Tapahtumahaku

Kerhot

Tervetuloa mukaan Lastenliiton kerhotoimintaan Vantaalla

Vantaan Lastenliitto järjestää harrastustoimintaa alle kouluikäisille, kouluikäisille ja koko perheelle. Kerhokauden hinta on alkaen 50 euroa (syyskausi tai kevätkausi). Tarkemmat tiedot löydät jokaisen kerhon omalta sivulta. Kuvaukset kerhoteemoista löydät täältä. Tutustuthan myös kerhoinfoihin.

SYKSYN 2020 KERHOT

Lastenliitto pitää lasten turvallisuutta tärkeänä kaikissa tilanteissa. Keskeytimme harrastustoimintamme maaliskuussa viranomaisten suosituksien mukaisesti. Syksyn kerhotoimintaa suunnitellaan kuitenkin toistaiseksi normaalisti, ottaen huomioon kaikki viranomaisten antamat määräykset ja suositukset mm. hygieniaan liittyen. Ilmoittautumiset syksyn kerhokaudelle ovat käynnissä 3.6. alkaen.

Lastenliitto seuraa viranomaisohjeistuksia ja tiedottaa tilanteen muuttuessa tai jatkuessa.

• Tarkemmat kerhokuvaukset ja ilmoittautumislomakkeet löydät kerholistauksen linkkiä klikkaamalla. Päivitämme kerholistausta sitä mukaa, kun saamme tilavarausvahvistukset kaupungilta. Koronavirusepidemian  vuoksi tilojen varmistaminen voi kestää normaalia pidempään.

• Kerhot alkavat viikolla 36 ja viimeinen kerta pidetään viikolla 50. Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoja.

• Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit myös valita laskun, jossa on 14 päivän maksuaika. Laskuttajana toimii Collector Bank.

• Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

Hakunila

tiistai:
Vauvamuskari 0-1-vuotiaille / (Hakunilan nuorisotalo, muskaritila) - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA
Taaperomuskari 1-2-vuotiaille / (Hakunilan nuorisotalo, muskaritila) - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA
Taaperomuskari 2-3-vuotiaille / (Hakunilan nuorisotalo, muskaritila) - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA

keskiviikko:
Lastentanssi 3-4-vuotiaille  / (Lehtikuusen koulu/Havu, pieni sali)
Lastentanssi 5-6-vuotiaille / (Lehtikuusen koulu/Havu, pieni sali)
Showtanssi 7-9-vuotiaille  / (Lehtikuusen koulu/Havu, pieni sali)
Showtanssi 10-13-vuotiaille  / (Lehtikuusen koulu/Havu, pieni sali)

Hiekkaharju

maanantai:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille / (Hiekkaharjun koulu)
Lastentanssi 3-4-vuotiaille  / (Hiekkaharjun nuorisotalo)
Lastentanssi 5-6-vuotiaille  / (Hiekkaharjun nuorisotalo)​
Showtanssi 7-9-vuotiaille  / (Hiekkaharjun nuorisotalo)​
Showtanssi 10-13-vuotiaille / (Hiekkaharjun nuorisotalo)

tiistai:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille / (Hiekkaharjun koulu)

keskiviikko:
Kepparikerho 7-12-vuotiaille / (Hiekkaharjun koulu)
Tiedepaja 7-12-vuotiaille / (Hiekkaharjun koulu)

torstai:
Kokkikerho 7–12-vuotiaille / (Hiekkaharjun koulu)
Vauvamuskari 0-1-vuotiaille  / (Hiekkaharjun nuorisotalo)​ - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA
Taaperomuskari 1-2-vuotiaille  / (Hiekkaharjun nuorisotalo)​ - ODTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA
Taaperomuskari 2-3-vuotiaille / (Hiekkaharjun nuorisotalo)​ - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA

Kivistö

maanantai:
Lastentanssi 3-4-vuotiaille / (Keimolanmäen päiväkoti, sali) - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA (elokuun aikana, tiedotamme näistä mahdollisimman pian)
Lastentanssi 5-6-vuotiaille / (Keimolanmäen päiväkoti, sali) - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA (elokuun aikana, tiedotamme näistä mahdollisimman pian)

tiistai:
Showtanssi 7-9-vuotiaille / (Keimolanmäen päiväkoti, sali)
Showtanssi 10-13-vuotiaille / (Keimolanmäen päiväkoti, sali)

perjantai:
Lajitestaajat 7-12-vuotiaille  / (Keimolanmäen päiväkoti, sali)

Koivukylä/Havukoski

Koivukylän taidepajan osalta odotamme kaupungilta tietoa kirjaston tilojen tulevaisuudesta. Olemme hakeneet tiloja myös Havukosken nuorisotalolle, mikäli Koivukylän kirjastolla ei enää saa järjestää toimintaa. Ohjaajana jatkaa Elisa Kuusjärvi. Saamme kummastakin tilasta vahvistuksen vasta elokuun puolivälissä. Infoamme tilanteen kehittymisestä elokuussa nettisivuillamme ja somessamme!

tiistai:
Taidepaja 7-9-vuotiaille - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA (tiedotamme asiasta mahdollisimman pian)
Taidepaja 10-13-vuotiaille  - ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA (tiedotamme asiasta mahdollisimman pian)

keskiviikko:
Taidepaja 5-6-vuotiaille- ODOTETAAN TILAVARAUSVAHVISTUKSIA (tiedotamme asiasta mahdollisimman pian)

Länsimäki

maanantai:
Taidepaja 7-9-vuotiaille / (Länsimäen koulu, luokka 2013)
Taidepaja 10-12-vuotiaille / (Länsimäen koulu, luokka 2013)

tiistai:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille  / (Länsimäen koulu, kotitalousluokka)

keskiviikko:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille  / (Länsimäen koulu, kotitalousluokka)

Myyrmäki

maanantai:
Vauvamuskari 0-1-vuotiaille / (Monitoimitila Arkki, GB-tila)
Taaperomuskari 1-2-vuotiaille / (Monitoimitila Arkki, GB-tila)
Taaperomuskari 2-3-vuotiaille / (Monitoimitila Arkki, GB-tila)

Nikinmäki

keskiviikko:
Showtanssi 7-9-vuotiaille  / (Jokivarren koulu/Nikinmäen toimipiste, sali)
Showtanssi 10-13-vuotiaille  / (Jokivarren koulu/Nikinmäen toimipiste, sali)​

torstai:
Lajitestaajat 7-12-vuotiaille / (Jokivarren koulu/Nikinmäen toimipiste, sali)
Lastentanssi 3-4-vuotiaille  / (Jokivarren koulu/Nikinmäen toimipiste, sali)
Lastentanssi 5-6-vuotiaille / (Jokivarren koulu/Nikinmäen toimipiste, sali)

Päiväkumpu

tiistai:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille / (Päiväkummun koulu, päätyluokka)

keskiviikko:
Kokkikerho 7-12-vuotiaille / (Päiväkummun koulu, päätyluokka)

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja. Varasija ei kuitenkaan ole sitova ja kerhopaikkojen vapautuessa paikoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Paikan vapautuessa voitte päättää, otatteko sen vastaan vai ette.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.assistentti@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Vantaan Lastenliiton jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat, alennus HopLopiin ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät käytänteemme ja tietosuojaselosteemme löydät täältä. Kiitos!

Kysyttävää kerhoihin liittyen?

Fatima Elahi