Uudenmaan Lastenliitto on piirijärjestö, joka koostuu paikallisyhdistyksistä. Espoon, Keski-Uudenmaan, Kirkkonummen ja Vantaan paikalliseen toimintaan pääset tutustumaan yhdistysten omilta sivuilta.

Ilmoittaudu mukaan toimintaan

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu Kirkkonummen kerhotoimintaan Ilmoittaudu Kirkkonummen kerhoihin

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu Kirkkonummen päiväleireihin Ilmoittaudu Kirkkonummen päiväleireille

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen.

Tutustu Lastenliiton iltapäivätoimintaan Kirkkonummella

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tutustu Kirkkonummen Lastenliiton toimintaan

Uudenmaan Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Järjestämme lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kirkkonummella. Kirkkonummen Lastenliitto järjestää alueella lasten leiri-, kerho-, ja tapahtumatoimintaa. Myös Vantaan Lastenliitto ja Espoon Lastenliitto kuuluvat Uudenmaan piiriin. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi.

Arvojamme ovat erilaisuuden hyväksyminen, vastuuntuntoisuus sekä oman elämän hallinta. Toiminnassamme korostamme kohteliaita ja hyviä käytöstapoja sekä toisen huomioon ottamista ja erilaisuuden hyväksymistä. Jokainen meistä on tärkeä, juuri sellaisena kun hän on! Edistämme terveitä elämäntapoja, luovuutta, vahvaa itsetuntoa sekä kestävää kehitystä. Osallisuus on meille tärkeää ja mm. kaikissa kerhoissamme ja leireillämme lapset ja nuoret pääsevät osallistumaan ja vaikuttamaan toiminnan suunnitteluun ja sisältöön. Lastenliitto on lapsia ja nuoria varten!

TOIMINTA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää Kirkkonummella lasten kerhoja ja leirejä

Uudenmaan Lastenliitto järjestää iltapäivätoimintaa Kirkkonummen alueella.

Nuorten ohjaajakoulutusta järjestämme yhteistyössä Helsingin Lastenliiton ja Uudenmaan alueen paikallisyhdistysten kanssa.

Uudenmaan Lastenliiton toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

HALLITUS 2020

Miia Oulasvirta puheenjohtaja