Uusimaa | Leirit

Kirkkonummi

Leirit

KESÄN 2019 TEEMALEIRIT KIRKKONUMMELLA

Kiitos kaikille kesän 2019 leireille osallistuneille!

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kesällä 2019 kuusi viikon mittaista päiväleiriä 7-10-vuotiaille koululaisille Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Leiripäivät ovat maanantaista perjantaihin kello 9-15. Päiväleirien tarkoitus on tarjota lapselle turvallinen ja aktiivinen viikko innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajien ohjaamana. Päiväleirit ovat teemaleirejä, ja leiriteeman mukaista ohjelmaa on niin sisällä kuin ulkona tarjolla lähes koko päivän ajan unohtamatta lasten omaa valvottua vapaata toimintaa. Ennen puolta päivää leiriläisille tarjoillaan lounas. Iltapäivällä leiriläiset syövät omat eväät joko leiripaikka tai ulkona (säästä ja aktiviteetista riippuen). Leiripäivä päättyy klo 15.00, jolloin viimeistään palataan takaisin leiripaikalle.

KANTVIKIN LEIRIT:

Kantvikin koulu, Toppapolku 2, 02460 Kantvik

LAISKIAISTEN LEPPOISAT KESÄPÄIVÄT (3.-7.6.2019 klo 9-15)
Leiri on täynnä

Kesäloma alkaa ja nyt on aika laiskotella ja puuhailla kaikkea kivaa. Tällä ulkoilupainoitteisella leirillä vietetään yhdessä aikaa metsän siimeksessä rentoutuen ja luontoa tutkien sekä leikitään ja pelaillaan erilaisia pihaleikkejä. Sadesäällä rakennellaan sisälle majoja ja leivotaan yhdessä. Leirillä vierailee myös karvaisia ja karvattomia eläinystäviä.
Tervetuloa viettämään yhdessä rentoja ja leppoisia kesäpäiviä!

#KIVAAYHDESSÄ (10.-14.6.2019 klo 9-15)
Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä ja pidetään #kivaayhdessä! Leiriviikon ohjelmaan voi kuulua mm. askartelua, retkiä lähialueelle, liikuntaa, musiikkia ja mitä kaikkea kivaa yhdessä vaan keksitään, sillä tämän viikon ohjelma suunnitellaan yhdessä leiriläisten kanssa. Kunkin #kivaayhdessä leirin ohjelma on ainutlaatuisensa, sillä niin ovat lapsetkin. Leirin aikana ohjelma voi koostua esimerkiksi seuraavista kokonaisuuksista:

KIRKKOHARJUN LEIRIT:

Kirkkoharjun koulu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi, käynti Wiikintien puolelta

LIIKUNTA JA LUONTO (3.-7.6.2019 klo 9-15)
Tämä leiri on valitettavasti peruttu

Tällä leirillä yhdistyy hauska ja aktiivinen liikunta sekä rentouttava ja mielenkiintoinen luonto. Viikon aikana puretaan energiaa erilaisten pallopelien ja leikkien avulla ja vastapainoksi rentoudutaan ja tehdään tutkimusretkiä lähialueen luontoon sekä askarrellaan luonnon materiaaleista.
Pakkaa lenkkarit ja kumpparit kassiin ja tule viettämään hauskoja ja leppoisia kesäpäiviä!

#KIVAAYHDESSÄ (10.-14.6.2019 klo 9-15)
Tällä leiriviikolla touhutaan vaikka mitä ja pidetään #kivaayhdessä! Leiriviikon ohjelmaan voi kuulua mm. askartelua, retkiä lähialueelle, liikuntaa, musiikkia ja mitä kaikkea kivaa yhdessä vaan keksitään, sillä tämän viikon ohjelma suunnitellaan yhdessä leiriläisten kanssa. Kunkin #kivaayhdessä leirin ohjelma on ainutlaatuisensa, sillä niin ovat lapsetkin.  Leirin aikana ohjelma voi koostua esimerkiksi seuraavista kokonaisuuksista:

VUORENMÄEN LEIRIT:

Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola

LIIKUNTASEIKKAILU (3.-7.6.2019 klo 9-15)
Tällä leirillä lapset pääsevät purkamaan energiaa sekä viettämään hauskoja ja aktiivisia liikunnantäytteisiä päiviä niin ulkona kuin sisällä! Viikon aikana pelaillaan mm. pallopelejä, heitellään frisbietä sekä pidetään hauskoja viestikisoja ja rakennetaan yhdessä erilaisia temppuratoja. Lähialueelle suunnatuilla seikkailuretkillä liikutaan luonnossa ja kuunnellaan rentoutuen luonnon ääniä.
Tervetuloa mukaan, lähdetään yhdessä liikkeelle!

Leirien hinta:
98€/ viikko
Hinta sisältää ohjelman lisäksi vakuutuksen ja lounaan.

Kesän 2019 leiri-info löytyy sivun alareunasta.
Ohjaajat jakavat lapsille suuntaa antavan päiväohjelman/ kotikirjeen leiriviikon alussa.
Kaikilla leireillämme työskentelevät ammattitaitoiset aikuiset vastuuohjaaja ja ohjaaja.
Lisäksi leireillä voi työskennellä apuohjaajia sekä vapaaehtoisia noin 13-15-vuotiaita leirikavereita.

Tervetuloa mukaan nauttimaan tekemisen riemusta!

Ilmoittautumis- ja peruutussäännöt: Löytyvät tästä. Luethan nämä huolellisesti ilmoittautumisen yhteydessä.
(Leirit käynnistyvät, mikäli osallistuja on vähintään 12 henkilöä.)

Maksu- ja toimitusehdot: Löytyvät tästä.

ILMOITTAUDU MUKAAN LEIREILLE TÄSTÄ

Ilmoittautuminen päättyy 15.5.2019. Vapaita paikkoja voi kysellä tämän jälkeen aluekoordinaattorilta.

********************************************************************************************************

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoja Lastenliiton Kirkkonummen leiritoiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi