Jäsenyys

Vantaan Lastenliiton jäsenenä pääset vaikuttamaan vantaalaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden asioihin. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoihin ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Jäsenenä saat itse valita kuinka paljon haluat osallistua ja antaa aikaasi yhdistykselle. Jäseneksi voi liittyä myös kannattaakseen yhdistyksen toimintaa maksamalla jäsenmaksun. Jokainen jäsen on meille arvokas.

• Vuoden 2020 jäsenmaksu on 7 euroa/jäsen
  • Henkilöjäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme.
  • Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Kaikille yhteisiä jäsenetuja ovat mm. alennus Hoplopiin. Jäsenedut jaetaan jäsenkirjeiden yhteydessä.
  • Kaikki 15 vuotta täyttäneet jäsenet ovat myös äänivaltaisia yhdistyksen kokouksissa, joissa päätetään yhdistyksen asioista.
  • 15 vuotta täyttäneillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksissä luottamushenkilöinä.
  • Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä kannattaa olla yhteydessä toimistoomme (vantaa@lastenliitto.fi)
  • Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Mikäli haluat liittyä jäseneksi, laita meille viestiä sähköpostitse vantaa@lastenliitto.fi. Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja ehdotuksia jäsenyytemme kehittämiseksi.

Suuri kiitos, kun olet mukana tukemassa vantaalaista lapsi- ja varhaisnuorisotyötä!

Ps. Seuraathan meitä jo Facebookissa ja Instagramissa?