Leirit

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton leiritoimintaan!

Kesällä ja muina loma-aikoina järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti, leikkimielellä. Leireillä pidetään hauskaa, tutustutaan uusiin kavereihin ja nautitaan kesästä. Vaikka teema on sama useammalla leirillä, on leiri aina ohjaajiensa ja osallistujiensa näköinen kokonaisuus.

Leirit pidetään pääsääntöisesti Helsingin kaupungin nuorisotalojen tiloissa, mutta etenkin syys- ja talvilomilla leirit voivat olla myös koulujen tiloissa.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

linkki leirikuvauksiin  Kuvalinkki leirivanhemman infopakettiin    Leiri-info Bentsår Leiri-info östersundom  leiri-info Meriharju

Leirien hinnasto

Syyslomaleirit

Syyslomaleirit järjestetään 18.-22.10.2021. Ilmoittautuminen syyslomaleireille alkaa 1.9.2021 klo 13:00

Päivitämme syyslomaleirien tiedot nettisivuille elokuun aikana.

Leiriteema: Pelastakaa avaruusolio Alvar!

"Aluksestaan vahingossa Maahan pudonnut avaruusolio Alvar on saatava takaisin hänen omalle kotiplaneetalleen. Nyt täytyykin löytää oikea joukko apulaisia keksimään ratkaisu avaruusolion kotiin palauttamiseksi. Hyppää mukaan tutkimaan avaruuden ihmeitä sekä leikkimään, liikkumaan ja askartelemaan teeman mukaisesti!"

Leiripaikat:

Kesän 2021 leirit on nyt leireilty, kiitos kaikille osallistujille!

Kesän 2022 leirit ilmoitetaan joulukuussa nettisivuillamme ja ilmoittautuminen aukeaa tammikuussa 2022.

Päiväleirit ovat pääosin 7-10 -vuotiaille. Leiriaika on päivittäin klo 9:00-15:00, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään viikkoteeman mukaisesti.

Yöleirit ovat pääosin 7-13 -vuotiaille. Yöleirejä on sekä telttaleirejä että sisätiloissa tapahtuvia leirejä.

Leiriasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja