Leirit

Lasten päiväleiri Kirkkonummella!

2021 TEEMALEIREJÄ KIRKKONUMMELLA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää koulujen loma-aikoina päiväleirejä alakouluikäisille, noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja leiriteeman mukaista ohjelmaa on niin sisällä kuin ulkona tarjolla lähes koko leiripäivän ajan unohtamatta lasten omaa valvottua vapaata toimintaa. Ennen puolta päivää leiriläisille tarjoillaan lounas (minileireillä tarjoiltava lounas on retkilounas). Myöhäisempään iltapäivään kestävillä leireillä, leiriläiset syövät lisäksi omat eväät joko leiripaikalla tai ulkona (säästä ja aktiviteetista riippuen).

*************************************************************************************
ILMOITTAUTUMINEN KESÄN 2021 PÄIVÄLEIRIELLE ON KÄYNNISSÄ!
Huomioithan ilmoittautuessasi, että emme ole saaneet vielä tilavahvistusta Jokirinteen/ keskustan alueen leirille.

KAMU-KAMELEONTIN LIIKUNTALEIRIT (7.-11.6.2021 klo 9-14)

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on vekkuli ja vikkeläjalkainen kaveri. Kamun liikuntaleirillä kaikki pääsevät purkamaan energiaa ja viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä kamujen kanssa niin sisällä kuin ulkona!
Viikon ohjelmaan kuuluu mm. vekkuleita pihatemppuratoja, vikkeliä viestikisoja, vauhdikkaita pallopelejä sekä virkistäviä luontoretkiä.
Tervetuloa mukaan liikkumaan ja leikimään kamujen kanssa!
ILMOITTAUDU MUKAAN VUORENMÄEN LEIRILLE  (Veikkolassa)
ILMOITTADU MUKAAN JOKIRINTEEN/KESKUSTAN LEIRILLE (Alue Kirkkonummen keskusta. Huomioithan ilmoittautuessasi tälle leirille, että emme ole saaneet vielä tilavahvistusta Jokirinteen koululle.)

LAISKIAISTEN LEPPOISAT LOMAPÄIVÄT (14.-18.6.2021 klo 9-14)

Kesälomalla saa laiskotella, rentoutua ja puuhailla kaikkea kivaa. Tällä ulkoilupainoitteisella leirillä vietetään yhdessä aikaa auringonpaisteessa rentoutuen ja luontoa tutkien sekä leikitään ja pelaillaan erilaisia pihaleikkejä. Sadesäällä vietetään yhdessä aikaa pelaillen, piirtäen ja askarrellen. Päivittäin vietetään yhteinen pieni kokkailuhetkinen valmistaen erilaisia herkullisia välipaloja. Leirillä vierailee myös karvaisia ja karvattomia eläinystäviä.
Tervetuloa viettämään yhdessä rentoja ja leppoisia kesäpäiviä!
ILMOITTAUDU MUKAAN VUORENMÄEN LEIRILLE (Veikkolassa)
ILMOITTAUDU MUKAAN JOKIRINTEEN/KESKUSTAN LEIRILLE (Alue Kirkkonummen keskusta. Huomioithan ilmoittautuessasi tälle leirille, että emme ole saaneet vielä tilavahvistusta Jokirinteen koululle.)

Leiripaikat: Veikkolassa Vuorenmäen koululla ja Kirkkonummen keskustassa Jokirinteen koululla.
HUOM! Odotamme vielä tilavahvistuksia ja tästä syystä leiripaikka alueella Veikkola ja Kirkkonummen keskusta alueella voi muuttua.
Leirin hinta: 98 €/ viikko. Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lounaan.
Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (myös laskun tilaaminen ohjelmasta on mahdollista) ja onnistuneesta ilmoittautumisesta lähetetään automaattinen vahvistusviesti s.postiin.
Leiri-info/ohjelma: päivitetään sivuille noin kaksi viikkoa ennen leirin alkua (löytyy sivun alareunasta).
Kaikilla leireillämme työskentelevät ammattitaitoiset aikuiset vastuuohjaaja ja ohjaaja (lapsimäärästä riippuen). Lisäksi leireillä voi työskennellä apuohjaajia sekä vapaaehtoisia noin 13-15-vuotiaita leirikavereita.
Osallistujamäärä: Leiri käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 12 henkilöä. Max osallistujamäärä toistaiseksi 18 henkilöä (ns. normaalitilanteessa 25 henkilöä). Seuraamme Korona-tilanteen vaikutusta ryhmäkokoon. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ilmoittautuminen leirille päättyy: 18.4.2021.
ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ tai klikkaamalla leirikuvauksen alla olevaa leiripaikkaa.

LEIRIKAVERIKSI KIRKKONUMMEN LASTENLIITON PÄIVÄLEIRIEILLE

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi päiväleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.
Kysy rohkeasti lisätietoja: 045-104 1492 / Hanna Sares

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoja Lastenliiton Kirkkonummen leiritoiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi