Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliitto ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 12 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa, perhejoogaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 35- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi, Jooga                     48 e
  • Muskari                                                       52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

LOPPUKAUDEN ALENNUKSET VK 14 ALKAEN:

• Jumppa, Showtanssi, Jooga                      26 e
  • Muskari                                                       28 e
  • Taidekerho                                                  31 e

Alennushinta on päivitetty lomakkeelle omana valintanaan

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

KEVÄÄN KERHOT 2021

LUE KORONA-AJAN OHJEISTUKSET KERHOTOIMINNASSAMME TÄÄLLÄ

Kerhotoiminta aloitetaan nuorisotaloilla ja kouluilla 1.2. alkaen. Poikkeuksena muskarit, jotka siirretään etäkerhoiksi koko kevääksi.

Kerhotoiminnassa huomioitavaa:

• Kerhoon ei saa osallistua YHTÄÄN oireisena
  • Kerhoon tultaessa ja sieltä poistuessa huolehditaan käsien pesusta ja desinfioinnista
  • Ohjaajalla ja 12 -vuotiailla osallistujilla edellytetään maskin käyttöä (poikkeus urheilusuorituksen aikana)
  • Alle kouluikäisen saa YKSI huoltaja tuoda ja hakea nuorisotalon eteistiloista. Aikuiselta edellytetään maskin käyttöä.
  • Huoltaja ei saa jäädä kerhon ajaksi Nuorisotalon / koulun sisätiloihin odottamaan
  • Kerhossa huomioidaan turvavälit ja lapsimäärät ovat suhteutettu tilan mukaan

Turvallista kerhoilua!

Olohuonemuskarit (zoom-etäyhteydellä)