Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliitto ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

Tervetuloa tutustumaan Helsingin Lastenliiton kerhotoimintaan!

Kerhotoimintamme on kaikille avointa matalankynnyksen toimintaa. Kerhoissamme korostetaan yhdessä tekemistä, leikkimielisyyttä ja harrastamisen iloa - tästä syystä kerhomme eivät ole tavoitekekseisiä tai kilpailuhenkisiä. Järjestämme kerhotoimintaa 2kk ikäisestä aina 12 -vuotiaisiin ja kerhotarjonnassamme onkin muskaria, touhu- ja tenavajumppaa, sporttikerhoa, taidepajaa ja showtanssia - kaikille löytyy varmasti jotain!

Kerhot toimivat syys- ja kevätkausina, molemmille kausille ilmoittaudutaan erikseen. Syyskausi kattaa viikot 36- 50 ja kevätkausi viikot 4-19. Kerhoa ei pidetä syyslomalla vk 42 eikä talvilomalla vk 8.

Mikäli kerho ei toteudu, perumme sen 1-2 viikkoa ennen kerhon alkua.

HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi                                  48 e
  • Muskari                                                       52 e
  • Taidekerho                                                  58 e

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

LUE KORONA-AJAN OHJEISTUKSET KERHOTOIMINNASSAMME TÄÄLLÄ

Kerhotoiminnassa huomioitavaa:

• Kerhoon ei saa osallistua YHTÄÄN oireisena
  • Kerhoon tultaessa ja sieltä poistuessa huolehditaan käsien pesusta ja desinfioinnista
  • Ohjaajalla ja 12 -vuotiailla osallistujilla edellytetään maskin käyttöä (poikkeus urheilusuorituksen aikana)
  • Alle kouluikäisen saa YKSI huoltaja tuoda ja hakea nuorisotalon eteistiloista. Aikuiselta edellytetään maskin käyttöä.
  • Huoltaja ei saa jäädä kerhon ajaksi Nuorisotalon / koulun sisätiloihin odottamaan
  • Kerhossa huomioidaan turvavälit ja lapsimäärät ovat suhteutettu tilan mukaan

Turvallista kerhoilua!

KERHOESITE SYKSY 2021

SYKSYN KERHOT 2021

Ilmoittautuminen syksyn kerhoihin on auki!

Kerhokausi: VK 36 - VK 50

Huom! Kerhoihin voidaan joutua tekemään poikkeuksia tulleiden koronarajoitusten vuoksi. Ilmoitamme kerholaisille, mikäli muutoksia tulee ja päivitämme niitä nettisivuillemme.

Club in English:

KAMPPI, Ressu Comprehensive School - Investigating nature and local enviroment

The english club is free to the participants.

Tuesdays:

The enrollment for the club is open

Kerhoasioissa ota yhteyttä:

Toiminnanohjaaja