Leirit

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton leiritoimintaan!

Kesällä ja muina loma-aikoina järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti, leikkimielellä. Leireillä pidetään hauskaa, tutustutaan uusiin kavereihin ja nautitaan lomasta. Vaikka teema on sama useammalla leirillä, on leiri aina ohjaajiensa ja osallistujiensa näköinen kokonaisuus.

Leirit pidetään pääsääntöisesti Helsingin kaupungin nuorisotalojen tiloissa, mutta etenkin syys- ja talvilomilla leirit voivat olla myös koulujen tiloissa.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

linkki leirikuvauksiin  Kuvalinkki leirivanhemman infopakettiin    Leiri-info Bentsår   leiri-info Meriharju

Leirien hinnasto

Talvilomaleirit 20.-24.2.2023

Ilmoittautuminen talvilomaleirille alkaa 1.12. klo 13:00

LEIRIPAIKAT :

Leiriteema: Kamun talvirieha

"Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on kaikkien lasten kaveri ja Kamun leireillä ohjelman suunnitteluun osallistuvat aina lapset. Näin jokainen leiri on osallistujiensa näköinen. Kiinnostaako lumiukon teko, sisäleikit vai oman esityksen teko leirin loppujuhliin? Tule mukaan Kamun talviriehaan, jossa puuhaillaan, leikitään ja pelataan talvisissa merkeissä."

KESÄN 2023 LEIRIT

Kesän 2023 leiripaikat ja teemat päivitetään nettisivuillemme joulukuun 2022 aikana.

Päiväleirit ovat pääosin 7-10 -vuotiaille. Leiriaika on päivittäin klo 9:00-15:00, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään viikkoteeman mukaisesti.

Yöleirit ovat pääosin 7-13 -vuotiaille. Yöleirejä on sekä telttaleirejä että sisätiloissa tapahtuvia leirejä.

Leiriasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja