Helsinki | Leirit

Iltapäivätoiminta
Tapahtumakalenteri

Leirit

Tervetuloa tutustumaan Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry:n leiritoimintaan!

Kesällä ja muina loma-aikoina järjestämme hauskoja ja edullisia päivä- ja yöleirejä alakouluikäisille ympäri Helsinkiä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka mukaan taiteillaan, liikutaan ja leikitään monipuolisesti.

Leirit pidetään pääsääntöisesti Helsingin kaupungin nuorisotalojen tiloissa, mutta etenkin syys- ja talvilomilla leirit voivat olla myös koulujen tiloissa.

Luethan LEIRIVANHEMMAN INFOPAKETIN ennen leirille ilmoittautumista!

SYYSLOMALEIRIT 2019

Päiväleiri on tarkoitettu 7-10 -vuotiaille (vuonna 2009-2012 syntyneet). Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

Järjestämme syyslomalla 14.-18.10.2019 päiväleirejä seuraavissa paikoissa:

Syyslomaleirin teema on Vilja Velhon matka taikamaailmaan

"Vilja Velho on nuori tyttö, joka lähtee ensimmäistä kertaa taikamaailmaan tapaamaan muita velhoja. Hän näkee ja kokee matkallaan kaikkea ihmeellistä ja upeaa."

Syyslomaleirin hinta: 95e, sisältää vakuutukset, lämpimän lounaan, pienen välipalan, leiriohjelman ja -materiaalit.

HUOLTAJA, LUE LEIRIKIRJE TÄÄLLÄ!

KESÄN 2019 LEIRIT ovat päättyneet - Kiitos osallistujille! Kesän 2020 leireistä ilmoitetaan nettisivuillamme loppuvuoden aikana.

Mikäli joudutte varapaikalle, ei leirimaksua peritä. Jos siis olet maksanut leirimaksun, olet automaattisesti mukana leirillä.

Päiväleirit:

Yöleirit:

Yöleiri on tarkoitettu 7-13 -vuotiaille (vuonna 2006-2012 syntyneet) ja viikon 26 leiri 12-14 -vuotiaille (vuonna 2005-2007). Mukaan tulevan lapsen tulee olla taitoa olla ja toimia isossa lapsiryhmässä, leirillä voi olla 10-30 osallistujaa. Mikäli lapsesi käy erityisluokkaa tai tarvitsee koulussa oman avustajan - olethan toimistoon yhteydessä ennen ilmoittautumista, jotta voimme varmistaa leirin sopivan lapsellesi.

KESÄLEIRIEN HINNAT

Päiväleirien hinnat (hintaan sisältyy lämmin ruoka, pieni välipala, vakuutukset, leiriohjelma ja -materiaalit):

• 105€/vk, jäsenhinta 95€/vk
  • Juhannusviikko: 95€/vk, jäsenhinta 85€/vk

Yöleirien hinnat

• Östersundom ja Meriharju: 140€/vk, jäsenhinta 115€/vk.
  • Östersundomin ja Meriharjun leirihintaan sisältyy ruokailut, majoitus (sisätiloissa), vakuutus, materiaalit ja leiriohjelma. HUOM! Kuljetus ei kuulu hintaan.
  •
  • Bengtsårin leirisaari: 150€/vk, jäsenhinta 130€/vk, juhannusviikon hinta 140€/vk, jäsenhinta 120€/vk.
  • Bengtsårin leirihintaan sisältyy kuljetukset, ruokailut, majoitus (teltassa), vakuutus, materiaalit ja leiriohjelma

Kesän 2019 jäsenhinnan saa vuoden 2019 jäsenmaksun maksanut, jäseneksi liitetään ensisijaisesti lapsi ja jäsenyys on aina henkilökohtainen.

Mikäli lapsesi on jo jäsen, lähetetään teille jäsenmaksu alkuvuodesta. Jos lapsi ei ole vielä jäsen, voi jäseneksi liittyä kätevästi leiri-ilmoittautumislomakkeella samalla, kuin ilmoittautuu leirille.

Leiriasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja