Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliitto ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 14 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 36- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Kerhoa ei pidetä syyslomalla vk 42 eikä talvilomalla vk 8.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi                               48 e
  • Muskari                                                        52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

LUE KORONA-AJAN OHJEISTUKSET KERHOTOIMINNASSAMME TÄÄLLÄ

Kerhotoiminnassa huomioitavaa:

• Kerhoon ei saa osallistua YHTÄÄN oireisena
  • Kerhoon tultaessa ja sieltä poistuessa huolehditaan käsien pesusta ja desinfioinnista
  • Ohjaajalla ja 12 -vuotiailla osallistujille suositellaan vahvasti maskin käyttöä (poikkeus urheilusuorituksen aikana)
  • Alle kouluikäisen saa YKSI huoltaja tuoda ja hakea nuorisotalon eteistiloista. Aikuiselle suositellaan vahvasti maskin käyttöä.
  • Huoltaja ei saa jäädä kerhon ajaksi Nuorisotalon / koulun sisätiloihin odottamaan
  • Kerhossa huomioidaan turvavälit ja lapsimäärät ovat suhteutettu tilan mukaan
  • Kaikilta harrastuksiin tulevilta kysytään koronapassi, jos on 16-vuotias tai sitä vanhempi.

Turvallista kerhoilua!

KEVÄÄN KERHOT 2022

Kevään kerhoilmoittautuminen on auki ja ilmoittautumaan pääsee alla olevien linkkien kautta tai "ilmoittaudu mukaan" -välilehdeltä. Poikkeuksena Kampin kerhot, joissa ilmoittautuminen aukeaa 12.1.2022.

Kevään kerhokausi VK 4-19

Muskaritoiminta siirretään alkavaksi viikolla 5 (31.1.-4.2.). Mikäli rajoitukset aikuisten harrastamisesta jatkuu, ensimmäinen kerta pidetään etäkerhona.

Kerhoasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja