Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliitto ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 14 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 36- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Kerhoa ei pidetä syyslomalla vk 42 eikä talvilomalla vk 8.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi                               48 e
  • Muskari                                                        52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

Kerhotoiminnassa huomioitavaa:

• Kerhoon ei saa osallistua YHTÄÄN oireisena
  • Kerhoon tultaessa ja sieltä poistuessa huolehditaan käsien pesusta ja desinfioinnista
  • Kerhossa huomioidaan turvavälit ja lapsimäärät ovat suhteutettu tilan mukaan

Turvallista kerhoilua!

SYKSYN KERHOT 2022

ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2022 KERHOIHIN ON NYT AUKI

Lauttasaaren Taidepajaan ja showtanssiin (Vattuniemen a-a) sekä Herttoniemenrannan showtanssitunneille pääsee ilmoittautumaan 3.8. klo 13:00 alkaen.

Poikkeuksena kouluilla järjestettävät kerhot, joiden käyttövuorot vahvistuvat kesäkuun loppuun tai elokuun aikana.

HUOM! Jumppien alkamisajat ovat muuttuneet (poislukien Munkkivuori ja Laajasalo)!

TOUHUJUMPPA 3-4v / TENAVAJUMPPA 5-6v / SPORTTIKERHO 7-10v

PERHEJUMPPA

Perhejumpassa vanhempi ja lapsi pääsevät harrastamaan yhdessä!

• VUOSAARI Showtanssi – MAANANTAI 7-9v / 15:15-16:00 | 10-12v / 16:00-16:45 - UUSI KERHO!
  • MUNKKIVUORI Showtanssi - TIISTAI 7-9v / 16:00-16:45 | 10-12v / 16:45 – 17:30 | 13-14v / 17:30-18:15
  • HERTTONIEMI Showtanssi - KESKIVIIKKO 7-9v 1 / 14:30-15:15 | 7-9v 2 / 15:15-16:00 | 10-12v / 16:00-16:45 - Ilmoittautuminen alkaa 3.8. klo 13:00
  • LAUTTASAARI, VATTUNIEMI Showtanssi - TORSTAI 7-9v / 15:30-16:15 | 10-12v / 16:15-17:00 - Ilmoittautuminen alkaa 3.8. klo 13:00
  • KAMPPI Showtanssi –  7-12 vuotiaille / Kerhoaika selviää elokuussa, ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan elokuun aikana!
  • MEILAHTI Showtanssi – 7-12 vuotiaille / Kerhoaika selviää elokuussa, ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan elokuun aikana!
  • OULUNKYLÄ Showtanssi - 7-13 vuotiaille​ / Kerhoaika selviää elokuussa, ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan elokuun aikana!
  • MUNKKINIEMI Showtanssi – 7-14 vuotiaille / Kerhoaika selviää elokuussa, ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan elokuun aikana!
  • LAUTTASAARI, MYLLYKALLIO Showtanssi – 7-12 vuotiaille / Kerhoaika selviää elokuussa, ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan elokuun aikana!
  • PITÄJÄNMÄKI Showtanssi -  7-12 vuotiaille / Ei käyttövuoroa nuorisotalolta, muita tiloja selvitetään

Kerhoasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja