Leirit

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton leiritoimintaan!

Kesällä ja muina loma-aikoina järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti, leikkimielellä. Leireillä pidetään hauskaa, tutustutaan uusiin kavereihin ja nautitaan kesästä. Vaikka teema on sama useammalla leirillä, on leiri aina ohjaajiensa ja osallistujiensa näköinen kokonaisuus.

Leirit pidetään pääsääntöisesti Helsingin kaupungin nuorisotalojen tiloissa, mutta etenkin syys- ja talvilomilla leirit voivat olla myös koulujen tiloissa.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

linkki leirikuvauksiin  Kuvalinkki leirivanhemman infopakettiin    Leiri-info Bentsår Leiri-info östersundom  leiri-info Meriharju

Leirien hinnasto

Talvilomaleirit 2021

Talvilomaleirit järjestetään päiväleireinä, leiriaika 22.-26.2.2021 klo 9:00-15:00. Ilmoittautuminen leireille aukeaa 16.12. klo 13:00.

Kamu-kameleontin talvirieha

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on kaikkien lasten kaveri ja Kamun leireillä ohjelman suunnitteluun osallistuvat aina lapset. Näin jokainen leiri on osallistujiensa näköinen. Kiinnostaako lumiukon teko, sisäleikit vai oman esityksen teko leirin loppujuhliin? Tule mukaan Kamun talviriehaan, jossa puuhaillaan, leikitään ja pelataan talvisissa merkeissä.

Leiripaikat:

Kesän 2021 leirit

Kesän 2021 leiripaikat ja teemat tulevat nettisivuillemme joulukuun 2020 aikana.

Päiväleirit

Päiväleirit ovat pääosin 7-10 -vuotiaille, tervetulleita mukaan ovat kaikki 2011-2014 syntyneet. Leiriaika on päivittäin klo 9:00-15:00, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään viikkoteeman mukaisesti.

Yöleirit

Yöleirit ovat pääosin 7-13 -vuotiaille, tervetulleita mukaan ovat kaikki 2008-2014 syntyneet. Seikkailuleiri Bengtsårissa 4 on 12-14 -vuotiaille. Leirit kestävät maanantaista perjantaihin, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään teeman mukaisesti.''

Leiriasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja