Helsinki | Leirit

Iltapäivätoiminta
Tapahtumakalenteri

Leirit

Tervetuloa tutustumaan Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry:n leiritoimintaan! Kesällä järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti.

KESÄLEIRIT

Päiväleirien hinnat (hintaan sisältyy lämmin ruoka, pieni välipala, vakuutukset, leiriohjelma ja -materiaalit):

• 105€/vk, jäsenhinta 95€/vk
  • Juhannusviikko: 95€/vk, jäsenhinta 85€/vk

Yöleirien hinnat

• Östersundom ja Meriharju: 140€/vk, jäsenhinta 115€/vk.
  • Östersundomin ja Meriharjun leirihintaan sisältyy ruokailut, majoitus (sisätiloissa), vakuutus, materiaalit ja leiriohjelma. HUOM! Kuljetus ei kuulu hintaan.
  •
  • Bengtsårin leirisaari: 150€/vk, jäsenhinta 130€/vk, juhannusviikon hinta 140€/vk, jäsenhinta 120€/vk.
  • Bengtsårin leirihintaan sisältyy kuljetukset, ruokailut, majoitus (teltassa), vakuutus, materiaalit ja leiriohjelma

Kesän 2019 jäsenhinnan saa vuoden 2019 jäsenmaksun maksanut, jäseneksi liitetään ensisijaisesti lapsi ja jäsenyys on aina henkilökohtainen.

Mikäli lapsesi on jo jäsen, lähetetään teille jäsenmaksu alkuvuodesta. Jos lapsi ei ole vielä jäsen, voi jäseneksi liittyä kätevästi leiri-ilmoittautumislomakkeella samalla, kuin ilmoittautuu leirille.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

KESÄN 2019 LEIRIT

Ilmoittautuminen kesän leireille on nyt auki

Mikäli joudutte varapaikalle, ei leirimaksua peritä. Jos siis olet maksanut leirimaksun, olet automaattisesti mukana leirillä.

Päiväleirit:

Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille (vuonna 2009-2012 syntyneet). Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

VK 23, 3.-7.6.2019 - SEIKKAILU MIKÄ-IHME MAASSA

VK 23, 3.-6.6.2019 - SHOWTANSSIPAINOTTEINEN ILMAISULEIRI 7-9 VUOTIAILLE

VK 24, 10.-13.6.2019- SHOWTANSSIPAINOTTEINEN ILMAISULEIRI 10-12 VUOTIAILLE

VK 24, 10.-14.6.2019 - HERLOKKI SOLMUNEN JA RATKAISEMATON MYSTEERI

VK 25, 17.-20.6.2019 Juhannusviikko - POKÈMONKOULUTTAJIEN KESÄLEIRI

VK 26, 24.-28.6.2019 - JESSI JELLONAN LIIKUNTALEIRI

VK 31, 29.7.-2.8.2019 - #KIVAAYHDESSÄ

Yöleirit:

Yöleiri on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille (vuonna 2006-2012 syntyneet) ja viikon 26 leiri 12-14 -vuotiaille (vuonna 2005-2007). Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

SEIKKAILULEIRI BENGTSÅRISSA

MAGIAA ÖSTERSUNDOMISSA