Tapahtumahaku

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu Kirkkonummen kerhotarjontaan Lisätietoja kerhotoiminnasta

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen.

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Uudenmaan Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Järjestämme lasten leiri-, kerho-, tapahtuma- sekä iltapäivätoimintaa yhteistyössä paikallisyhdistysten kanssa Kirkkonummella ja Keski-Uudellamaalla. Myös Vantaan Lastenliitto ja Espoon Lastenliitto kuuluvat Uudenmaan piiriin. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi.

Arvojamme ovat erilaisuuden hyväksyminen, vastuuntuntoisuus sekä oman elämän hallinta. Toiminnassamme korostamme kohteliaita ja hyviä käytöstapoja sekä toisen huomioon ottamista ja erilaisuuden hyväksymistä. Jokainen meistä on tärkeä, juuri sellaisena kun hän on! Edistämme terveitä elämäntapoja, luovuutta, vahvaa itsetuntoa sekä kestävää kehitystä. Osallisuus on meille tärkeää ja mm. kaikissa kerhoissamme ja leireillämme lapset ja nuoret pääsevät osallistumaan ja vaikuttamaan toiminnan suunnitteluun ja sisältöön. Lastenliitto on lapsia ja nuoria varten!

TOIMINTA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää lasten kerhoja ja leirejä sekä iltapäivätoimintaa Kirkkonummen alueella.

Keski-Uudenmaan Lastenliitto järjestää kerhoja Järvenpään, Hyvinkään ja Keravan alueilla.

Nuorten ohjaajakoulutusta järjestämme yhteistyössä Helsingin Lastenliiton ja Uudenmaan alueen paikallisyhdistysten kanssa.

Uudenmaan Lastenliiton toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

HALLITUS 2019

Miia Oulasvirta puheenjohtaja