class="white-text"

Kerhot

Myyrmäen muskarin tunnelmia.

KERHOINFOT - KERHOKUVAUKSET - ILMOITTAUDU MUKAAN  - ILMOITTAUTUMISKÄYTÄNTEET

Tervetuloa mukaan Lastenliiton kerhotoimintaan Vantaalla!

Vantaan Lastenliitto järjestää kerhotoimintaa alle kouluikäisille, kouluikäisille ja koko perheelle. Tällä sivustolla saat tarkempia tietoja kerhotoiminnastamme.

Kenelle: alle kouluikäisille, kouluikäisille ja koko perheelle

Hinta: alkaen 50 euroa kausi (syyskausi tai kevätkausi). Tarkemmat tiedot kerhon ilmoittautumisen yhteydessä.

Pääset ilmoittautumaan kerhotoimintaan tätä kautta tai klikkaamalla haluamaasi kerhoa alla olevassa taulukossa. Mukaan pääsee vielä toiminnan alkamisen jälkeenkin, mikäli ryhmissä on tilaa.

14.10. alkaen loppukausi -40%

SYKSYN 2019 KERHOT

Kevään kerhoilmoittautumiset alkavat 20.11. kello 13!

• Tarkemmat kerhokuvaukset ja ilmoittautumislomakkeet löydät linkkiä klikkaamalla
  • Kerhot alkavat viikolla 36 ja viimeinen kerta pidetään viikolla 50. Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoja. Kaikki mukaan! -kerhojen kaudet poikkeavat muista kerhoista.
  • Kaikkiin kerhoihin ilmoittaudutaan verkkolomakkeella ja kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Poikkeuksena Kaikki mukaan! -kerhoihin voi ilmoittautua myös paikan päällä.
  • Luethan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka löytyvät ilmoittautumisen yhteydestä. Ilmoittautuminen on sitova ja lähettämällä ilmoittautumisen, hyväksyt samalla säännöt.

14.10. alkaen loppukausi -40%

Valitettavasti emme saaneet kaikkia hakemiamme tiloja kaupungilta, minkä takia osa aikaisemmin näillä sivuilla olleista ryhmistä ei ole enää löydettävissä. Jotkin aikataulut ovat myös muuttuneet saatujen tilavarausten vuoksi.

HAKUNILA

Keskiviikko:
Lastentanssi 5-6v kello 16:15-17:00 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%
Lastentanssi 3-4v kello 17:00-17:45 - Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua
Lastentanssi 5-6v kello 17:45-18:30 - Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua
Showtanssi 7-9v kello 18:30-19:30 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%
Showtanssi 10-13v kello 19:30-20:30 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%

HIEKKAHARJU

Keskiviikko:
Torstai:

KOIVUKYLÄ

Taidepaja 5-6v kello 17:45-18:45, Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua
Tiistai:
Taidepaja 7-9v kello 17:00-18:15, Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua
Taidepaja 10-13v kello 18:15-19:30, Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua

LÄNSIMÄKI

Taidepaja 7-12v kello 17:00-18:15, Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua

MYYRMÄKI

Maanantai:
Muskari 1-3v kello 9:50-10:20 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%
Muskari 2kk-1v kello 10:25-10:55 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%

NIKINMÄKI

Tiistai:
Showtanssi 7-12v kello 16:00-17:00 - Vapaita paikkoja,  14.10. alkaen loppukausi -40%
Lastentanssi 5-6v kello 17:00-17:45 - Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua
Torstai:
Lastentanssi 3-4v kello 17:00-17:45  - Täynnä, varasijoille voi ilmoittautua

KERHOINFOT - KERHOKUVAUKSET - ILMOITTAUDU MUKAAN  - ILMOITTAUTUMISKÄYTÄNTEET

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja. Varasija ei kuitenkaan ole sitova ja kerhopaikkojen vapautuessa paikoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Paikan vapautuessa voitte päättää, otatteko sen vastaan vai ette.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (laskutusvaihtoehto löytyy myös).
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Jos peruutat kerhopaikkasi, peruutustapauksissa kerhomaksua ei valitettavasti palauteta.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat
  • Ilmoittaja on velvollinen maksamaan ilmoittamiensa osanottajien osanottomaksut
  • Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta
  • Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse. Vahvistus tulee aina, kun ilmoittautuminen on onnistunut.
  • Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, kerhoa ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse.
  • Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toimistoon sähköpostitse, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toimistoon.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään halukkuutta liittyä Lastenliitto - Vantaan yhdistyksen jäseneksi. Jäsenyys on henkilökohtainen ja maksaa vuodessa 7 euroa. Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin sekä maksu- ja toimitusehtoihin. Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät käytänteemme ja tietosuojaselosteemme löydät täältä. Kiitos!