Tapahtumahaku

Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 14 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa, perhejoogaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 35- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

KERHOMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ. HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi, Jooga                     48 e
  • Muskari                                                       52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

SYKSYN KERHOT 2020

Ilmoittautuminen syksyn 2020 kerhoihin alkaa 3.6.2020

KERHOKALENTERI KEVÄT

Kerhoihin, joiden kohdalla on * -merkki, voi tulla vielä muutoksia, sillä niiden kerhojen käyttövuoropäätöstä emme ole vielä kyselystä huolimatta saaneet nuorisotalolta / koululta. Näihin kerhoihin ilmoittautuminen aukeaa myöhemmin - tiedotamme ilmoittautumisen aukeamisesta tällä sivulla aina n. viikko ennen ilmoittautumisen aukeaista.

Kevään kerholaisilla on koronan vuoksi tehtyjen peruutusten vuoksi ennakkoilmoittautuminen 27.5.-1.6. Tästä syystä vielä avaamattomissa kerhoissa on ilmoittautuneita.

Oulunkylän showtanssiin ja taidepajaan ilmoittautuminen aukeaa 29.7.2020 klo 13:00

Kampin, Jätkäsaaren ja Munkkiniemen kouluilla pidettävien kerhojen ilmoittautumiset aukeavat elokuussa. Tiedotamme tarkemmin, kun saamme kouluilta käyttövuorot tietoomme.

MAANANTAI 24.8.-7.12.2020

TIISTAI 25.8.-8.12.2020