Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliitto ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 14 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat

• Jumppa, Showtanssi                               48 e
  • Muskari                                                        52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisopalveluiden nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

Kerhotoiminnassa huomioitavaa:

• Kerhoon ei saa osallistua sairaana
  • Kerhoon tultaessa ja sieltä poistuessa huolehditaan käsien pesusta ja desinfioinnista
  • Tulehtan kerhoon ajoissa. Nuorisotalojen ovet joudutaan pääsääntöisesti pitämään lukossa toiminnan ajan ja ohjaaja ei välttämättä pääse avaamaan kesken tunnin

Turvallista kerhoilua!

KEVÄÄN KERHOT 2024

Ilmoittautuminen kevään 2024 kerhoihin alkaa keskiviikkona 22.11. klo 13:00.

TOUHUJUMPPA 3-4v / TENAVAJUMPPA 5-6v / SPORTTIKERHO 7-10v

Kerhoasioissa ota yhteyttä: