Tapahtumahaku
Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu kerhotarjontaan!

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu leiritarjontaan

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen.

Tutustu iltapäivätoimintaan!

Helsingin Lastenliitto on mukana monissa eri tapahtumissa ympäri Helsinkiä!

Tutustu tapahtumakalenteriin!

Kansallinen Lastenliitto – Helsingin piirijärjestö ry on Helsingin alueella toimiva asiantunteva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsiperheille ja varhaisnuorille. Arvojamme ovat erilaisuuden hyväksyminen, vastuuntuntoisuus ja oman elämän hallinta.

Osallistumme aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten ja nuorten hyvän elämän edellytysten luomiseksi. Tarkoituksemme on toimia perheitä yhdistävänä, vanhemmuutta tukevana, osallisuutta edistävänä ja elämyksiä tuottavana järjestönä sekä tarjota mahdollisuuksia harrastamiseen järjestämällä ympäri Helsinkiä kerho-, leiri-, retki- ja koulutustoimintaa erityisesti lapsille ja nuorille. Kerho- ja leiritoimintamme perustuu matalankynnyksen toimintaan, jolloin mukaan voi tulla kuka vain, ilman aiempaa kokemusta. Toiminnassamme tärkeintä on yhdessä tekeminen, uuden oppiminen ja hauskanpito. Näiden puitteissa kerhoissamme ja leireillämme oppii uusia taitoja, saa uusia ystäviä sekä mukavia muistoja. Järjestämme myös lakisääteistä iltapäivätoimintaa Herttoniemenrannan, Marjaniemen, Merilahden, Roihuvuoren ja Suutarilan ala-asteilla.

Toiminnastamme tiedotetaan jäsenkirjeessä, Nykypäivässä, Elävässä Helsingissä sekä paikallislehdissä. Toimimme yhteistyössä Lastenliiton, Kokoomusjärjestöjen, Nuorisoasiainkeskuksen, Opetusviraston ja Helsinki-Teamin kanssa.

Kevään kerhoilmoittautuminen aukeaa 20.11.2019 klo 13:00

Kevään kerhotarjonta löytyy "kerhot" -sivuiltamme marraskuun alkupuolella.

Talviloman päiväleirien ilmoittautuminen aukeaa 22.11.2019 klo 13:00

Kesän leiri-ilmoittautuminen aukeaa 3.1.2020 klo 13:00

Lue lisää leirisivuiltamme.

Jäsenmaksu vuodelle 2019 - 17€

Voit liittyä järjestömme jäseneksi ja tukea näin järjestämäämme toimintaa Helsingin alueella. Jäsenenä saat 2 kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenkirjeemme sekä jäsenetuja leirimaksuista. Jäsenedun saa, kun jäsenmaksu kyseiselle vuodelle on maksettu. Järjestömme jäseneksi liitetään ensisijaisesti toimintaan osallistuva lapsi/nuori, mutta toki aikuinenkin voi osoittaa tukensa ja liittyä jäseneksi. Jäsenasioissa, kuten tietojen päivittäminen, jäsenyyden peruminen ym. voi olla yhteydessä toiminnanjohtajaamme Pirjo Tolvaseen (yhteystiedot sivun alla).

Jäseneksi voit liittyä kerho- tai leiri-ilmoittautumisen yhteydessä tai laittamalla viestiä toiminnanjohtaja Pirjo Tolvaselle.

HALLITUS 2019

Eeva-Liisa Koltta-Sarkanen, Puheenjohtaja
Minna Ruuth, varapuheenjohtaja
Marianne Hallipelto
Ilpo Laitinen
Jarmo Kelo
Marjo Sjöblom

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista !

Lisää ajankohtaisia