Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 12 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa, perhejoogaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 35- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

KERHOMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi, Jooga                     48 e
  • Muskari                                                        52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

KEVÄÄN KERHOT 2021

Kevään kerhoilmoittautuminen on auki!

LUE KORONA-AJAN OHJEISTUKSET KERHOTOIMINNASSAMME TÄÄLLÄ

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä linjasi 5.1.2021 kokouksessaan voimassa olevien rajoitusten ja suositusten voimassaolon jatkamisesta 31.1.2021 saakka. Tämä tarkoittaa nuorisotalojen ja koulujen salien olevan käyttökiellossa harrastetoiminnan osalta tammikuun loppuun saakka. Tästä syystä siirrämme kerhoaloitusta viikolle  5.

Mikäli kunnan koronarajoitukset jatkuvat vielä helmikuun puolella, pyrimme kuitenkin aloittamaan kerhon edellä mainittuna ajankohtana, joko ulkotoimintana ja/ tai etäkerhona. Infoamme teitä heti kun saamme tietoomme uudet rajoitukset, viimeistään viikolla 4.

MUSKARIT:

JUMPAT: