Helsingin Lastenliitto ry on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää toimintaa lapsille ja lapsiperheille Helsingin alueella! Lue toiminnastamme lisää selaamalla sivua alaspäin!

Ilmoittaudu tästä mukaan toimintaamme!

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu kerhotarjontaan

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu leiritarjontaan

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen.

Tutustu iltapäivätoimintaan

Jäsenyys

Jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tutustu jäsenyyteen

Helsingin Lastenliitto ry on Helsingin alueella toimiva asiantunteva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsiperheille ja varhaisnuorille. Lastenliiton arvot ovat reilu, välittävä, rohkaiseva ja lapsilähtöinen.

Osallistumme aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten ja nuorten hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä sekä tarjota mahdollisuuksia harrastamiseen järjestämällä ympäri Helsinkiä kerho-, leiri-, retki- ja koulutustoimintaa erityisesti lapsille ja nuorille.

Kerho- ja leiritoimintamme on matalankynnyksen toimintaa, jolloin mukaan voi tulla kuka vain, ilman aiempaa kokemusta. Toiminnassamme tärkeintä on yhdessä tekeminen, uuden oppiminen ja hauskanpito. Näiden puitteissa kerhoissamme ja leireillämme oppii uusia taitoja, saa uusia ystäviä sekä mukavia muistoja. Järjestämme myös lakisääteistä iltapäivätoimintaa Herttoniemenrannan, Merilahden, Roihuvuoren, Suutarilan ja Töölön ala-asteilla.

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista !

Lisää ajankohtaisia