Helsinki | Kerhot

Iltapäivätoiminta
Tapahtumakalenteri

Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

KERHOMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ. HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi                                 48 e
  • Muskari                                                      52 e
  • Taidekerho                                                 58 e
  • Värikylpy                                                    70 e

KEVÄÄN KERHOHINNOISSA LOPPUKAUDEN ALENNUS! Viikosta 13 alkaen kerhohinta tippuu loppukaudeksi :

Muskarit 28€, jumpat ja showtanssit 26€, taidepaja 31€ - Ilmoittautua voi kerhoihin, jossa on vielä tilaa!

SYKSYN 2019 KERHOILMOITTAUTUMINEN AUKEAA 6.6.2019 klo 13:00.

Huomioithan, että koulujen salitilojen vuorot saamme usein vasta kesäkuun aikana. Tämä tarkoittaa, ettei suurinta osaa showtanssitunteja voida vielä ottaa mukaan 6.6. alkavaan ilmoittautumiseen. Avaamme lisäksi viikoittain torstaina (13.6., 20.6.,27.6.) uusia kerhoja sitä mukaan, kun saamme käyttövuoroja tietoomme. Ilmoitamme avautuvat kerhopaikat vähintään edellisenä päivänä klo 16:00 mennessä kerhosivuillamme. Jos jostain syystä kävisi niin, ettei koulu ole antanut vuoroja tuohon 27.6. mennessä, siirtyy ilmoittautuminen niiden kerhojen osalta elokuulle.

KEVÄÄN KERHOT 2019 - ilmoittautuminen on auki

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

Kevään kerhot alkavat viikolla 4 ja päättyvät viikolla 19

MAANANTAI 21.1.-6.5.2019