Leirit

2020-2021 TEEMALEIREJÄ KIRKKONUMMELLA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää koulujen loma-aikoina päiväleirejä alakouluikäisille, noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja leiriteeman mukaista ohjelmaa on niin sisällä kuin ulkona tarjolla lähes koko leiripäivän ajan unohtamatta lasten omaa valvottua vapaata toimintaa. Ennen puolta päivää leiriläisille tarjoillaan lounas (pikkujoululeirillä tarjoiltava lounas, on retkilounas). Myöhäiseen iltapäivään kestävillä leireillä, leiriläiset syövät lisäksi omat eväät joko leiripaikalla tai ulkona (säästä ja aktiviteetista riippuen).

************************************************************************************

KAMU-KAMELEONTIN PIENI PIKKUJOULULEIRI (21.-22.12.2020 ma-ti, klo 10-14)

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on kaikkien lasten kaveri ja Kamun leireillä ohjelman suunnitteluun osallistuvat aina lapset. Me kysyimme lapsilta, mitä ohjelmaa on maailman parhaissa pikkujouluissa ja saimme vastaukseksi mm.: tonttutanssia, joulukuusen koristelua, tonttuoven askartelua, piparien syömistä ja -koristelua, eläinkaverin kyläilyä ja joululauluja. Tätä kaikkea on siis ohjelmassa Kamu-kameleontin pienellä pikkujoululeirillä!
Tervetuloa kamujen kanssa viettämään maailman parhaita pikkujouluja!

Leiripaikka:
Kirkkoharjun koulu, Kirkkotallintie 6 A (F-rappu), 02400 Kirkkonummi.
Leirin hinta: 22.11.2020 asti pikkujouluhintaan 15€, jonka jälkeen 25€. Hinta sisältää leiripäivien ohjelman lisäksi vakuutuksen ja retkilounaan.
Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (myös laskun tilaaminen ohjelmasta on mahdollista) ja onnistuneesta ilmoittautumisesta lähetetään automaattinen vahvistusviesti s.postiin.
Leiri-info/leiriohjelma: Päiväleirin ohjelma on kokonaan lasten suunnittelema. Ohjelma löytyy sivun alareunasta.
Kaikilla leireillämme työskentelevät ammattitaitoiset aikuiset vastuuohjaaja ja ohjaaja (lapsimäärästä riippuen). Lisäksi leireillä voi työskennellä apuohjaajia sekä vapaaehtoisia noin 13-15-vuotiaita leirikavereita.
Osallistujamäärä: Max osallistujamäärä on toistaiseksi 10 henkilöä (LEIRI ON TÄYNNÄ). Varapaikoille voi ilmoittautua ja olemme teihin yhteydessä, mikäli voimme kasvattaa ryhmäkokoa. Seuraamme Korona-tilanteen vaikutusta ryhmäkokoon. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ilmoittautuminen leirille päättyy: 1.12.2020.
ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ tai klikkaamalla leirin nimeä.

Ilmoittautuminen Vuorenmäen hiihtolomaviikon leirille aukeaa ke 16.12.2020 ja päättyy 1.2.2021

KAMU-KAMELEONTIN LIIKUNTALEIRI (22.-26.2.2021 klo 9-14)

Lastenliiton maskotti Kamu-kameleontti on vekkuli ja vikkeläjalkainen kaveri. Kamun liikuntaleirillä kaikki pääsevät purkamaan energiaa ja viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä kamujen kanssa niin sisällä kuin ulkona!
Viikon ohjelmaan kuuluu mm. vekkuleita pihatemppuratoja, vikkeliä viestikisoja, vauhdikkaita pallopelejä sekä virkistäviä luontoretkiä.
Tervetuloa mukaan liikkumaan ja leikimään kamujen kanssa!

Leiripaikka:
Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5 (käynti sisäpihan puolelta), 02880 Veikkola.
Leirin hinta: 90€/ viikko. Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lounaan.
Hiihtoloman leiri-info/ohjelma: päivitetään sivuille 9.2.2021 mennessä (löytyy sivun alareunasta).
Osallistujamäärä: Leiri käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 12 henkilöä. Max osallistujamäärä toistaiseksi 18 henkilöä (ns. normaalitilanteessa 25 henkilöä). Seuraamme Korona-tilanteen vaikutusta ryhmäkokoon. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ilmoittautuminen leirille päättyy: 1.2.2021.
ILMOITTAUDU MIKAAN TÄSTÄ tai klikkaamalla leirin nimeä.

LEIRIKAVERIKSI KIRKKONUMMEN LASTENLIITON PÄIVÄLEIRIEILLE

Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi päiväleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.
Kysy rohkeasti lisätietoja: 045-104 1492 / Hanna Sares

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoja Lastenliiton Kirkkonummen leiritoiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi