Tapahtumahaku

Leirit

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton leiritoimintaan!

Kesällä ja muina loma-aikoina järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti, leikkimielellä. Leireillä pidetään hauskaa, tutustutaan uusiin kavereihin ja nautitaan kesästä. Vaikka teema on sama useammalla leirillä, on leiri aina ohjaajiensa ja osallistujiensa näköinen kokonaisuus.

Leirit pidetään pääsääntöisesti Helsingin kaupungin nuorisotalojen tiloissa, mutta etenkin syys- ja talvilomilla leirit voivat olla myös koulujen tiloissa.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

Talvilomaleiri

Järjestämme "Talven ihmemaa" -teemaisen päiväleirin talvilomaviikolla 17.-21.2.2020.

Päiväleirin hinta on 95€ ja se sisältää vakuutuksen, lämpimän lounaan, pienen välipalan, leiriohjelman ja -materiaalit. Toiminta-aika päiväleirillä on 9:00-15:00.

Kesän 2020 leirit

Ilmoittautuminen kesän leireille on nyt auki!

LATAA LEIRIESITE TÄÄLTÄ!

Päiväleirit

Päiväleirit ovat pääosin 7-10 -vuotiaille, tervetulleita mukaan ovat kaikki 2010-2013 syntyneet. Leiriaika on päivittäin klo 9:00-15:00, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään viikkoteeman mukaisesti.

VK 23, 1.-5.6.2020 - "Seitsemän meren ihmeet"

Leiripaikat:

"Showtanssipainotteinen ilmaisuleiri 7-9v ja 10-12v ikäisille"

VK 24, 8.-12.6.2020 - " Monsterien salaseura"

Leiripaikat:

VK 25, 15.-18.6.2020 - "Viidakon villit veijarit"

Leiripaikat:

VK 26, 22.-26.6.2020 - "Pelastakaa avaruusolio Alvar"

Leiripaikat:

VK 32, 3.-7.8.2020 - "Erikoisten lajien olympialaiset"

Yöleirit

Yöleirit ovat pääosin 7-13 -vuotiaille, tervetulleita mukaan ovat kaikki 2007-2013 syntyneet. Seikkailuleiri Bengtsårissa 4 on 12-14 -vuotiaille. Leirit kestävät maanantaista perjantaihin, poikkeuksena juhannusviikko, jolloin leiri päättyy torstaina. Päiväleireillä taiteillaan, liikutaan ja leikitään teeman mukaisesti.

Leiripaikat ja -ajat:

Bengtsårin leirisaari, Bengtsår 920, 10900 Hanko