Uudenmaan Lastenliitto on piirijärjestö, joka koostuu paikallisyhdistyksistä. Espoon, Keski-Uudenmaan, Kirkkonummen ja Vantaan paikalliseen toimintaan pääset tutustumaan yhdistysten omilta sivuilta.

Ilmoittaudu mukaan toimintaan

Kerhot

Tule mukaan hauskaan harrastustoimintaan! Lastenliiton kerhotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jossa korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja harrastamisen ilo.

Tutustu Kirkkonummen kerhotoimintaan Ilmoittaudu Kirkkonummen kerhoihin

Leirit

Kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä sekä repullinen kokemuksia! Koulujen loma-aikoina puuhaillaan yhdessä leiritoiminnan parissa.

Tutustu Kirkkonummen päiväleireihin Ilmoittaudu Kirkkonummen päiväleireille

Iltapäivätoiminta

Iltapäivätoiminta tukee koulun ja kodin tekemää kasvatustyötä tarjoamalla virikkeellistä ja turvallista toimintaa lapsille koulupäivän jälkeen.

Tutustu Lastenliiton iltapäivätoimintaan Kirkkonummella

Jäsenyys

Lastenliiton jäsenenä tuet helposti tärkeää työtä lasten ja perheiden hyväksi. Lisäksi kuulet aina ensimmäisenä yhdistyksen ajankohtaisista asioista sekä saat käyttöösi yhdistyskohtaiset jäsenedut.

Tutustu Kirkkonummen Lastenliiton toimintaan

Lastenliitto järjestää lapsille, nuorille ja lapsiperheille elämyksellistä, innostavaa ja lasten näköistä toimintaa. Toimintamuotojamme ovat kerho-, leiri-, tapahtuma- ja koulutustoiminta. Toimintaan on helppo osallistua. Olemme olemassa, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus harrastaa. Lastenliitossa kaiken toiminnan keskiössä ovat osallisuus ja yhdessä tekeminen! Lastenliitto on #kivaayhdessä.

Lastenliitto on vuonna 2020 päivitettyjen arvojen mukaisesti reilu, rohkaiseva, lapsilähtöinen ja välittävä.

Uudenmaan Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Olemme järjestäneet perusopetuksen iltapäivätoimintaa Kirkkonummella kahdeksan vuoden ajan.
Uudenmaan piirin alueella toimivat Kirkkonummen Lastenliitto, Vantaan Lastenliitto ja Espoon Lastenliitto, jotka järjestävät alueillaan lasten leiri-, kerho-, ja tapahtumatoimintaa. Toimimme yhteistyössä kaikkien Lastenliiton pääkaupunkiseudun toimijoiden kanssa ja osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Nuorten ohjaajakoulutusta järjestämme yhteistyössä piirin alueen paikallisyhdistysten sekä Helsingin Lastenliiton kanssa.

Uudenmaan Lastenliiton toimisto sijaitsee Helsingissä keskustoimiston yhteydessä.

HALLITUS 2021

Tiina Suominen, puheenjohtaja