Harrastusten Vantaa -kerhot

Tervetuloa mukaan maksuttomaan Harrastusten Vantaa -kerhotoimintaan Vantaan Lastenliiton järjestämänä! Harrastusten Vantaa on osa valtakunnallista harrastamisen Suomen mallia, jonka tavoite on tarjota peruskoululaisille laadukkaita, mieluisia ja maksuttomia harrastusmahdollisuuksia oman koulun ja kodin läheisyydessä lasten toiveita kuullen. Mahdolliset syksyn 2023 kerhot päivittyvät sivuille myöhemmin.

Kerhokohtaiset infokirjeet ja kausisuunnitelmat päivitetään sivun alalaitaan.

• Kausisuunnitelmat päivitetään tämän sivun alalaitaan kerhojen ensimmäisten viikkojen aikana.
  • Tarkistattehan oman kerhonne aloituspäivät ja viikottaiset kokoontumisajat kerhon omalta sivulta, jotka on linkattu alas.
  • Otattehan huomioon, että missään kerhoissamme ei järjestetä toimintaa arkipyhinä tai koulujen lomaviikoilla.
  • Kerhokausi alkaa syysloman jälkeen. Joissakin kerhoissa voi olla poikkeuksia, joten tarkistattehan oman kerhosivunne tiedot sekä sivun alalaidasta löytyvät infokirjeet.

Mikäli nousee kysyttävää kerhon sisältöön, kokoontumisaikoihin tai -paikkoihin tai muihin kerhon käytännön asioihin, olettehan suoraan yhteydessä kerho-ohjaajiin, joiden yhteystiedot löydätte alalaidan infokirjeistä. Ilmoitattehan aina kerho-ohjaajalle myös, mikäli tiedät myöhästyväsi tai olevasi estynyt osallistumaan kerhoon.

Kysymykset koskien Lastenliiton muuta toimintaa, jäsenyys- ja maksu- tai laskutusasioita voit osoittaa suoraa järjestökoordinaattori Carita Elbaz-Toivaselle (vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, 050 540 0077).Keräämme toiminnastamme säännöllisesti palautetta sen kehittämiseksi. Kauden loppupuolella teille lähetetään lyhyet palautekyselyt, joihin toivomme kaikkien vastaavan. Palautetta voit antaa  myös pitkin kautta sekä toimistolle että ohjaajalle.

Mikäli nousee kysyttävää, olkaa rohkeasti yhteydessä! Iloista kerhokautta kaikille!

- Vantaan Lastenliitto

KERHOKIRJEET JA KAUSISUUNNITELMAT ALLA: