Vantaan Lastenliiton jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat, alennus HopLopiin ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät käytänteemme ja tietosuojaselosteemme löydät täältä. Kiitos!

Kysyttävää kerhoihin liittyen?

vantaa.assistentti@lastenliitto.fi