Helsinki | Kerhot

Iltapäivätoiminta
Tapahtumakalenteri

Kerhot

Tervetuloa tutustumaan Kansallinen Lastenliitto - Helsingin piirijärjestö ry:n kerhotoimintaan! Lukukausien aikana järjestämme erilaisia teemakerhoja ja muskareita alakouluikäisille ja alle kouluikäisille lapsille ympäri Helsinkiä.

KERHOMAKSU MAKSETAAN ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ. HUOM! Jos kerho on täynnä, ei ilmoittautumislomake ohjaa teitä maksamaan, vaan ilmoittaa teidän pääsyn varapaikalle. Kerhomaksun maksaessa tiedät siis mahtuvasi kerhoon.

Syys- ja talvilomaviikoilla tunteja ei järjestetä.

Kerhohinnat:

• Jumppa, Showtanssi, Jooga                       48 e
  • Muskari                                                       52 e
  • Taidekerho                                                  58 e
  • Värikylpy                                                     35 e

SYKSYN 2019 KERHOILMOITTAUTUMINEN AUKEAA 6.6.2019 klo 13:00.

Huomioithan, että koulujen salitilojen vuorot saamme usein vasta kesäkuun aikana. Tämä tarkoittaa, ettei suurinta osaa kouluilla järjestettävistä kerhoista voida vielä ottaa mukaan 6.6. alkavaan ilmoittautumiseen. Avaamme lisäksi viikoittain torstaina (13.6., 20.6.,27.6.) uusia kerhoja sitä mukaan, kun saamme käyttövuoroja tietoomme. Ilmoitamme avautuvat kerhopaikat vähintään edellisenä päivänä klo 16:00 mennessä kerhosivuillamme. Jos jostain syystä kävisi niin, ettei koulu ole antanut vuoroja tuohon 27.6. mennessä, siirtyy ilmoittautuminen niiden kerhojen osalta elokuulle.

SYKSYN KERHOT 2019

Kerhotilat ovat pääosin Nuorisoasiainkeskuksen nuorisotiloissa, joten tiloissa saattaa olla samanaikaisesti heidän omaa toimintaansa. Toivommekin, että saattajat odottaisivat mahdollisuuksien mukaan lapsia muualla kuin kerhotiloissa.

Syksyn kerhot alkavat viikolla 35 (osa vk 36) ja päättyvät viikolla 50

MAANANTAI 26.8.-9.12.2019