Harrastusten Vantaa -kerhot

Tervetuloa mukaan maksuttomaan Harrastusten Vantaa -kerhotoimintaan Vantaan Lastenliiton järjestämänä! Harrastusten Vantaa on osa valtakunnallista harrastamisen Suomen mallia, jonka tavoite on tarjota peruskoululaisille laadukkaita, mieluisia ja maksuttomia harrastusmahdollisuuksia oman koulun ja kodin läheisyydessä lasten toiveita kuullen. Vantaan Lastenliitto järjestää lukuvuonna 2021-2022 osana hanketta maksuttomia taidepajoja sekä kulttuurikokkikerhoja.

Kerhojen infot päivitetään tämän sivun alalaitaan kerhojen ensimmäisten viikkojen aikana. Tarkistattehan oman kerhonne aloituspäivät ja viikottaiset kokoontumisajat kerhon omalta sivulta, jotka on linkattu alas. Otattehan huomioon, että missään kerhoissamme ei järjestetä toimintaa arkipyhinä tai koulujen lomaviikoilla. Ensimmäisillä viikoilla kaikkien kerhojen infokirjeet päivitetään tälle sivulle. Voit valita oman kerhosi infokirjeen sivun alalaidasta.

Mikäli nousee kysyttävää kerhon sisältöön, kokoontumisaikoihin tai -paikkoihin tai muihin kerhon käytännön asioihin, olettehan suoraan yhteydessä kerho-ohjaajiin, jotka jakavat teille yhteystietonsa ensimmäisillä kerroilla. Ilmoitattehan aina kerho-ohjaajalle myös, mikäli tiedät myöhästyväsi tai olevasi estynyt osallistumaan kerhoon.

Kysymykset koskien Lastenliiton muuta toimintaa, jäsenyys- ja maksu- tai laskutusasioita voit osoittaa suoraa järjestökoordinaattori Carita Elbaz-Toivaselle (vantaa.assistentti@lastenliitto.fi, 050 540 0077).

Keräämme toiminnastamme säännöllisesti palautetta sen kehittämiseksi. Kauden loppupuolella teille lähetetään lyhyet palautekyselyt, joihin toivomme kaikkien vastaavan, jotta voimme jatkossa palvella teitä paremmin. Palautetta voit antaa  myös pitkin kautta sekä toimistolle että ohjaajalle.

Tarkempaa tietoa korona-ajan käytänteistä löydätte sivulta ohjeita korona-aikaan.

Mikäli nousee kysyttävää, olkaa rohkeasti yhteydessä! Iloista kerhokautta kaikille!

- Vantaan Lastenliitto

Vantaan Lastenliiton järjestämät, maksuttomat Harrastusten Vantaa kerhot listattuna:

HAKUNILA

maanantai

Taidepaja 3-4lk/ Lehtikuusen koulu- (alkaa 25.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 5-6lk / Lehtikuusen koulu- (alkaa 25.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

HAVUKOSKI

perjantai

Taidepaja 6-9lk/ Havukosken koulu- (alkaa 29.10.) Maksuton kerho, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 6-9lk/ Havukosken koulu- (alkaa 29.10.) Maksuton kerho, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

HIEKKAHARJU

keskiviikko

Taidepaja 3-4lk/ Hiekkaharjun koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 3-6lk/ Hiekkaharjun koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

KAIVOKSELA

tiistai

Taidepaja 3-4lk / Kaivokselan koulu -  (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 5-6lk / Kaivokselan koulu- (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

KARTANONKOSKI

keskiviikko

Taidepaja 3-4lk / Kartanonkosken koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 3-6lk / Kartanonkosken koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

KIVISTÖ

keskiviikko

kulttuurikokkikerho 5-6lk / Aurinkokiven koulu -  (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

kulttuurikokkikerho 7-9lk / Aurinkokiven koulu -  (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 3-4lk/ Aurinkokiven koulu -  (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

Taidepaja 1-2lk/ Aurinkokiven koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

KORSO

torstai

kulttuurikokkikerho 6-7lk / Ruusuvuoren koulu -  (alkaa 30.9.) Maksuton, kaikille avoin kerho, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

kulttuurikokkikerho 6-9lk / Ruusuvuoren koulu -  (alkaa 30.9.) Maksuton, kaikille avoin kerho, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

LÄNSIMÄKI

torstai

Taidepaja 3-6lk / Länsimäen koulu-  (alkaa 28.10.) Maksuton, kaikille avoin kerho, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 7-9lk /Länsimäen koulu- (alkaa 28.10.) Maksuton, kaikille avoin kerho, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

REKOLA

tiistai

Taidepaja 1-3lk / Rekolan koulu- (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain Rekolan koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Taidepaja 3-5lk / Rekolan koulu- (alkaa 26.10.) Maksuton kerho vain Rekolan koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

.

REKOLANMÄKI

keskiviikko

Musiikkipaja 1-2lk/ Rekolanmäen koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain Rekolanmäen iltapäiväkerholaisille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

Musiikkipaja 1-2lk / Rekolanmäen koulu- (alkaa 27.10.) Maksuton kerho vain Rekolanmäen iltapäiväkerholaisille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

TIKKURILA

maanantai

Taidepaja 4-6lk / Vantaan kaupungin museo - (alkaa 25.10.) Maksuton kerho - avoin kaikille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

Taidepaja 7-9lk / Vantaan kaupungin museo - (alkaa 25.10.) Maksuton kerho - avoin kaikille, osa Harrastusten Vantaa- hanketta.

torstai

Taidepaja 1-6lk /Lasten kulttuurikeskus Pessi- (alkaa 28.10.) Maksuton kerho - avoin kaikille, osa Harrastusten Vantaa-hanketta.

VEROMÄKI

keskiviikko

kulttuurikokkikerho 5-9lk / Veromäen koulu -  (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

kulttuurikokkikerho 5-9lk / Veromäen koulu - (alkaa 30.9.) Maksuton kerho vain koulun oppilaille, osa Harrastusten Vantaa -hanketta.

(kerhokirjeet päivittyvät ensimmäisten viikkojen aikana sivun alalaitaan)