Harrastusten Vantaa -kerhot

Tervetuloa mukaan maksuttomaan Harrastusten Vantaa -kerhotoimintaan Vantaan Lastenliiton järjestämänä! Harrastusten Vantaa on osa valtakunnallista harrastamisen Suomen mallia, jonka tavoite on tarjota peruskoululaisille laadukkaita, mieluisia ja maksuttomia harrastusmahdollisuuksia oman koulun ja kodin läheisyydessä lasten toiveita kuullen. Vantaan Lastenliiton järjestämät Harrastusten Vantaa -kerhot päivittyvät tälle sivulle lukuvuoden 2022-2023 aikana.

Kerhokohtaiset infokirjeet ja kausisuunnitelmat päivitetään sivun alalaitaan.

• Kausisuunnitelmat päivitetään tämän sivun alalaitaan kerhojen ensimmäisten viikkojen aikana.
  • Tarkistattehan oman kerhonne aloituspäivät ja viikottaiset kokoontumisajat kerhon omalta sivulta, jotka on linkattu alas.
  • Otattehan huomioon, että missään kerhoissamme ei järjestetä toimintaa arkipyhinä tai koulujen lomaviikoilla.
  • Kerhokausi alkaa syysloman jälkeen. Joissakin kerhoissa voi olla poikkeuksia, joten tarkistattehan oman kerhosivunne tiedot sekä sivun alalaidasta löytyvät infokirjeet.

Mikäli nousee kysyttävää kerhon sisältöön, kokoontumisaikoihin tai -paikkoihin tai muihin kerhon käytännön asioihin, olettehan suoraan yhteydessä kerho-ohjaajiin, joiden yhteystiedot löydätte alalaidan infokirjeistä. Ilmoitattehan aina kerho-ohjaajalle myös, mikäli tiedät myöhästyväsi tai olevasi estynyt osallistumaan kerhoon.

Kysymykset koskien Lastenliiton muuta toimintaa, jäsenyys- ja maksu- tai laskutusasioita voit osoittaa suoraa järjestökoordinaattori Carita Elbaz-Toivaselle (vantaa.koordinaattori@lastenliitto.fi, 050 540 0077).

Keräämme toiminnastamme säännöllisesti palautetta sen kehittämiseksi. Kauden loppupuolella teille lähetetään lyhyet palautekyselyt, joihin toivomme kaikkien vastaavan. Palautetta voit antaa  myös pitkin kautta sekä toimistolle että ohjaajalle.

Mikäli nousee kysyttävää, olkaa rohkeasti yhteydessä! Iloista kerhokautta kaikille!

- Vantaan Lastenliitto

Vantaan Lastenliiton järjestämät, maksuttomat Harrastusten Vantaa kerhot:

*lista voi päivittyä myös kesken kauden*

HAKUNILA

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille / Lehtikuusen koulu

Kuvataidekerho 1-6-luokkalaisille / Lasten kulttuurikeskus Pyykkitupa

perjantai

Kuvataidekerho 1-3-luokkalaisille / Lehtikuusen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

Kuvataidekerho 1-6-luokkalaisille  / Lehtikuusen koulu

HAVUKOSKI

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille / Havukosken koulu

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille, ryhmä 2 / Havukosken koulu - ALKAA TAMMIKUUSSA 2023!

HIEKKAHARJU

torstai

Kuvataidekerho 3-6-luokkalaisille / Hiekkaharjun koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

Kuvataidekerho 3-6-luokkalaisille, ryhmä 2 / Hiekkaharjun koulu

HÄMEENKYLÄ

Kokkikerho 4-6-luokkalaisille / Hämeenkylän koulu

Kokkikerho 7-9-luokkalaiselle / Hämeenkylän koulu

ITÄ-HAKKILA

keskiviikko

Kuvataidekerho 1-2-luokkalaisille / Itä-Hakkilan koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

Kuvataidekerho 1-4-luokkalaisille / Itä-Hakkilan koulu

JOKINIEMI

Kuvataidekerho 2-4-luokkalaisille / Jokiniemen koulu

keskiviikko

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille / Jokiniemen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

KAIVOKSELA

Kuvataidekerho 3-6-luokkalaisille / Kaivokselan koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

KEIMOLANMÄKI

Askartelu ja tuunauskerho 1-2-luokkalaisille / Keimolanmäen koulu

Askartelu ja tuunauskerho 3-5-luokkalaisille / Keimolanmäen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

KORSO

keskiviikko

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille / Ruusuvuoren koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

perjantai

Kuvataidekerho 6-9-luokkalaisille / Korson asukastila - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

KYTÖPUISTO

Askartelu ja tuunauskerho 3-6-luokkalaisille / Kytöpuiston koulu

Askartelu ja tuunauskerho 3-6-luokkalaisille, ryhmä 2 / Kytöpuiston koulu

LEPPÄKORPI

tiistai

Kuvataidekerho 1-3-luokkalaisille / Leppäkorven koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

Kuvataidekerho 3-6-luokkalaisille / Leppäkorven koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

keskiviikko

Kokkikerho 4-6-luokkalaisille / Leppäkorven koulu  - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

LÄNSIMÄKI

Kokkikerho 6-9-luokkalaisille / Länsimäen koulu

MARTINLAAKSO

tiistai

Kuvataidekerho 1-3-luokkalaisille / Kivimäen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

Kuvataidekerho 2-6-luokkalaisille / Kivimäen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

MYYRMÄKI

torstai

Kuvataidekerho 1-6-luokkalaisille / Lasten kulttuurikeskus Toteemi - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

PÄHKINÄRINNE

torstai

​Askartelu ja tuunauskerho 3-6-luokkalaisille / Pähkinärinteen koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

SIMONKALLIO

torstai

Askartelu ja tuunauskerho 3-6-luokkalaisille / Simonkallion koulu - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

TIKKURILA

keskiviikko

Kuvataidekerho 1-6-luokkalaisille / Lasten kulttuurikeskus Pessi - TÄYNNÄ! Varasijoille voi ilmoittautua jonoon.

KERHOKIRJEET JA KAUSISUUNNITELMAT ALLA: